TENDER ELANLARI
Reklam və elanlar

TENDER ELANLARI

Azərbaycan Respublikası Elm və Təhsil Nazirliyi Təhsil Sisteminin İnformasiyalaşdırılması İdarəsi Müsabiqə və olimpiadalar sisteminin, məktəbdənkənar müəssisələrə qəbul xidmətinin və tehsilim.edu.az sisteminin təkmilləşdirilməsi, Bİ platformasının genişləndirilməsi, eyni zamanda Zəfər Yolu müsabiqəsi sisteminin yaradılması kimi iş və xidmətlərin satınalınması  məqsədilə

TƏKLİFLƏR SORĞUSU ELAN EDİR

Tender aşağıdakı pedmet üzrə keçirilir:

Predmet: Müsabiqə və olimpiadalar sisteminin, məktəbdənkənar müəssisələrə qəbul xidmətinin və tehsilim.edu.az sisteminin təkmilləşdirilməsi, Bİ platformasının genişləndirilməsi, eyni zamanda Zəfər Yolu müsabiqəsi sisteminin yaradılması kimi iş və xidmətlərin satınalınması

Tender iştirakçılarına təklif edilir ki, predmet üzrə öz tender təkliflərini imzalanmış, möhürlənmiş, ikiqat bağlamada, yazılı surətdə təqdim etsinlər. Tender təkliflərinin qiymətləndirilməsində aşagıdaki meyarlara üstünlük veriləcəkdir: aşağı qiymət, yüksək keyfiyyət, müqavilənin vaxtında yerinə yetirilməsi, podratçının aidiyyəti işlər üzrə ixtisas göstəricilərinin uyğunluğu.

Tenderlə əlaqədar məlumat almaq üçün əlaqələndirici şəxsə müraciət edə bilərsiniz. Əlaqələndirici şəxs: Murad Şəmsəddin oğlu Yusifov. Ünvan: Bakı şəhəri, Nərimanov rayonu, Azadlıq prospekti, 909-cu məhəllə. Əlaqə nömrəsi: Telefon: (+99412) 565-02-37 (daxili: 2023), Faks: (+99412) 565-02-38, Email: [email protected]

Maraqlananlar tenderin əsas şərtlər toplusunu (əsas şərtlər toplusu Azərbaycan dilində hazırlanmışdır) tenderdə iştirak etmək üçün yazılı müraciət etdikdən və aşağıda qeyd olunan hesaba 200 (iki yüz) AZN məbləğində vəsait ödədikdən sonra yuxarıdakı ünvandan ala bilərlər. Ödənilmiş iştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.

Büdcə səviyyəsinin kodu:7

Büdcə təsnifatının kodu:142330

H/h:AZ73CTRE00000000000002168503

Vöen:1501267101

Dövlət Xəzinədarlığı Agentliyi

Vöen:1401555071

Kod:210005

M/h:AZ41NABZ01360100000000003944

Swift:CTREAZ22.

Malgöndərənlər (podratçılar) iddiaçı statusu almaq və tenderdə iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədləri (rəsmi blankda və möhürlə təsdiq olunmuş qaydada) təqdim etməlidirlər.

1-Təkliflər sorğusunda iştirak etmək üçün yazılı müraciət,

2-İştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi (ödəniş qəbzi),

3-Dövlət qeydiyyatı haqqında şəhadətnamənin surəti, Sənəd elektron formada alındıqda notarial qaydada təsdiq edilməlidir. Arayış oktyabr-noyabr aylarında alınmalı

4-Uçot vahidlərinin dövlət reyestrinə daxil edilməsi haqqında şəhadətnamənin surəti, Sənəd elektron formada alındıqda notarial qaydada təsdiq edilməlidir. Arayış oktyabr-noyabr aylarında alınmalı

5-Nizamnaməsinin (Əsasnaməsinin) surəti, Sənəd elektron formada alındıqda notarial qaydada təsdiq edilməlidir. Arayış oktyabr-noyabr aylarında alınmalı

 6-Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair öhdəliklərin yerinə yetirilməsi, həmçinin vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında müvafiq vergi orqanından arayışın surəti, Sənəd elektron formada alındıqda notarial qaydada təsdiq edilməlidir. Arayış oktyabr-noyabr aylarında alınmalı

7-Son bir ildəki maliyyə fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti, Sənəd elektron formada alındıqda notarial qaydada təsdiq edilməlidir.

8.0-Son bir ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı,

8.1-Bank rekvizitləri

9-Tender iştirakçısının satınalma müqaviləsini bağlamaq səlahiyyəti olmasının təsdiqi kimi kiçik, orta, yaxud hüquqi şəxslər birliyinin daxilində mikro sahibkarlıq subyekti olması haqqında müvafiq səlahiyyətli orqan tərəfindən verilmiş arayış (malgöndərən uçotda olduğu Statistika orqanından alır);

10-Məhkəmə araşdırmalarına cəlb olunub-olunmaması barədə arayış,

11-İşin icrası ilə bağlı subpodratçı qismində başqa firmalardan istifadə olunub olunmayacağı barədə məlumat (əgər istifadə olunacaqsa həmin firma ilə iddiaçı arasında bu barədə tərtib olunmuş razılaşma sənədinə "Təhsil Sisteminin İnformasiyalaşdırılması İdarəsi" tərəfindən verilmiş razılıq məktubunun surəti də əlavə olunmalıdır),

12-Tender iştirakçısının öz əmlakından sərbəst və məhdudiyyətsiz istifadə etmək imkanı, müflis elan olunmaması, əmlakı üzərinə həbs qoyulmaması, ödənişə yönəlmiş girovun olmaması, məhkəmənin qərarı ilə kommersiya fəaliyyəti dayandırılmış şəxs olmaması və yaxud müvafiq peşə fəaliyyətləri ilə məşğul olmasının məhkəmə qaydasında qadağan edilməməsi barədə sənəd - Kommersiya məhkəməsindən və ya Dövlət Vergi Xidmətindən Yüklülük haqqında arayış (Sənəd elektron formada alındıqda notarial qaydada təsdiq edilməlidir. Arayış oktyabr-noyabr aylarında alınmalı);

13-İddiaçının ixtisas uyğunluğu barədə sənədlər

13.1-texniki imkanlara uyğun olması

13.2-kadr potensialı haqqında məlumat (müəssisənin ştat cədvəli, cəlb olunacaq işçilərin təhsili, peşəkarlığı, təcrübəsi haqqında məlumat).

13.3 "Fərdi məlumatların informasiya ehtiyatlarının formalaşdırılması və informasiya sistemlərinin yaradılması, onlara xidmətlərin göstərilməsi ilə əlaqəli" lisenziya tələb olunur.

14-Tender təklifləri zərflər açıldığı gündən sonra ən azı 40 (qırx) bank günü müddətində qüvvədə qalmalıdır.

15-Tender təklifinin birinci əlavəsi kimi tender təklifinin qiymətinin 1 (bir) %-i həcmində tender təklifinin təminatı - bank zəmanəti (Təminatın qüvvədə olma müddəti tender təklifinin qüvvədə olma müddətindən 30 (otuz) bank günü çox olmalıdır). Qeyd: Xarici şirkətlər tender prosedurunda iştirak etmək istədikdə, onların Azərbaycanda nümayəndəliyinin olmasını təsdiq edən sənədlər.

İddiaçılar təkliflər sorğusuna dair təkliflərini qapalı, möhürlənib imzalanmış ikiqat zərflərdə iki nüsxədə (üzərində əsli və surəti yazılmış) təqdim etməlidirlər. İddiaçıların təkliflərinin əsli və surəti arasında fərqlər olduqda üstünlük üzərində əsli sözü yazılmış nüsxəyə veriləcəkdir. İddiaçıların təkliflər sorğusu üzrə təqdim edəcəkləri bütün sənədlər Azərbaycan Respublikasının dövlət dilində tərtib olunmalıdır. Xarici ölkələrdən olan iddiaçılar isə təmsil etdikləri dövlətin dilində hazırladıqları mətnlə birlikdə həmin mətnin Azərbaycan dilinə tərcümə olunmuş nüsxəsini əlavə etməlidirlər. Mətnlər arasında fərq aşkar edilərsə, üstünlük Azərbaycan dilində tərtib edilmiş mətnə veriləcəkdir. İddiaçılar öz təkliflərini Əsas şərtlər toplusunda göstərilən müddəalara uyğun hazırlamalıdır. İddiaçılar təkliflər sorğusunda iştirak etmək üçün 28.11.2022-ci il saat 17:00-dək Bakı şəhəri, Nərimanov rayonu, Azadlıq prospekti, 909-cu məhəllə Təhsil Sisteminin İnformasiyalaşdırılması İdarəsinə təqdim etməlidirlər. Göstərilən vaxtdan gec təqdim olunan zərflər açılmadan geri qaytarılacaqdır. İddiaçıların təklifləri 29.11.2022-ci il saat 17:00-da iddiaçıların və ya onların səlahiyyətli nümayəndələrinin iştirakı ilə Bakı şəhəri, Nərimanov rayonu, Azadlıq prospekti, 909-cu məhəllə Təhsil Sisteminin İnformasiyalaşdırılması İdarəsində açılacaqdır. Zərflər iddiaçıların səlahiyyətli nümayəndələrinin iştirakı ilə onların təqdimolunma ardıcıllığı üzrə açılacaq və təkliflər elan ediləcəkdir.


Azərbaycan Respublikası Elm və Təhsil Nazirliyi Təhsil Sisteminin İnformasiyalaşdırılması İdarəsi İKT vasitəsilə kommunikasiya bacarıqlarının formalaşdırılması, internet resurslarının təlim prosesində səmərəli istifadəsi, məktəbdaxili qiymətləndirilmənin rəqəmsallaşdırılması məqsədilə elektron qiymətləndirmə vasitəsilərinin hazırlanması, "Ali və orta ixtisas təhsili alt sistemi"nin modullarının tətbiqi üzrə təlimlərin satınalınması məqsədilə

TƏKLİFLƏR SORĞUSU ELAN EDİR

Tender aşağıdakı pedmet üzrə keçirilir:

Predmet: İKT vasitəsilə kommunikasiya bacarıqlarının formalaşdırılması, internet resurslarının təlim prosesində səmərəli istifadəsi, məktəbdaxili qiymətləndirilmənin rəqəmsallaşdırılması məqsədilə elektron qiymətləndirmə vasitəsilərinin hazırlanması, "Ali və orta ixtisas təhsili alt sistemi"nin modullarının tətbiqi üzrə təlimlərin satınalınması

Tender iştirakçılarına təklif edilir ki, predmet üzrə öz tender təkliflərini imzalanmış, möhürlənmiş, ikiqat bağlamada, yazılı surətdə təqdim etsinlər. Tender təkliflərinin qiymətləndirilməsində aşagıdaki meyarlara üstünlük veriləcəkdir: aşağı qiymət, yüksək keyfiyyət, müqavilənin vaxtında yerinə yetirilməsi, podratçının aidiyyəti işlər üzrə ixtisas göstəricilərinin uyğunluğu.

Tenderlə əlaqədar məlumat almaq üçün əlaqələndirici şəxsə müraciət edə bilərsiniz. Əlaqələndirici şəxs: Murad Şəmsəddin oğlu Yusifov. Ünvan: Bakı şəhəri, Nərimanov rayonu, Azadlıq prospekti, 909-cu məhəllə. Əlaqə nömrəsi: Telefon: (+99412) 565-02-37 (daxili: 2023), Faks: (+99412) 565-02-38, Email: [email protected]

Maraqlananlar tenderin əsas şərtlər toplusunu (əsas şərtlər toplusu Azərbaycan dilində hazırlanmışdır) tenderdə iştirak etmək üçün yazılı müraciət etdikdən və aşağıda qeyd olunan hesaba 200 (iki yüz) AZN məbləğində vəsait ödədikdən sonra yuxarıdakı ünvandan ala bilərlər. Ödənilmiş iştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.

Büdcə səviyyəsinin kodu:7

Büdcə təsnifatının kodu:142330

H/h:AZ73CTRE00000000000002168503

Vöen:1501267101

Dövlət Xəzinədarlığı Agentliyi

Vöen:1401555071

Kod:210005

M/h:AZ41NABZ01360100000000003944

Swift:CTREAZ22.

Malgöndərənlər (podratçılar) iddiaçı statusu almaq və tenderdə iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədləri (rəsmi blankda və möhürlə təsdiq olunmuş qaydada) təqdim etməlidirlər.

1-Təkliflər sorğusunda iştirak etmək üçün yazılı müraciət,

2-İştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi (ödəniş qəbzi),

3-Dövlət qeydiyyatı haqqında şəhadətnamənin surəti, Sənəd elektron formada alındıqda notarial qaydada təsdiq edilməlidir. Arayış oktyabr-noyabr aylarında alınmalı

4-Uçot vahidlərinin dövlət reyestrinə daxil edilməsi haqqında şəhadətnamənin surəti, Sənəd elektron formada alındıqda notarial qaydada təsdiq edilməlidir. Arayış oktyabr-noyabr aylarında alınmalı

5-Nizamnaməsinin (Əsasnaməsinin) surəti, Sənəd elektron formada alındıqda notarial qaydada təsdiq edilməlidir. Arayış oktyabr-noyabr aylarında alınmalı

 6-Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair öhdəliklərin yerinə yetirilməsi, həmçinin vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında müvafiq vergi orqanından arayışın surəti, Sənəd elektron formada alındıqda notarial qaydada təsdiq edilməlidir. Arayış oktyabr-noyabr aylarında alınmalı

7-Son bir ildəki maliyyə fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti, Sənəd elektron formada alındıqda notarial qaydada təsdiq edilməlidir.

8.0-Son bir ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı,

8.1-Bank rekvizitləri

9-Tender iştirakçısının satınalma müqaviləsini bağlamaq səlahiyyəti olmasının təsdiqi kimi kiçik, orta, yaxud hüquqi şəxslər birliyinin daxilində mikro sahibkarlıq subyekti olması haqqında müvafiq səlahiyyətli orqan tərəfindən verilmiş arayış (malgöndərən uçotda olduğu Statistika orqanından alır);

10-Məhkəmə araşdırmalarına cəlb olunub-olunmaması barədə arayış,

11-İşin icrası ilə bağlı subpodratçı qismində başqa firmalardan istifadə olunub olunmayacağı barədə məlumat (əgər istifadə olunacaqsa həmin firma ilə iddiaçı arasında bu barədə tərtib olunmuş razılaşma sənədinə "Təhsil Sisteminin İnformasiyalaşdırılması İdarəsi" tərəfindən verilmiş razılıq məktubunun surəti də əlavə olunmalıdır),

12-Tender iştirakçısının öz əmlakından sərbəst və məhdudiyyətsiz istifadə etmək imkanı, müflis elan olunmaması, əmlakı üzərinə həbs qoyulmaması, ödənişə yönəlmiş girovun olmaması, məhkəmənin qərarı ilə kommersiya fəaliyyəti dayandırılmış şəxs olmaması və yaxud müvafiq peşə fəaliyyətləri ilə məşğul olmasının məhkəmə qaydasında qadağan edilməməsi barədə sənəd - Kommersiya məhkəməsindən və ya Dövlət Vergi Xidmətindən Yüklülük haqqında arayış (Sənəd elektron formada alındıqda notarial qaydada təsdiq edilməlidir. Arayış oktyabr-noyabr aylarında alınmalı);

13-İddiaçının ixtisas uyğunluğu barədə sənədlər

13.1-texniki imkanlara uyğun olması

13.2-kadr potensialı haqqında məlumat (müəssisənin ştat cədvəli, cəlb olunacaq işçilərin təhsili, peşəkarlığı, təcrübəsi haqqında məlumat).

13.3 Dövlət əlavə təhsil müəssisələri istisna olmaqla əlavə təhsil müəssisələrinin fəaliyyəti ilə bağlı lisenziya tələb olunur.

14-Tender təklifləri zərflər açıldığı gündən sonra ən azı 40 (qırx) bank günü müddətində qüvvədə qalmalıdır.

15-Tender təklifinin birinci əlavəsi kimi tender təklifinin qiymətinin 1 (bir) %-i həcmində tender təklifinin təminatı - bank zəmanəti (Təminatın qüvvədə olma müddəti tender təklifinin qüvvədə olma müddətindən 30 (otuz) bank günü çox olmalıdır). Qeyd: Xarici şirkətlər tender prosedurunda iştirak etmək istədikdə, onların Azərbaycanda nümayəndəliyinin olmasını təsdiq edən sənədlər.

İddiaçılar təkliflər sorğusuna dair təkliflərini qapalı, möhürlənib imzalanmış ikiqat zərflərdə iki nüsxədə (üzərində əsli və surəti yazılmış) təqdim etməlidirlər. İddiaçıların təkliflərinin əsli və surəti arasında fərqlər olduqda üstünlük üzərində əsli sözü yazılmış nüsxəyə veriləcəkdir. İddiaçıların təkliflər sorğusu üzrə təqdim edəcəkləri bütün sənədlər Azərbaycan Respublikasının dövlət dilində tərtib olunmalıdır. Xarici ölkələrdən olan iddiaçılar isə təmsil etdikləri dövlətin dilində hazırladıqları mətnlə birlikdə həmin mətnin Azərbaycan dilinə tərcümə olunmuş nüsxəsini əlavə etməlidirlər. Mətnlər arasında fərq aşkar edilərsə, üstünlük Azərbaycan dilində tərtib edilmiş mətnə veriləcəkdir. İddiaçılar öz təkliflərini Əsas şərtlər toplusunda göstərilən müddəalara uyğun hazırlamalıdır. İddiaçılar təkliflər sorğusunda iştirak etmək üçün 28.11.2022-ci il saat 16:00-dək Bakı şəhəri, Nərimanov rayonu, Azadlıq prospekti, 909-cu məhəllə Təhsil Sisteminin İnformasiyalaşdırılması İdarəsinə təqdim etməlidirlər. Göstərilən vaxtdan gec təqdim olunan zərflər açılmadan geri qaytarılacaqdır. İddiaçıların təklifləri 29.11.2022-ci il saat 16:00-da iddiaçıların və ya onların səlahiyyətli nümayəndələrinin iştirakı ilə Bakı şəhəri, Nərimanov rayonu, Azadlıq prospekti, 909-cu məhəllə Təhsil Sisteminin İnformasiyalaşdırılması İdarəsində açılacaqdır. Zərflər iddiaçıların səlahiyyətli nümayəndələrinin iştirakı ilə onların təqdimolunma ardıcıllığı üzrə açılacaq və təkliflər elan ediləcəkdir.


Azərbaycan Respublikası Elm və Təhsil Nazirliyi Təhsil Sisteminin İnformasiyalaşdırılması İdarəsi ERP və informasiya sistemlərinin, eyni zamanda, elektron xidmətlərin sınaqları kimi iş və xidmətlərin satınalınması məqsədilə

TƏKLİFLƏR SORĞUSU ELAN EDİR

Tender aşağıdakı pedmet üzrə keçirilir:

Predmet: ERP və informasiya sistemlərinin, eyni zamanda, elektron xidmətlərin sınaqları kimi iş və xidmətlərin satınalınması

Tender iştirakçılarına təklif edilir ki, predmet üzrə öz tender təkliflərini imzalanmış, möhürlənmiş, ikiqat bağlamada, yazılı surətdə təqdim etsinlər. Tender təkliflərinin qiymətləndirilməsində aşagıdaki meyarlara üstünlük veriləcəkdir: aşağı qiymət, yüksək keyfiyyət, müqavilənin vaxtında yerinə yetirilməsi, podratçının aidiyyəti işlər üzrə ixtisas göstəricilərinin uyğunluğu.

Tenderlə əlaqədar məlumat almaq üçün əlaqələndirici şəxsə müraciət edə bilərsiniz. Əlaqələndirici şəxs: Murad Şəmsəddin oğlu Yusifov. Ünvan: Bakı şəhəri, Nərimanov rayonu, Azadlıq prospekti, 909-cu məhəllə. Əlaqə nömrəsi: Telefon: (+99412) 565-02-37 (daxili: 2023), Faks: (+99412) 565-02-38, Email: [email protected]

Maraqlananlar tenderin əsas şərtlər toplusunu (əsas şərtlər toplusu Azərbaycan dilində hazırlanmışdır) tenderdə iştirak etmək üçün yazılı müraciət etdikdən və aşağıda qeyd olunan hesaba 100 (bir yüz) AZN məbləğində vəsait ödədikdən sonra yuxarıdakı ünvandan ala bilərlər. Ödənilmiş iştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.

Büdcə səviyyəsinin kodu:7

Büdcə təsnifatının kodu:142330

H/h:AZ73CTRE00000000000002168503

Vöen:1501267101

Dövlət Xəzinədarlığı Agentliyi

Vöen:1401555071

Kod:210005

M/h:AZ41NABZ01360100000000003944

Swift:CTREAZ22.

Malgöndərənlər (podratçılar) iddiaçı statusu almaq və tenderdə iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədləri (rəsmi blankda və möhürlə təsdiq olunmuş qaydada) təqdim etməlidirlər.

1-Təkliflər sorğusunda iştirak etmək üçün yazılı müraciət,

2-İştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi (ödəniş qəbzi),

3-Dövlət qeydiyyatı haqqında şəhadətnamənin surəti, Sənəd elektron formada alındıqda notarial qaydada təsdiq edilməlidir. Arayış oktyabr-noyabr aylarında alınmalı

4-Uçot vahidlərinin dövlət reyestrinə daxil edilməsi haqqında şəhadətnamənin surəti, Sənəd elektron formada alındıqda notarial qaydada təsdiq edilməlidir. Arayış oktyabr-noyabr aylarında alınmalı

5-Nizamnaməsinin (Əsasnaməsinin) surəti, Sənəd elektron formada alındıqda notarial qaydada təsdiq edilməlidir. Arayış oktyabr-noyabr aylarında alınmalı

 6-Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair öhdəliklərin yerinə yetirilməsi, həmçinin vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında müvafiq vergi orqanından arayışın surəti, Sənəd elektron formada alındıqda notarial qaydada təsdiq edilməlidir. Arayış oktyabr-noyabr aylarında alınmalı

7-Son bir ildəki maliyyə fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti, Sənəd elektron formada alındıqda notarial qaydada təsdiq edilməlidir.

8.0-Son bir ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı,

8.1-Bank rekvizitləri

9-Tender iştirakçısının satınalma müqaviləsini bağlamaq səlahiyyəti olmasının təsdiqi kimi kiçik, orta, yaxud hüquqi şəxslər birliyinin daxilində mikro sahibkarlıq subyekti olması haqqında müvafiq səlahiyyətli orqan tərəfindən verilmiş arayış (malgöndərən uçotda olduğu Statistika orqanından alır);

10-Məhkəmə araşdırmalarına cəlb olunub-olunmaması barədə arayış,

11-İşin icrası ilə bağlı subpodratçı qismində başqa firmalardan istifadə olunub olunmayacağı barədə məlumat (əgər istifadə olunacaqsa həmin firma ilə iddiaçı arasında bu barədə tərtib olunmuş razılaşma sənədinə "Təhsil Sisteminin İnformasiyalaşdırılması İdarəsi" tərəfindən verilmiş razılıq məktubunun surəti də əlavə olunmalıdır),

12-Tender iştirakçısının öz əmlakından sərbəst və məhdudiyyətsiz istifadə etmək imkanı, müflis elan olunmaması, əmlakı üzərinə həbs qoyulmaması, ödənişə yönəlmiş girovun olmaması, məhkəmənin qərarı ilə kommersiya fəaliyyəti dayandırılmış şəxs olmaması və yaxud müvafiq peşə fəaliyyətləri ilə məşğul olmasının məhkəmə qaydasında qadağan edilməməsi barədə sənəd - Kommersiya məhkəməsindən və ya Dövlət Vergi Xidmətindən Yüklülük haqqında arayış (Sənəd elektron formada alındıqda notarial qaydada təsdiq edilməlidir. Arayış oktyabr-noyabr aylarında alınmalı);

13-İddiaçının ixtisas uyğunluğu barədə sənədlər

13.1-texniki imkanlara uyğun olması

13.2-kadr potensialı haqqında məlumat (müəssisənin ştat cədvəli, cəlb olunacaq işçilərin təhsili, peşəkarlığı, təcrübəsi haqqında məlumat).

13.3 "Fərdi məlumatların informasiya ehtiyatlarının formalaşdırılması və informasiya sistemlərinin yaradılması, onlara xidmətlərin göstərilməsi ilə əlaqəli" lisenziya tələb olunur.

14-Tender təklifləri zərflər açıldığı gündən sonra ən azı 40 (qırx) bank günü müddətində qüvvədə qalmalıdır.

15-Tender təklifinin birinci əlavəsi kimi tender təklifinin qiymətinin 1 (bir) %-i həcmində tender təklifinin təminatı - bank zəmanəti (Təminatın qüvvədə olma müddəti tender təklifinin qüvvədə olma müddətindən 30 (otuz) bank günü çox olmalıdır). Qeyd: Xarici şirkətlər tender prosedurunda iştirak etmək istədikdə, onların Azərbaycanda nümayəndəliyinin olmasını təsdiq edən sənədlər.

İddiaçılar təkliflər sorğusuna dair təkliflərini qapalı, möhürlənib imzalanmış ikiqat zərflərdə iki nüsxədə (üzərində əsli və surəti yazılmış) təqdim etməlidirlər. İddiaçıların təkliflərinin əsli və surəti arasında fərqlər olduqda üstünlük üzərində əsli sözü yazılmış nüsxəyə veriləcəkdir. İddiaçıların təkliflər sorğusu üzrə təqdim edəcəkləri bütün sənədlər Azərbaycan Respublikasının dövlət dilində tərtib olunmalıdır. Xarici ölkələrdən olan iddiaçılar isə təmsil etdikləri dövlətin dilində hazırladıqları mətnlə birlikdə həmin mətnin Azərbaycan dilinə tərcümə olunmuş nüsxəsini əlavə etməlidirlər. Mətnlər arasında fərq aşkar edilərsə, üstünlük Azərbaycan dilində tərtib edilmiş mətnə veriləcəkdir. İddiaçılar öz təkliflərini Əsas şərtlər toplusunda göstərilən müddəalara uyğun hazırlamalıdır. İddiaçılar təkliflər sorğusunda iştirak etmək üçün 28.11.2022-ci il saat 15:00-dək Bakı şəhəri, Nərimanov rayonu, Azadlıq prospekti, 909-cu məhəllə Təhsil Sisteminin İnformasiyalaşdırılması İdarəsinə təqdim etməlidirlər. Göstərilən vaxtdan gec təqdim olunan zərflər açılmadan geri qaytarılacaqdır. İddiaçıların təklifləri 29.11.2022-ci il saat 15:00-da iddiaçıların və ya onların səlahiyyətli nümayəndələrinin iştirakı ilə Bakı şəhəri, Nərimanov rayonu, Azadlıq prospekti, 909-cu məhəllə Təhsil Sisteminin İnformasiyalaşdırılması İdarəsində açılacaqdır. Zərflər iddiaçıların səlahiyyətli nümayəndələrinin iştirakı ilə onların təqdimolunma ardıcıllığı üzrə açılacaq və təkliflər elan ediləcəkdir.


Azərbaycan Respublikası Elm və Təhsil Nazirliyi Təhsil Sisteminin İnformasiyalaşdırılması İdarəsi Şəbəkə topologiyasının, virtual infrastrukturun və ehtiyat surətlərinin çıxarılması prosesinin təkmilləşdirilməsi üçün tövsiyələrin verilməsi üzrə iş və xidmətlərin satınalınması məqsədilə

TƏKLİFLƏR SORĞUSU ELAN EDİR

Tender aşağıdakı pedmet üzrə keçirilir:

Predmet: Şəbəkə topologiyasının, virtual infrastrukturun və ehtiyat surətlərinin çıxarılması prosesinin təkmilləşdirilməsi üçün tövsiyələrin verilməsi üzrə iş və xidmətlərin satınalınması

Tender iştirakçılarına təklif edilir ki, predmet üzrə öz tender təkliflərini imzalanmış, möhürlənmiş, ikiqat bağlamada, yazılı surətdə təqdim etsinlər. Tender təkliflərinin qiymətləndirilməsində aşagıdaki meyarlara üstünlük veriləcəkdir: aşağı qiymət, yüksək keyfiyyət, müqavilənin vaxtında yerinə yetirilməsi, podratçının aidiyyəti işlər üzrə ixtisas göstəricilərinin uyğunluğu.

Tenderlə əlaqədar məlumat almaq üçün əlaqələndirici şəxsə müraciət edə bilərsiniz. Əlaqələndirici şəxs: Murad Şəmsəddin oğlu Yusifov. Ünvan: Bakı şəhəri, Nərimanov rayonu, Azadlıq prospekti, 909-cu məhəllə. Əlaqə nömrəsi: Telefon: (+99412) 565-02-37 (daxili: 2023), Faks: (+99412) 565-02-38, Email: [email protected]

Maraqlananlar tenderin əsas şərtlər toplusunu (əsas şərtlər toplusu Azərbaycan dilində hazırlanmışdır) tenderdə iştirak etmək üçün yazılı müraciət etdikdən və aşağıda qeyd olunan hesaba 100 (bir yüz) AZN məbləğində vəsait ödədikdən sonra yuxarıdakı ünvandan ala bilərlər. Ödənilmiş iştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.

Büdcə səviyyəsinin kodu:7

Büdcə təsnifatının kodu:142330

H/h:AZ73CTRE00000000000002168503

Vöen:1501267101

Dövlət Xəzinədarlığı Agentliyi

Vöen: 1401555071

Kod:210005

M/h:AZ41NABZ01360100000000003944

Swift:CTREAZ22.

Malgöndərənlər (podratçılar) iddiaçı statusu almaq və tenderdə iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədləri (rəsmi blankda və möhürlə təsdiq olunmuş qaydada) təqdim etməlidirlər.

1-Təkliflər sorğusunda iştirak etmək üçün yazılı müraciət,

2-İştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi (ödəniş qəbzi),

3-Dövlət qeydiyyatı haqqında şəhadətnamənin surəti, Sənəd elektron formada alındıqda notarial qaydada təsdiq edilməlidir. Arayış oktyabr-noyabr aylarında alınmalı

4-Uçot vahidlərinin dövlət reyestrinə daxil edilməsi haqqında şəhadətnamənin surəti, Sənəd elektron formada alındıqda notarial qaydada təsdiq edilməlidir. Arayış oktyabr-noyabr aylarında alınmalı

5-Nizamnaməsinin (Əsasnaməsinin) surəti, Sənəd elektron formada alındıqda notarial qaydada təsdiq edilməlidir. Arayış oktyabr-noyabr aylarında alınmalı

 6-Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair öhdəliklərin yerinə yetirilməsi, həmçinin vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında müvafiq vergi orqanından arayışın surəti, Sənəd elektron formada alındıqda notarial qaydada təsdiq edilməlidir. Arayış oktyabr-noyabr aylarında alınmalı

7-Son bir ildəki maliyyə fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti, Sənəd elektron formada alındıqda notarial qaydada təsdiq edilməlidir.

8.0-Son bir ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı,

8.1-Bank rekvizitləri

9-Tender iştirakçısının satınalma müqaviləsini bağlamaq səlahiyyəti olmasının təsdiqi kimi kiçik, orta, yaxud hüquqi şəxslər birliyinin daxilində mikro sahibkarlıq subyekti olması haqqında müvafiq səlahiyyətli orqan tərəfindən verilmiş arayış (malgöndərən uçotda olduğu Statistika orqanından alır);

10-Məhkəmə araşdırmalarına cəlb olunub-olunmaması barədə arayış,

11-İşin icrası ilə bağlı subpodratçı qismində başqa firmalardan istifadə olunub olunmayacağı barədə məlumat (əgər istifadə olunacaqsa həmin firma ilə iddiaçı arasında bu barədə tərtib olunmuş razılaşma sənədinə "Təhsil Sisteminin İnformasiyalaşdırılması İdarəsi" tərəfindən verilmiş razılıq məktubunun surəti də əlavə olunmalıdır),

12-Tender iştirakçısının öz əmlakından sərbəst və məhdudiyyətsiz istifadə etmək imkanı, müflis elan olunmaması, əmlakı üzərinə həbs qoyulmaması, ödənişə yönəlmiş girovun olmaması, məhkəmənin qərarı ilə kommersiya fəaliyyəti dayandırılmış şəxs olmaması və yaxud müvafiq peşə fəaliyyətləri ilə məşğul olmasının məhkəmə qaydasında qadağan edilməməsi barədə sənəd - Kommersiya məhkəməsindən və ya Dövlət Vergi Xidmətindən Yüklülük haqqında arayış (Sənəd elektron formada alındıqda notarial qaydada təsdiq edilməlidir. Arayış oktyabr-noyabr aylarında alınmalı);

13-İddiaçının ixtisas uyğunluğu barədə sənədlər

13.1-texniki imkanlara uyğun olması

13.2-kadr potensialı haqqında məlumat (müəssisənin ştat cədvəli, cəlb olunacaq işçilərin təhsili, peşəkarlığı, təcrübəsi haqqında məlumat).

14-Tender təklifləri zərflər açıldığı gündən sonra ən azı 40 (qırx) bank günü müddətində qüvvədə qalmalıdır.

15-Tender təklifinin birinci əlavəsi kimi tender təklifinin qiymətinin 1 (bir) %-i həcmində tender təklifinin təminatı - bank zəmanəti (Təminatın qüvvədə olma müddəti tender təklifinin qüvvədə olma müddətindən 30 (otuz) bank günü çox olmalıdır). Qeyd: Xarici şirkətlər tender prosedurunda iştirak etmək istədikdə, onların Azərbaycanda nümayəndəliyinin olmasını təsdiq edən sənədlər.

İddiaçılar təkliflər sorğusuna dair təkliflərini qapalı, möhürlənib imzalanmış ikiqat zərflərdə iki nüsxədə (üzərində əsli və surəti yazılmış) təqdim etməlidirlər. İddiaçıların təkliflərinin əsli və surəti arasında fərqlər olduqda üstünlük üzərində əsli sözü yazılmış nüsxəyə veriləcəkdir. İddiaçıların təkliflər sorğusu üzrə təqdim edəcəkləri bütün sənədlər Azərbaycan Respublikasının dövlət dilində tərtib olunmalıdır. Xarici ölkələrdən olan iddiaçılar isə təmsil etdikləri dövlətin dilində hazırladıqları mətnlə birlikdə həmin mətnin Azərbaycan dilinə tərcümə olunmuş nüsxəsini əlavə etməlidirlər. Mətnlər arasında fərq aşkar edilərsə, üstünlük Azərbaycan dilində tərtib edilmiş mətnə veriləcəkdir. İddiaçılar öz təkliflərini Əsas şərtlər toplusunda göstərilən müddəalara uyğun hazırlamalıdır. İddiaçılar təkliflər sorğusunda iştirak etmək üçün 28.11.2022-ci il saat 14:00-dək Bakı şəhəri, Nərimanov rayonu, Azadlıq prospekti, 909-cu məhəllə Təhsil Sisteminin İnformasiyalaşdırılması İdarəsinə təqdim etməlidirlər. Göstərilən vaxtdan gec təqdim olunan zərflər açılmadan geri qaytarılacaqdır. İddiaçıların təklifləri 29.11.2022-ci il saat 14:00-da iddiaçıların və ya onların səlahiyyətli nümayəndələrinin iştirakı ilə Bakı şəhəri, Nərimanov rayonu, Azadlıq prospekti, 909-cu məhəllə Təhsil Sisteminin İnformasiyalaşdırılması İdarəsində açılacaqdır. Zərflər iddiaçıların səlahiyyətli nümayəndələrinin iştirakı ilə onların təqdimolunma ardıcıllığı üzrə açılacaq və təkliflər elan ediləcəkdir.