Azərbaycan Respublikasının Mənzil İnşaatı Dövlət Agentliyinin tabeliyində "MİDA" Məhdud Məsuliyyətli Cəmiyyəti Şirvan şəhəri, Naxçıvan küçəsində yerləşən 8,11 ha torpaq sahəsində çoxmənzilli yaşayış binalarının tikintisi ilə əlaqədar satınalmalar üzrə
AÇIQ TENDER ELAN EDİR
Tender aşağıdakı lotlar üzrə keçirilir:
Lot-1 - 1, 2, 3 və 4 nömrəli çoxmənzilli yaşayış binalarının tikintisi
Lot-2 - 5, 6, 7, 8, 9 və 10 nömrəli çoxmənzilli yaşayış binalarının tikintisi
Lot-3 - 11 və 12 nömrəli çoxmənzilli yaşayış binalarının tikintisi
Tender iştirakçılarına təklif edilir ki, öz tender təkliflərini imzalanmış, möhürlənmiş, ikiqat bağlamada, yazılı surətdə təqdim etsinlər. Tender təkliflərinin qiymətləndirilməsi və müqayisəsi tenderin əsas şərtlər toplusunda müəyyənləşdirilmiş kəmiyyətcə qiymətləndirilən meyarlar əsasında həyata keçiriləcəkdir.
Tender predmeti haqqında ətraflı məlumat tenderin əsas şərtlər toplusunda verilir. Maraqlananlar tenderin əsas şərtlər toplusunu (Azərbaycan dilində hazırlanmış) tenderdə iştirak etmək üçün yazılı müraciət edib qeydiyyata alındıqdan sonra hər bir lot üzrə aşağıdakı hesaba qeyd olunan məbləğdə iştirak haqqı ödəməklə Bakı şəhəri, Nəsimi rayonu, Süleyman Rüstəm küçəsi, 31 ünvanından (əlaqələndirici şəxs: Əliyev Vüqar Təyyar oğlu, telefon: (+99412) 594-54-01, daxili 239, email: vugar.aliyev@mida.gov.az) ala bilərlər.
Benefisiarın adı: "MİDA" Məhdud Məsuliyyətli Cəmiyyəti
Hesab nömrə: AZ18AIIB38030019440029636102
VÖEN: 1701953921
B1.Benefisiar (alan): "Kapital Bank" ASC
Adı: Mərkəz filialı
Kodu: 200026
VÖEN: 9900003611
S.W.İ.F.T.: AIIBAZ2X
Müxbir hesab: AZ37NABZ01350100000000001944
İştirak haqqı lotlar üzrə
Lot 1 - 1200 (min iki yüz) manat
Lot 2 - 1800 (min səkkiz yüz) manat
Lot 3 - 600 (altı yüz) manat
Ödənilmiş iştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.
Podratçılar iddiaçı statusu almaq və tenderdə iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədləri (rəsmi blankda və möhürlə təsdiq olunmuş qaydada) təqdim etməlidirlər.
1. Tenderdə iştirak etmək üçün ərizə;
2. İştirak haqqının ödənilməsini təsdiq edən bank sənədi;
3. Tender təklifi (tender təklifi zərflərinin açıldığı gündən sonra azı 60 (altmış) bank günü qüvvədə olmalıdır);
4. Tender təklifinin təminatı - bank zəmanəti (təklifin ümumi qiymətinin 1% (bir) faizi məbləğində və tender təklifinin qüvvədə olma müddətindən 30 (otuz) bank günü çox qüvvədə olmalıdır);
5. Podratçı haqqında tələb olunan sənədlər. Bu sənədlərə aşağıdakılar daxildir:
lPodratçının tam adı, hüquqi statusu, nizamnaməsi, qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri;
lAzərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında müvafiq vergi və sosial müdafiə orqanından arayış;
lPodratçının son 3 (üç) ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti;
lPodratçının son 3 (üç) ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı;
lPodratçının inşa etdiyi analoji tikililər barədə "Tikinti obyektinin istismarına icazə" sənədinin surəti;
lPodratçının ixtisas göstəricilərinə dair məlumatlar (bu məlumatlar tenderin əsas şərtlər toplusunda tələb olunan sənəd və formalarda təqdim edilməlidir);
lPodratçı son 3 (üç) il (2020-2022) ərzində Azərbaycan Respublikasında bütün sosial infrastrukturla təmin edilmiş yaşayış komplekslərində "Tikinti obyektinin istismarına icazə" sənədi əsasında çoxmənzilli binalarda ümumi sahəsi azı 15 000 (on beş min) m2 mənzil təhvil vermiş olmaldır;
lPodratçının son 3 (üç) il (2020-2022) ərzində tikinti quraşdırma işləri üzrə maliyyə dövriyyəsi azı 30 000 000,00 (otuz milyon) manat olmalıdır.
lDigər sənədlər: tenderdə xarici şirkətlər iştirak etdikdə onların Azərbaycanda nümayəndəliyinin olmasını təsdiq edən sənədlər.
İddiaçılar 1, 2 və 5-ci bəndlərdə qeyd olunan sənədləri 21 iyun 2023-cü il saat 17:00-dək Tender komissiyasına təqdim etməlidirlər. Həmin sənədlərdən hər hansı birini təqdim etməyən və ya ixtisas göstəricilərinə dair tələblərə uyğun olmayan iddiaçının tender təklifi qəbul olunmur.
İddiaçılar öz tender təkliflərini (imzalanmış, möhürlənmiş, ikiqat bağlama zərfdə) 04 iyul 2023-cü il saat 17:00-dək yuxarıda qeyd olunan ünvana təqdim etməlidirlər. Göstərilən tarixdən gec təqdim olunan zərflər açılmadan geri qaytarılacaqdır. Tender təklifi zərfləri 05 iyul 2023-cü il saat 15:00-da "MİDA" MMC-də açılacaqdır.
Hörmətli xanımlar və cənablar!
Biz bununla Sizi işlərin (xidmət, təchizat) yerinə yetirilməsinə dair tenderdə iştirak etməyə dəvət edirik: "LUKOIL-Azərbaycan" QSC-nin obyektlərində işləyən personal üçün firmaya aid və xüsusi geyim forması kataloquna uyğun olaraq QSC-nin obyektlərinin şəxsi heyəti üçün xüsusi geyimlərin sifarişi üzrə 2 mərhələli açıq tenderdə iştirak etməyə dəvət edirik.
Keçirilən tender barədə ümumi məlumat:
YDM və Neft bazasının operatorları, xadimələr üçün xüsusi geyim formasının alınması: isti qış gödəkçəsi, yay gödəkçəsi, yay və qış üçün kombinezon, trikotaj polo köynəyi kişi üçün, yay və qış kepkası, yağış plaşı, xalat, mağaza personalı üçün uniforma. Tender iştirakçılarının texniki imkanları, kontraktın şərtlərinin yerinə yetirilməsini təsdiq edən lazımi sənədləri olmalıdır (xüsusi geyim formalarının nümunələri, onların sertifikatları təqdim edilməlidir).
Xüsusi geyim forması 27575-87, 12.4.031-84, 12.4.101-93, 12.4.131-83 saylı DÜİST-nin tələblərinə, texniki şərtlərə, həmçinin "STO-Lukoyl" 1.6.15.1-2019 korporativ standartına cavab verməli, yararlı, antistatik və istifadəyə uyğun olmalıdır.
Sifarışçi: "LUKOİL-Azərbaycan" QSC
Ünvan: Bakı şəhəri. Səbail rayonu, Z.Tağıyev küçəsi 13
Əlaqə telefonları: (012) 497-41-38
E-mail: procurement@lukoil-az.com
Əlaqələndirici şəxs: L.S.Mikayilova
Sənədlərin tam toplusu, tenderdə iştirak etmək üçün zəruri sənədlərlə birgə təqdim etdiyiniz ərizənin,verilmiş tələblərə uyğunluq ekspertizasından sonra, Sizin ünvana göndəriləcək.
Tenderdə iştirak etmək üçün ərizələrin təqdimi və tender sənədlərinin alınması müddəti 9 iyun 2023-cü il saat 18:00 dək. Ərizə ilə birlikdə mütləq şəkildə kvalifikasiya anketi təqdim olunmalıdır.
Tender təklifləri 16 iyun 2023-cü il saat 18:00 dək yuxarıda qeyd olunan ünvana təqdim edilməlidir.
Tender 19 iyun 2023-cü il saat 11:00 tarixində yuxarda qeyd olunmuş ünvanda keçiriləcək. (1-ci mərhələ)
Tender 25 iyun 2023-cü il saat 11:00 tarixində yuxarda qeyd olunmuş ünvanda keçiriləcək. (2-ci mərhələ)
Qeydə alınmış namizədlərin, tender təklifləri olan zərflərin açılmasında iştirakı mütləqdir.
Müqavilə üzrə hesablaşma nağdsız ödəniş yolu ilə, icraçının bank hesabına ödənilir.
Müqavilə şərtlərini yerinə yetirmək üçün tender iştirakçılarının texniki imkani, zəruri sənədlər toplusu olmalıdır.
Tender təkliflərinin qüvvədə olma müddəti 90 təqvim günündən az olmamalıdır.
Tender təklifləri azərbaycan və ya rus dillərində təqdim olunmalıdır.
Tenderin qalibi ilə, tender başa çatdıqdan sonra, 20 təqvim günü ərzində müqavilə bağlanacaqdır.
Tenderin qalibi, şifarişçinin ərizəsinə əsasən malları növbəti ünvana çatdırmalıdır: Bakı şəh., Sabunçu r-nu, 8-ci km, Bakıxanov qəs. (18 saylı YDM)
Tenderdə iştirak üçün " ərizə" forması, habelə tender haqqında tam məlumatları yuxarıda qeyd olunan telefon və elektron poçtu vasitəsi ilə almaq olar.
Уважаемые дамы и господа!
Настоящим приглашаем вас принять участие в открытом 2-х этапном тендере по Заказу специальной одежды для персонала объектов ЗАО "ЛУКОЙЛ-Азербайджан согласно каталогу фирменной и специальной одежды для персонала АЗК организаций Группы "ЛУКОЙЛ" ЗАО "ЛУКОЙЛ-Азербайджан".
Общая информация о проводимом тендере.
Покупка спецодежды для операторов, уборщиц АЗС и нефтебазы: костюм мужской летний для операторов АЗС, костюм мужской зимний для операторов АЗС, плащ мужской для защиты от дождя, халат для уборщицы с короткими рукавами, халат для уборщицы с длинными рукавами, сорочка мужская трикотажная "поло", головной убор зимний, головной убор летний, униформа для персонала магазина. Спецодежда должна отвечать требованиям ГОСТ №27575-87, 12.4.031-84, 12.4.101-93, 12.4.131-83 и техническим условиям, а также корпоративного стандарта СТО ЛУКОЙЛ 1.6.15.1 - 2019, и быть пригодными, антистатичными и удобными для пользования. Участники тендера должны иметь технические возможности, необходимые документы подтверждающие право на выполнения условий контракта. Претенденты обязаны предоставить в тендерную комиссию образцы спецодежды, сертификаты на них.
Заказчик: ЗАО "ЛУКОЙЛ-Азербайджан",
Адрес; Сабаильский район, ул.З. Тагиева 13
Контактное лицо: Микаилова Лала
Контактные телефоны: (012) 497-41-38.
Е-маил: проъуремент@лукоил-аз.ъом
Дата начала и окончания работ (услуг, поставки): по итогам тендера
Полный комплект документации направляется в Ваш адрес после экспертизы полученной заявки на участие в тендере с приложением необходимых документов на предмет соответствия предъявляемым требованиям.
Срок подачи заявки на участие в тендере и приобретение тендерной документации до 18:00 9 Июня 2023 г. по адресу, указанному выше. Вместе с заявкой претенденты должны предоставить квалификационную анкету.
Срок предоставления тендерных предложений до 18:00 16 Июня 2023 г. по адресу, указанному выше.
Дата проведения тендера 19 Июня 2023 г. в 11:00 по адресу, указанному выше. (первый этап)
Дата проведения тендера 25 Июня 2023 г. в 11:00 по адресу, указанному выше. (второй этап)
Участие представителей зарегистрированных претендентов в процессе вскрытия конвертов с тендерными предложениями обязательно.
Расчеты по договору будут проводится по безналичному расчету путем перечисления на счет исполнителя.
Срок действия тендерных предложений должен составлять не менее 90 календарных дней, начиная с даты проведения тендера.
Тендерные предложения представить на азербайджанском или на русском языке.
С победителем тендера будет заключен договор в течение 20 календарных дней с момента окончания тендерных торгов.
Победитель тендера должен поставлять товар, согласно заявке заказчика, по адресу: г.Баку, пос. Сабунчинский р-н, 8-й км, Бакиханова (АЗС №18).
Форму "Заявки на участие в тендере", а также иную информацию можно получить по указанным в приглашении телефонам и адресу электронной почты.
Hörmətli xanımlar və cənablar!
Biz bununla Sizi işlərin (xidmət, təchizat) yerinə yetirilməsinə dair tenderdə iştirak etməyə dəvət edirik: "LUKOIL-Corcia" MMC-nin obyektlərində işləyən personal üçün firmaya aid və xüsusi geyim forması kataloquna uyğun olaraq MMC-nin obyektlərinin şəxsi heyəti üçün xüsusi geyimlərin sifarişi üzrə 2 mərhələli açıq tenderdə iştirak etməyə dəvət edirik.
Keçirilən tender barədə ümumi məlumat:
YDM və Neft bazasının operatorları, xadimələr və mağaza satıcıları üçün xüsusi geyim formasının alınması: isti qış gödəkçəsi, yay gödəkçəsi, yay və qış üçün kombinezon, trikotaj polo köynəyi kişi üçün, yay və qış kepkası, yağış plaşı, mağaza personalı ücün uniforma və xalat. Tender iştirakçılarının texniki imkanları, kontraktın şərtlərinin yerinə yetirilməsini təsdiq edən lazımi sənədləri olmalıdır (xüsusi geyim formalarının nümunələri, onların sertifikatları təqdim edilməlidir).
Xüsusi geyim forması 27575-87, 12.4.031-84, 12.4.101-93, 12.4.131-83 saylı DÜİST-nin tələblərinə, texniki şərtlərə, həmçinin "STO-Lukoyl" 1.6.15.1-2019 korporativ standartına cavab verməli, yararlı, antistatik və istifadəyə uyğun olmalıdır.
Sifarışçi: "LUKOİL-Corcia" MMC
Ünvan: Gürcüstan, Tbilisi ş., H.Əliyev adına sahil 11
Əlaqə telefonları: +995 (32) 238 99 92
E-mail: ttordia@lukoil.ge info@eu.lukoil.com
Əlaqələndirici şəxs: Tamara Tordiya
Sənədlərin tam toplusu, tenderdə iştirak etmək üçün zəruri sənədlərlə birgə təqdim etdiyiniz ərizənin, verilmiş tələblərə uyğunluq ekspertizasından sonra, Sizin ünvana göndəriləcək.
Tenderdə iştirak etmək üçün ərizələrin təqdimi və tender sənədlərinin alınması müddəti 9 iyun 2023-cü il saat 18:00 dək. Ərizə ilə birlikdə mütləq şəkildə kvalifikasiya anketi təqdim olunmalıdır.
Tender təklifləri 16 iyun 2023-cü il saat 18:00 dək yuxarıda qeyd olunan ünvana təqdim edilməlidir.
Tender 26 iyun 2023-cü il saat 11:00 tarixində yuxarda qeyd olunmuş ünvanda keçiriləcək. (1-ci mərhələ)
Tender 30 iyun 2023-cü il saat 11:00 tarixində yuxarda qeyd olunmuş ünvanda keçiriləcək. (2-ci mərhələ)
Qeydə alınmış namizədlərin, tender təklifləri olan zərflərin açılmasında iştirakı mütləqdir.
Müqavilə üzrə hesablaşma nağdsız ödəniş yolu ilə, icraçının bank hesabına ödənilir.
Müqavilə şərtlərini yerinə yetirmək üçün tender iştirakçılarının texniki imkani, zəruri sənədlər toplusu olmalıdır.
Tender təkliflərinin qüvvədə olma müddəti 90 təqvim günündən az olmamalıdır.
Tender təklifləri azərbaycan və ya rus dillərində təqdim olunmalıdır.
Tenderin qalibi ilə, tender başa çatdıqdan sonra, 20 təqvim günü ərzində müqavilə bağlanacaqdır.
Tenderin qalibi, şifarişçinin ərizəsinə əsasən malları növbəti ünvana çatdırmalıdır: Gürcüstan, Tbilisi ş., H.Əliyev adına sahil 11.
Tenderdə iştirak üçün "ərizə" forması, habelə tender haqqında tam məlumatları yuxarıda qeyd olunan telefon və elektron poçtu vasitəsi ilə almaq olar.
Уважаемые дамы и господа!
Настоящим приглашаем вас принять участие в открытом 2-х этапном тендере по Заказу специальной одежды для персонала объектов ООО "ЛУКОЙЛ-Джорджия" согласно каталогу фирменной и специальной одежды для персонала АЗК организаций Группы "ЛУКОЙЛ" ООО "ЛУКОЙЛ-Джорджия".
Общая информация о проводимом тендере.
Покупка спецодежды для операторов АЗС, уборщиц АЗС и нефтебазы, для продавцов магазина: костюм мужской летний для операторов АЗС, костюм мужской зимний для операторов АЗС, плащ мужской для защиты от дождя, халат для уборщицы с короткими рукавами, халат для уборщицы с длинными рукавами, сорочка мужская трикотажная "поло", головной убор зимний, головной убор летний, униформа для персонала магазина. Спецодежда должна отвечать требованиям ГОСТ №27575-87, 12.4.031-84, 12.4.101-93, 12.4.131-83 и техническим условиям, а также корпоративного стандарта СТО ЛУКОЙЛ 1.6.15.1 - 2019, и быть пригодными, антистатичными и удобными для пользования. Участники тендера должны иметь технические возможности, необходимые документы подтверждающие право на выполнения условий контракта. Претенденты обязаны предоставить в тендерную комиссию образцы спецодежды, сертификаты на них.
Заказчик: ООО "ЛУКОЙЛ-Джорджия",
Адрес; Грузия, Тбилиси, Набережная им. Гейдара Алиева 11
Контактное лицо: Тамара Тордия
Контактные телефоны: +995 (32) 238-99-92
Е-маил:. ттордиа@лукоил.эе инфо@еу.лукоил.ъом
Дата начала и окончания работ (услуг, поставки): по итогам тендера
Полный комплект документации направляется в Ваш адрес после экспертизы полученной заявки на участие в тендере с приложением необходимых документов на предмет соответствия предъявляемым требованиям.
Срок подачи заявки на участие в тендере и приобретение тендерной документации до 18:00 9 Июня 2023 г. по адресу, указанному выше. Вместе с заявкой претенденты должны предоставить квалификационную анкету.
Срок предоставления тендерных предложений до 18:00 "16" Июня 2023 г. по адресу, указанному выше.
Дата проведения тендера 26 Июня 2023 г. в 11:00 по адресу, указанному выше. (первый этап)
Дата проведения тендера 30 Июня 2023 г. в 11:00 по адресу, указанному выше. (второй этап)
Участие представителей зарегистрированных претендентов в процессе вскрытия конвертов с тендерными предложениями обязательно.
Расчеты по договору будут проводится по безналичному расчету путем перечисления на счет исполнителя.
Срок действия тендерных предложений должен составлять не менее 90 календарных дней, начиная с даты проведения тендера.
Тендерные предложения представить на азербайджанском или на русском языке.
С победителем тендера будет заключен договор в течение 20 календарных дней с момента окончания тендерных торгов.
Победитель тендера должен поставлять товар, согласно заявке заказчика, по адресу: Грузия, Тбилиси, Набережная им. Гейдара Алиева 11, офис ООО "ЛУКОЙЛ-Джорджия"
Форму "Заявки на участие в тендере", а также иную информацию можно получить по указанным в приглашении телефонам и адресу электронной почты.
Azərbaycan Respublikasının Səfərbərlik və Hərbi Xidmətə Çağırış üzrə Dövlət Xidməti nəqliyyat vasitələrinin təmir işlərinin satınalınması üzrə
AÇIQ TENDERƏ DƏVƏT EDİR
Tender iştirakçılarına təklif edilir ki, "Dövlət satınalmaları haqqında" Azərbaycan Respublikasının Qanununa uyğun olaraq Tender təkliflərini, eləcə də bütün sənədləri və müraciətləri Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər. Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaqdır. Malgöndərənlər (podratçılar) səlahiyyətli nümayəndələri vasitəsilə portala daxil olmaqla müsabiqədə iştirak edə bilərlər. Tender zərflərinin açılışı tenderin qiymətləndirilməsi və bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada vahid internet Portalı vasitəsilə aparılır. Bunun üçün podratçı Asan imza ya da Elektron imzanın sahibi olmalıdır. Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təklif və sorğular nəzərə alınmayacaqdır.
Müqaviləni yerinə yetirmək üçün tender iştirakçıları lazımi maliyyə və texniki imkanlara malik olmalıdırlar.
Tenderdə iştirak etmək istəyən təşkilatlar Portal tərəfindən müəyyən edilmiş məbləğdə iştirak haqqını müvafiq hesaba köçürdükdən sonra Azərbaycan dilində tərtib olunmuş əsas şərtlər toplusunu Portal vasitəsilə ala və müsabiqə üzrə təkliflərini təqdim edə bilərlər.
İştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.
1. İddiaçının tam adı, hüquqi statusu, nizamnaməsi, qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və bank rekvizitləri;
2. Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi;
3. Tender təklifi (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır);
4. Tender təklifi dəyərinin 1%-i həcmində bank təminatı (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 60 bank günü qüvvədə olmalıdır).
5. Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında müvafiq vergi orqanından arayış;
6. İddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti;
7. İddiaçının son bir ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı;
8. Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması.
9. Podratçının müəyyən etdiyi digər sənədlər.
10. Tenderin əsas şərtlər toplusuna əlavə olunmuş standart formalara uyğun müvafiq məlumatlar.
11. Tələb olunan arayışlar tender elanı dərc olunan tarixdən sonrakı tarixə alınmalıdır.
Sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender sənədləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). İddiaçılar tenderlə bağlı sualları Portal vasitəsilə Satınalan Təşkilata ünvanlaya bilərlər. Tender proseduru "Dövlət satınalmaları haqqında" Azərbaycan Respublikasının Qanununa uyğun keçiriləcəkdir. İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün ixtisas göstəricilərinə dair sənədləri 22.06.2023-cü il saat 11:00 tarixə qədər və tender təklifi ilə bank təminatı sənədlərini 05.07.2023-cü il saat 11:00 tarixə qədər PORTAL VASİTƏSİLƏ təqdim etməlidirlər. İddiaçıların təklifləri 06.07.2023-cü il saat 11:00 tarixdə açılacaqdır. İddiaçılar açılışın nəticələri ilə Portal vasitəsi ilə tanış ola bilərlər.
QEYD: Tenderdə iştirak, tender qiymətləndirilməsi və digər bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada PORTAL vasitəsilə aparılır.