TENDER ELANLARI
Reklam və elanlar

TENDER ELANLARI

"Azərbaycan Sənaye Korporasiyası" Açıq Səhmdar Cəmiyyəti

KOTİROVKA SORĞUSUNA DƏVƏT EDİR

Tender 1 (bir) lot üzrə keçirilir:

"ASK Arena" idman kompleksində mövcud yanğın xəbərverici siqnalizasiya sisteminin bərpası, 1-ci tribunanın yanğın xəbərverici siqnalizasiya sistemi ilə təmin edilməsi və servis xidmətlərinin satın alınması.

Əlaqə telefonu (mobil): (077) 277-11-06

Əlaqə telefonu (şəhər): (012) 505-95-11 (daxili 420)

Əlaqələndirici şəxs: Fərid Mahmudov

Elektron poçt: [email protected]

Elektron kotirovkada iştirak etmək istəyənlər aşağıdakı məbləğdə iştirak haqqını yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirdikdən sonra iştirakçı kimi qeydə alına bilərlər.

İştirak haqqı: 100.00 manat

İştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.

İddiaçılar elektron kotirovkada iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər:

1. Kotirovka təklifi (təkliflərin açıqlandığı tarixindən sonra azı 30 (otuz) bank günü qüvvədə olmalıdır);

2. Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərinin, habelə son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergi ödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması haqqında müvafiq vergi orqanından arayış (ƏŞT-nin 5.2.5-ci maddəsinə uyğun. Vergi orqanının rəsmi blankında olmalı, skan edilməli və .pdf formatında yerləşdirilməlidir. Əgər sənəd elektron formada alınıbsa notarial təsdiq edilməsi mütləqdir. Arayışın tarixi 01.10.2021-ci il tarixindən sonra olmamalıdır.);

3. İddiaçının son 1 (bir) ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təqdim olunmuş maliyyə hesabatı (2020-ci il üzrə vergi orqanına təqdim edilmiş mənfəət (gəlir) vergisinin bəyannaməsinin təsdiq olunmuş surəti skan edilməli və .pdf formatında yerləşdirilməlidir. Əgər sənəd elektron formada alınıbsa notarial təsdiq edilməsi mütləqdir.);

4. İddiaçının son bir ildəki (əgər daha az müddət fəaliyyət göstərirsə, bütün fəaliyyəti dövründəki) maliyyə vəziyyəti barədə bank tərəfindən verilmiş arayış; (ƏŞT-nin 5.2.1-ci maddəsinə uyğun. Tender elanı tarixindən sonrakı tarixə bank tərəfindən təqdim olunmalıdır. Məktubun əsli skan olunmuş şəkildə .pdf formatda portala əlavə edilməlidir.);

5. Nizamnamə (əgər dəyişiklik olmuşdursa dəyişikliklə birlikdə notarial təsdiq olunmuş .pdf formatda portala əlavə edilməlidir);

6.  Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə (Dövlət Reyestrindən çıxarış notarial qaydada təsdiq olunaraq .pdf formatda portala əlavə edilməlidir);

7. Rekvizitlər (İddiaçının bank hesabı, hüquqi və faktiki ünvanı göstərilməklə rəsmi blankda imzalı .pdf formatda portala əlavə edilməlidir);

8. İddiaçının müflis elan olunmaması, əmlakı üzərinə həbs qoyulmaması, ödənişə yönəlmiş girovun olmaması, məhkəmənin qərarı ilə kommersiya fəaliyyəti dayandırılmış şəxs olmaması barədə sənəd; (ƏŞT-nin 5.2.4-cü maddəsinə uyğun. Müvafiq orqan tərəfindən tender elanı tarixindən sonrakı tarixə təqdim olunmuş arayış olmalıdır. Məktubun əsli skan edilməli və .pdf formatında yerləşdirilməlidir. Əgər sənəd elektron formada alınıbsa notarial təsdiq edilməsi mütləqdir);

9. İddiaçının satınalma prosedurlarının başlanmasından əvvəlki 5 il ərzində özlərinin, habelə işlərini idarə edənlərin, qulluqçularının peşəkar fəaliyyətləri, yaxud satınalma müqaviləsinin bağlanması üçün ixtisas göstəricilərini yanlış göstərmələri ilə əlaqədar cinayətə görə məhkum olunmaması, yaxud onların müvafiq peşə fəaliyyətləri ilə məşğul olmasının məhkəmə qaydasında qadağan edilməməsi barədə sənəd; (ƏŞT-nin 5.2.6-cı maddəsinə uyğun. Müvafiq orqan tərəfindən tender elanı tarixindən sonrakı tarixə təqdim olunmuş arayış olmalıdır. Məktubun əsli skan edilməli və .pdf formatında yerləşdirilməlidir. Əgər sənəd elektron formada alınıbsa notarial təsdiq edilməsi mütləqdir.);

10. İddiaçının mikro, kiçik, orta və iri sahibkarlıq subyektlərinə aid olması barədə məlumat (Statistika Komitəsi tərəfindən əldə edilmiş olmalı. Sənəd rəsmi blankda imzalı .pdf formatda portala əlavə edilməlidir.);

11. Öz əmlakından sərbəst və məhdudiyyətsiz istifadə etmək imkanı, habelə ödəmə qabiliyyəti olması barədə sənəd (ƏŞT-nin 5.2.3-cü maddəsinə uyğun. Sənəd rəsmi blankda imzalı .pdf formatda portala əlavə edilməlidir.);

12. Yanğın təhlükəsizliyi sahəsində xidmətlərin və işlərin görülməsi üçün Azərbaycan Respublikasının qanunvericiliyinə uyğun olaraq verilən xüsusi razılıq (lisenziya) (.pdf formatda portala əlavə edilməlidir);

13. İddiaçının son 3 (üç) illik analoji iş təcrübəsi, yerinə yetirdiyi işlər və müqavilələr barədə məlumatlar.

Tender proseduru "Dövlət satınalmaları haqqında" AR Qanununa uyğun keçiriləcəkdir.

İddiaçılar elektron kotirovka sorğusunda iştirak etmək üçün müvafiq sənədləri (kotirovka təklifləri daxil) 07 fevral 2022-ci il saat 17:00-a qədər www.etender.gov.az Dövlət Satınalmalarının  Vahid İnternet Portalı  vasitəsilə təqdim etməlidirlər. Göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş təkliflər qəbul olunmayacaq. Zərflərin açılışı 08 fevral 2022-ci il saat 10:00-da www.etender.gov.az Dövlət Satınalmalarının Vahid İnternet Portalı  vasitəsilə həyata keçiriləcək.


"Azərbaycan Sənaye Korporasiyası" Açıq Səhmdar Cəmiyyəti

KOTİROVKA SORĞUSUNA DƏVƏT EDİR

Tender 1 (bir) lot üzrə keçirilir:

Mətbəə və çap məhsullarının satın alınması.

Əlaqə telefonu (mobil): (077) 277-11-06

Əlaqə telefonu (şəhər): (012) 505-95-11 (daxili 420)

Əlaqələndirici şəxs: Fərid Mahmudov

Elektron poçt: [email protected]

Elektron kotirovkada iştirak etmək istəyənlər aşağıdakı məbləğdə iştirak haqqını yalnız Asan Ödəniş vasitəsilə həyata keçirdikdən sonra iştirakçı kimi qeydə alına bilərlər.

İştirak haqqı: 100.00 manat

İştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.

İddiaçılar elektron kotirovkada iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər:

1. Kotirovka təklifi (təkliflərin açıqlandığı tarixindən sonra azı 30 (otuz) bank günü qüvvədə olmalıdır)

2. Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərinin, habelə son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması haqqında müvafiq vergi orqanından arayış (ƏŞT-nin 5.2.5-ci maddəsinə uyğun. Vergi orqanının rəsmi blankında olmalı, skan edilməli və .pdf formatında yerləşdirilməlidir. Əgər sənəd elektron formada alınıbsa notarial təsdiq edilməsi mütləqdir. Arayışın tarixi 01.10.2021-ci il tarixindən sonra olmamalıdır)

3. İddiaçının son 1 (bir) ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təqdim olunmuş maliyyə hesabatı (2020-ci il üzrə vergi orqanına təqdim edilmiş mənfəət (gəlir) vergisinin bəyannaməsinin təsdiq olunmuş surəti skan edilməli və .pdf formatında yerləşdirilməlidir.Əgər sənəd elektron formada alınıbsa notarial təsdiq edilməsi mütləqdir)

4. İddiaçının son bir ildəki (əgər daha az müddət fəaliyyət göstərirsə, bütün fəaliyyəti dövründəki) maliyyə vəziyyəti barədə bank tərəfindən verilmiş arayış; (ƏŞT-nin 5.2.1-ci maddəsinə uyğun. Tender elanı tarixindən sonrakı tarixə bank tərəfindən təqdim olunmalıdır. Məktubun əsli skan olunmuş şəkildə .pdf formatda portala əlavə edilməlidir)

5. Nizamnamə (əgər dəyişiklik olmuşdursa dəyişikliklə birlikdə notarial təsdiq olunmuş pdf formatda portala əlavə edilməlidir)

6. Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə (Dövlət Reyestrindən çıxarış notarial qaydada təsdiq olunaraq .pdf formatda portala əlavə edilməlidir)

7. Rekvizitlər (İddiaçının bank hesabı, hüquqi və faktiki ünvanı göstərilməklə rəsmi blankda imzalı .pdf formatda portala əlavə edilməlidir)

8. İddiaçının müflis elan olunmaması, əmlakı üzərinə həbs qoyulmaması, ödənişə yönəlmiş girovun olmaması, məhkəmənin qərarı ilə kommersiya fəaliyyəti dayandırılmış şəxs olmaması barədə sənəd; (ƏŞT-nin 5.2.4-cü maddəsinə uyğun. Müvafiq orqan tərəfindən tender elanı tarixindən sonrakı tarixə təqdim olunmuş arayış olmalıdır. Məktubun əsli skan edilməli və .pdf formatında yerləşdirilməlidir. Əgər sənəd elektron formada alınıbsa notarial təsdiq edilməsi mütləqdir)

9. İddiaçının satınalma prosedurlarının başlanmasından əvvəlki 5 il ərzində özlərinin, habelə işlərini idarə edənlərin, qulluqçularının peşəkar fəaliyyətləri, yaxud satınalma müqaviləsinin bağlanması üçün ixtisas göstəricilərini yanlış göstərmələri ilə əlaqədar cinayətə görə məhkum olunmaması, yaxud onların müvafiq peşə fəaliyyətləri ilə məşğul olmasının məhkəmə qaydasında qadağan edilməməsi barədə sənəd; (ƏŞT-nin 5.2.6-cı maddəsinə uyğun. Müvafiq orqan tərəfindən tender elanı tarixindən sonrakı tarixə təqdim olunmuş arayış olmalıdır. Məktubun əsli skan edilməli və .pdf formatında yerləşdirilməlidir. Əgər sənəd elektron formada alınıbsa notarial təsdiq edilməsi mütləqdir)

10. İddiaçının mikro, kiçik, orta və iri sahibkarlıq subyektlərinə aid olması barədə məlumat (Statistika Komitəsi tərəfindən əldə edilmiş olmalı. Sənəd rəsmi blankda imzalı .pdf formatda portala əlavə edilməlidir)

11. Öz əmlakından sərbəst və məhdudiyyətsiz istifadə etmək imkanı, habelə ödəmə qabiliyyəti olması barədə sənəd (ƏŞT-nin 5.2.3-cü maddəsinə uyğun. Sənəd rəsmi blankda imzalı .pdf formatda portala əlavə edilməlidir)

12. Tələb olunan işlərin yerinə yetirilməsi üçün maddi-texniki bazası haqqında məlumat (ƏŞT-nin 5.2.1-ci maddəsinə uyğun. Sənəd rəsmi blankda imzalı .pdf formatda portala əlavə edilməlidir)

13. İddiaçının son 3 (üç) illik anoloji iş təcrübəsi, yerinə yetirdiyi işlər və müqavilələr barədə məlumatlar.

Tender proseduru "Dövlət satınalmaları haqqında" AR Qanununa uyğun keçiriləcəkdir.

İddiaçılar elektron kotirovka sorğusunda iştirak etmək üçün müvafiq sənədləri (kotirovka təklifləri daxil) 04 fevral 2022-ci il saat 17:00-a qədər www.etender.gov.az Dövlət Satınalmaları Vahid İnternet Portalı  vasitəsilə təqdim etməlidirlər. Göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş təkliflər qəbul olunmayacaq. Zərflərin açılışı 07 fevral 2022-ci il saat 10:00-da www.etender.gov.az Dövlət Satınalmaları Vahid İnternet Portalı  vasitəsilə həyata keçiriləcək.