TENDER ELANLARI
Reklam və elanlar

TENDER ELANLARI

Azərbaycan Respublikası Elm və Təhsil Nazirliyi Təhsil Sisteminin İnformasiyalaşdırılması İdarəsi Aktivlərin idarə edilməsi sistemində təhsil müəssisəsinin 01 yanvar  2022-ci il tarixinə balansında olan aktiv məlumatların təhvil alınması, yoxlanılması, düzgün formata gətirilməsi, eyni zamanda müvafiq sistem üzrə təhsil müəssisələrində təlim və mentorluq xidmətlərinin göstərilməsi kimi iş və xidmətlərin satınalınması məqsədilə

TƏKLİFLƏR SORĞUSU ELAN EDİR

Tender aşağıdakı predmet üzrə keçirilir:

Predmet: Aktivlərin idarə edilməsi sistemində təhsil müəssisəsinin 01 yanvar 2022-ci il tarixinə balansında olan aktiv məlumatların təhvil alınması, yoxlanılması, düzgün formata gətirilməsi, eyni zamanda müvafiq sistem üzrə təhsil müəssisələrində təlim və mentorluq xidmətlərinin göstərilməsi kimi iş və xidmətlərin satınalınması

Tender iştirakçılarına təklif edilir ki, predmet üzrə öz tender təkliflərini imzalanmış, möhürlənmiş, ikiqat bağlamada, yazılı surətdə təqdim etsinlər. Tender təkliflərinin qiymətləndirilməsində aşagıdaki meyarlara üstünlük veriləcəkdir: aşağı qiymət, yüksək keyfiyyət, müqavilənin vaxtında yerinə yetirilməsi, podratçının aidiyyəti işlər üzrə ixtisas göstəricilərinin uyğunluğu.

Tenderlə əlaqədar məlumat almaq üçün əlaqələndirici şəxsə müraciət edə bilərsiniz. Əlaqələndirici şəxs: Murad Şəmsəddin oğlu Yusifov. Ünvan: Bakı şəhəri, Nərimanov rayonu, Azadlıq prospekti, 909-cu məhəllə. Əlaqə nömrəsi: Telefon: (+99412) 565-02-37 (daxili: 2023), Faks: (+99412) 565-02-38, Email: [email protected]

Maraqlananlar tenderin əsas şərtlər toplusunu (əsas şərtlər toplusu Azərbaycan dilində hazırlanmışdır) tenderdə iştirak etmək üçün yazılı müraciət etdikdən və aşağıda qeyd olunan hesaba 300 (üç yüz) AZN məbləğində vəsait ödədikdən sonra yuxarıdakı ünvandan ala bilərlər. Ödənilmiş iştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.

Büdcə səviyyəsinin kodu: 7

Büdcə təsnifatının kodu: 142330

H/h: AZ73CTRE00000000000002168503

Vöen: 1501267101

Dövlət Xəzinədarlığı Agentliyi Vöen: 1401555071

Kod: 210005 M/h: AZ41NABZ01360100000000003944 Swift: CTREAZ22.

Malgöndərənlər (podratçılar) iddiaçı statusu almaq və tenderdə iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədləri (rəsmi blankda və möhürlə təsdiq olunmuş qaydada) təqdim etməlidirlər.

1-Təkliflər sorğusunda iştirak etmək üçün yazılı müraciət,

2-İştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi (ödəniş qəbzi),

3-Dövlət qeydiyyatı haqqında şəhadətnamənin notariat qaydasında 2022-ci il iyul-avqust aylarında təsdiq edilmiş surəti,

4-Uçot vahidlərinin dövlət reyestrinə daxil edilməsi haqqında şəhadətnamənin notariat qaydasında 2022-ci il iyul-avqust aylarında təsdiq edilmiş surəti,

5-Nizamnaməsinin (Əsasnaməsinin) notariat qaydasında 2022-ci il iyul-avqust aylarında təsdiq edilmiş surəti,

 6-Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair öhdəliklərin yerinə yetirilməsi, həmçinin vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında müvafiq vergi orqanından arayış 2022-ci il,

7-Son bir ildəki maliyyə fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti,

8.0-Son bir ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı,

8.1-Bank rekvizitləri

9-Tender iştirakçısının satınalma müqaviləsini bağlamaq səlahiyyəti olmasının təsdiqi kimi kiçik, orta, yaxud hüquqi şəxslər birliyinin daxilində mikro sahibkarlıq subyekti olması haqqında müvafiq səlahiyyətli orqan tərəfindən verilmiş arayış (malgöndərən uçotda olduğu Statistika orqanından alır);

10-Məhkəmə araşdırmalarına cəlb olunub-olunmaması barədə arayış,

11-İşin icrası ilə bağlı subpodratçı qismində başqa firmalardan istifadə olunub olunmayacağı barədə məlumat (əgər istifadə olunacaqsa həmin firma ilə iddiaçı arasında bu barədə tərtib olunmuş razılaşma sənədinə "Təhsil Sisteminin İnformasiyalaşdırılması İdarəsi" tərəfindən verilmiş razılıq məktubunun surəti də əlavə olunmalıdır),

12-İddiaçının ixtisas uyğunluğu barədə sənədlər

12.1-texniki imkanlara uyğun olması

12.2-kadr potensialı haqqında məlumat (müəssisənin ştat cədvəli, cəlb olunacaq işçilərin təhsili, peşəkarlığı, təcrübəsi haqqında məlumat).

13-Tender təklifləri zərflər açıldığı gündən sonra ən azı 40 (qırx) bank günü müddətində qüvvədə qalmalıdır.

14-Tender təklifinin birinci əlavəsi kimi tender təklifinin qiymətinin 1 (bir) %-i həcmində tender təklifinin təminatı-bank zəmanəti (Təminatın qüvvədə olma müddəti tender təklifinin qüvvədə olma müddətindən 30 (otuz) bank günü çox olmalıdır). Qeyd: Xarici şirkətlər tender prosedurunda iştirak etmək istədikdə, onların Azərbaycanda nümayəndəliyinin olmasını təsdiq edən sənədlər.

İddiaçılar təkliflər sorğusuna dair təkliflərini qapalı, möhürlənib imzalanmış ikiqat zərflərdə iki nüsxədə (üzərində əsli və surəti yazılmış) təqdim etməlidirlər. İddiaçıların təkliflərinin əsli və surəti arasında fərqlər olduqda üstünlük üzərində əsli sözü yazılmış nüsxəyə veriləcəkdir. İddiaçıların təkliflər sorğusu üzrə təqdim edəcəkləri bütün sənədlər Azərbaycan Respublikasının dövlət dilində tərtib olunmalıdır. Xarici ölkələrdən olan iddiaçılar isə təmsil etdikləri dövlətin dilində hazırladıqları mətnlə birlikdə həmin mətnin Azərbaycan dilinə tərcümə olunmuş nüsxəsini əlavə etməlidirlər. Mətnlər arasında fərq aşkar edilərsə, üstünlük Azərbaycan dilində tərtib edilmiş mətnə veriləcəkdir. İddiaçılar öz təkliflərini Əsas şərtlər toplusunda göstərilən müddəalara uyğun hazırlamalıdır. İddiaçılar təkliflər sorğusunda iştirak etmək üçün 14.09.2022-ci il saat 16:00-dək Bakı şəhəri, Nərimanov rayonu, Azadlıq prospekti, 909-cu məhəllə Təhsil Sisteminin İnformasiyalaşdırılması İdarəsinə təqdim etməlidirlər. Göstərilən vaxtdan gec təqdim olunan zərflər açılmadan geri qaytarılacaqdır. İddiaçıların təklifləri 15.09.2022-ci il saat 16:00-da iddiaçıların və ya onların səlahiyyətli nümayəndələrinin iştirakı ilə Bakı şəhəri, Nərimanov rayonu, Azadlıq prospekti, 909-cu məhəllə Təhsil Sisteminin İnformasiyalaşdırılması İdarəsində açılacaqdır. Zərflər iddiaçıların səlahiyyətli nümayəndələrinin iştirakı ilə onların təqdimolunma ardıcıllığı üzrə açılacaq və təkliflər elan ediləcəkdir.


Azərbaycan Respublikası Elm və Təhsil Nazirliyi Təhsil Sisteminin İnformasiyalaşdırılması İdarəsi "Orangeline" əlaqə mərkəzini idarəetmə sisteminin təkmilləşdirilməsi işlərin görülməsi üzrə iş və xidmətlərin satınalınması məqsədilə

 TƏKLİFLƏR SORĞUSU ELAN EDİR

Tender aşağıdakı predmet üzrə keçirilir:

Predmet: "Orangeline" əlaqə mərkəzini idarəetmə sisteminin təkmilləşdirilməsi işlərin görülməsi üzrə iş və xidmətlərin satınalınması

Tender iştirakçılarına təklif edilir ki, predmet üzrə öz tender təkliflərini imzalanmış, möhürlənmiş, ikiqat bağlamada, yazılı surətdə təqdim etsinlər. Tender təkliflərinin qiymətləndirilməsində aşagıdaki meyarlara üstünlük veriləcəkdir: aşağı qiymət, yüksək keyfiyyət, müqavilənin vaxtında yerinə yetirilməsi, podratçının aidiyyəti işlər üzrə ixtisas göstəricilərinin uyğunluğu.

Tenderlə əlaqədar məlumat almaq üçün əlaqələndirici şəxsə müraciət edə bilərsiniz. Əlaqələndirici şəxs: Murad Şəmsəddin oğlu Yusifov. Ünvan: Bakı şəhəri, Nərimanov rayonu, Azadlıq prospekti, 909-cu məhəllə. Əlaqə nömrəsi: Telefon: (+99412) 565-02-37 (daxili: 2023), Faks: (+99412) 565-02-38, Email: [email protected]

Maraqlananlar tenderin əsas şərtlər toplusunu (əsas şərtlər toplusu Azərbaycan dilində hazırlanmışdır) tenderdə iştirak etmək üçün yazılı müraciət etdikdən və aşağıda qeyd olunan hesaba 100 (bir yüz) AZN məbləğində vəsait ödədikdən sonra yuxarıdakı ünvandan ala bilərlər. Ödənilmiş iştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.

Büdcə səviyyəsinin kodu: 7

Büdcə təsnifatının kodu: 142330

H/h: AZ73CTRE00000000000002168503

Vöen: 1501267101

Dövlət Xəzinədarlığı Agentliyi Vöen: 1401555071

Kod: 210005 M/h: AZ41NABZ01360100000000003944 Swift: CTREAZ22.

Malgöndərənlər (podratçılar) iddiaçı statusu almaq və tenderdə iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədləri (rəsmi blankda və möhürlə təsdiq olunmuş qaydada) təqdim etməlidirlər.

1-Təkliflər sorğusunda iştirak etmək üçün yazılı müraciət,

2-İştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi (ödəniş qəbzi),

3-Dövlət qeydiyyatı haqqında şəhadətnamənin notariat qaydasında 2022-ci il iyul-avqust aylarında təsdiq edilmiş surəti,

4-Uçot vahidlərinin dövlət reyestrinə daxil edilməsi haqqında şəhadətnamənin notariat qaydasında 2022-ci il iyul-avqust aylarında təsdiq edilmiş surəti,

5-Nizamnaməsinin (Əsasnaməsinin) notariat qaydasında 2022-ci il iyul-avqust aylarında təsdiq edilmiş surəti,

 6-Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair öhdəliklərin yerinə yetirilməsi, həmçinin vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında müvafiq vergi orqanından arayış 2022-ci il,

7-Son bir ildəki maliyyə fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti,

8.0-Son bir ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı,

8.1-Bank rekvizitləri

9-Tender iştirakçısının satınalma müqaviləsini bağlamaq səlahiyyəti olmasının təsdiqi kimi kiçik, orta, yaxud hüquqi şəxslər birliyinin daxilində mikro sahibkarlıq subyekti olması haqqında müvafiq səlahiyyətli orqan tərəfindən verilmiş arayış (malgöndərən uçotda olduğu Statistika orqanından alır);

10-Məhkəmə araşdırmalarına cəlb olunub-olunmaması barədə arayış,

11-İşin icrası ilə bağlı subpodratçı qismində başqa firmalardan istifadə olunub olunmayacağı barədə məlumat (əgər istifadə olunacaqsa həmin firma ilə iddiaçı arasında bu barədə tərtib olunmuş razılaşma sənədinə "Təhsil Sisteminin İnformasiyalaşdırılması İdarəsi" tərəfindən verilmiş razılıq məktubunun surəti də əlavə olunmalıdır),

12-İddiaçının ixtisas uyğunluğu barədə sənədlər

12.1-texniki imkanlara uyğun olması

12.2-kadr potensialı haqqında məlumat (müəssisənin ştat cədvəli, cəlb olunacaq işçilərin təhsili, peşəkarlığı, təcrübəsi haqqında məlumat).

12.3 "Fərdi məlumatların informasiya ehtiyatlarının formalaşdırılması və informasiya sistemlərinin yaradılması, onlara xidmətlərin göstərilməsi ilə əlaqəli" lisenziya tələb olunur.

13-Tender təklifləri zərflər açıldığı gündən sonra ən azı 40 (qırx) bank günü müddətində qüvvədə qalmalıdır.

14-Tender təklifinin birinci əlavəsi kimi tender təklifinin qiymətinin 1 (bir) %-i həcmində tender təklifinin təminatı-bank zəmanəti (Təminatın qüvvədə olma müddəti tender təklifinin qüvvədə olma müddətindən 30 (otuz) bank günü çox olmalıdır). Qeyd: Xarici şirkətlər tender prosedurunda iştirak etmək istədikdə, onların Azərbaycanda nümayəndəliyinin olmasını təsdiq edən sənədlər.

İddiaçılar təkliflər sorğusuna dair təkliflərini qapalı, möhürlənib imzalanmış ikiqat zərflərdə iki nüsxədə (üzərində əsli və surəti yazılmış) təqdim etməlidirlər. İddiaçıların təkliflərinin əsli və surəti arasında fərqlər olduqda üstünlük üzərində əsli sözü yazılmış nüsxəyə veriləcəkdir. İddiaçıların təkliflər sorğusu üzrə təqdim edəcəkləri bütün sənədlər Azərbaycan Respublikasının dövlət dilində tərtib olunmalıdır. Xarici ölkələrdən olan iddiaçılar isə təmsil etdikləri dövlətin dilində hazırladıqları mətnlə birlikdə həmin mətnin Azərbaycan dilinə tərcümə olunmuş nüsxəsini əlavə etməlidirlər. Mətnlər arasında fərq aşkar edilərsə, üstünlük Azərbaycan dilində tərtib edilmiş mətnə veriləcəkdir. İddiaçılar öz təkliflərini Əsas şərtlər toplusunda göstərilən müddəalara uyğun hazırlamalıdır. İddiaçılar təkliflər sorğusunda iştirak etmək üçün 14.09.2022-ci il saat 17:00-dək Bakı şəhəri, Nərimanov rayonu, Azadlıq prospekti, 909-cu məhəllə Təhsil Sisteminin İnformasiyalaşdırılması İdarəsinə təqdim etməlidirlər. Göstərilən vaxtdan gec təqdim olunan zərflər açılmadan geri qaytarılacaqdır. İddiaçıların təklifləri 15.09.2022-ci il saat 17:00-da iddiaçıların və ya onların səlahiyyətli nümayəndələrinin iştirakı ilə Bakı şəhəri, Nərimanov rayonu, Azadlıq prospekti, 909-cu məhəllə Təhsil Sisteminin İnformasiyalaşdırılması İdarəsində açılacaqdır. Zərflər iddiaçıların səlahiyyətli nümayəndələrinin iştirakı ilə onların təqdimolunma ardıcıllığı üzrə açılacaq və təkliflər elan ediləcəkdir.


Azərbaycan Respublikası Elm və Təhsil Nazirliyi Təhsil Sisteminin İnformasiyalaşdırılması İdarəsi  Elm və Təhsil Nazirliyində istifadə olunan Elektron sənəd dövriyyəsi və Müraciətlərin idarə edilməsi sistemlərinə əlavə istifadəçi lisenziyalarının təmin edilməsi və proqram təminatlarında yeni işlərin görülməsi kimi iş və xidmətlərin satınalınması məqsədilə

TƏKLİFLƏR SORĞUSU ELAN EDİR

Tender aşağıdakı predmet üzrə keçirilir:

Predmet: Elm və Təhsil Nazirliyində istifadə olunan Elektron sənəd dövriyyəsi və Müraciətlərin idarə edilməsi sistemlərinə əlavə istifadəçi lisenziyalarının təmin edilməsi və proqram təminatlarında yeni işlərin görülməsi kimi iş və xidmətlərin satınalınması

Tender iştirakçılarına təklif edilir ki, predmet üzrə öz tender təkliflərini imzalanmış, möhürlənmiş, ikiqat bağlamada, yazılı surətdə təqdim etsinlər. Tender təkliflərinin qiymətləndirilməsində aşağıdakı meyarlara üstünlük veriləcəkdir: aşağı qiymət, yüksək keyfiyyət, müqavilənin vaxtında yerinə yetirilməsi, podratçının aidiyyəti işlər üzrə ixtisas göstəricilərinin uyğunluğu.

Tenderlə əlaqədar məlumat almaq üçün əlaqələndirici şəxsə müraciət edə bilərsiniz. Əlaqələndirici şəxs: Murad Şəmsəddin oğlu Yusifov. Ünvan: Bakı şəhəri, Nərimanov rayonu, Azadlıq prospekti, 909-cu məhəllə. Əlaqə nömrəsi: Telefon: (+99412) 565-02-37 (daxili: 2023), Faks: (+99412) 565-02-38, Email: [email protected]

Maraqlananlar tenderin əsas şərtlər toplusunu (əsas şərtlər toplusu Azərbaycan dilində hazırlanmışdır) tenderdə iştirak etmək üçün yazılı müraciət etdikdən və aşağıda qeyd olunan hesaba 500 (beş yüz) AZN məbləğində vəsait ödədikdən sonra yuxarıdakı ünvandan ala bilərlər. Ödənilmiş iştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.

Büdcə səviyyəsinin kodu: 7

Büdcə təsnifatının kodu: 142330

H/h: AZ73CTRE00000000000002168503

Vöen: 1501267101

Dövlət Xəzinədarlığı Agentliyi Vöen: 1401555071

Kod :210005 M/h: AZ41NABZ01360100000000003944 Swift: CTREAZ22.

Malgöndərənlər (podratçılar) iddiaçı statusu almaq və tenderdə iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədləri (rəsmi blankda və möhürlə təsdiq olunmuş qaydada) təqdim etməlidirlər:

1. Təkliflər sorğusunda iştirak etmək üçün yazılı müraciət

2. İştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi (ödəniş qəbzi)

3. Dövlət qeydiyyatı haqqında şəhadətnamənin notariat qaydasında 2022-ci il iyul-avqust aylarında təsdiq edilmiş surəti

4. Uçot vahidlərinin dövlət reyestrinə daxil edilməsi haqqında şəhadətnamənin notariat qaydasında 2022-ci il iyul-avqust aylarında təsdiq edilmiş surəti

5. Nizamnaməsinin (Əsasnaməsinin) notariat qaydasında 2022-ci il iyul-avqust aylarında təsdiq edilmiş surəti

6. Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair öhdəliklərin yerinə yetirilməsi, həmçinin vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında müvafiq vergi orqanından arayış 2022-ci il

7. Son bir ildəki maliyyə fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti

8.0. Son bir ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı,

8.1. Bank rekvizitləri

9. Tender iştirakçısının satınalma müqaviləsini bağlamaq səlahiyyəti olmasının təsdiqi kimi kiçik, orta, yaxud hüquqi şəxslər birliyinin daxilində mikro sahibkarlıq subyekti olması haqqında müvafiq səlahiyyətli orqan tərəfindən verilmiş arayış (malgöndərən uçotda olduğu Statistika orqanından alır)

10. Məhkəmə araşdırmalarına cəlb olunub-olunmaması barədə arayış

11. İşin icrası ilə bağlı subpodratçı qismində başqa firmalardan istifadə olunub olunmayacağı barədə məlumat (əgər istifadə olunacaqsa həmin firma ilə iddiaçı arasında bu barədə tərtib olunmuş razılaşma sənədinə "Təhsil Sisteminin İnformasiyalaşdırılması İdarəsi" tərəfindən verilmiş razılıq məktubunun surəti də əlavə olunmalıdır)

12. İddiaçının ixtisas uyğunluğu barədə sənədlər

12.1. texniki imkanlara uyğun olması

12.2. kadr potensialı haqqında məlumat (müəssisənin ştat cədvəli, cəlb olunacaq işçilərin təhsili, peşəkarlığı, təcrübəsi haqqında məlumat)

12.3. "Fərdi məlumatların informasiya ehtiyatlarının formalaşdırılması və informasiya sistemlərinin yaradılması, onlara xidmətlərin göstərilməsi ilə əlaqəli" lisenziya tələb olunur

13. Tender təklifləri zərflər açıldığı gündən sonra ən azı 40 (qırx) bank günü müddətində qüvvədə qalmalıdır

14. Tender təklifinin birinci əlavəsi kimi tender təklifinin qiymətinin 1 (bir) %-i həcmində tender təklifinin təminatı-bank zəmanəti (Təminatın qüvvədə olma müddəti tender təklifinin qüvvədə olma müddətindən 30 (otuz) bank günü çox olmalıdır). Qeyd: Xarici şirkətlər tender prosedurunda iştirak etmək istədikdə, onların Azərbaycanda nümayəndəliyinin olmasını təsdiq edən sənədlər.

İddiaçılar təkliflər sorğusuna dair təkliflərini qapalı, möhürlənib imzalanmış ikiqat zərflərdə iki nüsxədə (üzərində əsli və surəti yazılmış) təqdim etməlidirlər. İddiaçıların təkliflərinin əsli və surəti arasında fərqlər olduqda üstünlük üzərində "əsli" sözü yazılmış nüsxəyə veriləcəkdir. İddiaçıların təkliflər sorğusu üzrə təqdim edəcəkləri bütün sənədlər Azərbaycan Respublikasının dövlət dilində tərtib olunmalıdır. Xarici ölkələrdən olan iddiaçılar isə təmsil etdikləri dövlətin dilində hazırladıqları mətnlə birlikdə həmin mətnin Azərbaycan dilinə tərcümə olunmuş nüsxəsini əlavə etməlidirlər. Mətnlər arasında fərq aşkar edilərsə, üstünlük Azərbaycan dilində tərtib edilmiş mətnə veriləcəkdir. İddiaçılar öz təkliflərini Əsas şərtlər toplusunda göstərilən müddəalara uyğun hazırlamalıdır. İddiaçılar təkliflər sorğusunda iştirak etmək üçün 14.09.2022-ci il saat 15:00-dək Bakı şəhəri, Nərimanov rayonu, Azadlıq prospekti, 909-cu məhəllə Təhsil Sisteminin İnformasiyalaşdırılması İdarəsinə təqdim etməlidirlər. Göstərilən vaxtdan gec təqdim olunan zərflər açılmadan geri qaytarılacaqdır. İddiaçıların təklifləri 15.09.2022-ci il saat 15:00-da iddiaçıların və ya onların səlahiyyətli nümayəndələrinin iştirakı ilə Bakı şəhəri, Nərimanov rayonu, Azadlıq prospekti, 909-cu məhəllə Təhsil Sisteminin İnformasiyalaşdırılması İdarəsində açılacaqdır. Zərflər iddiaçıların səlahiyyətli nümayəndələrinin iştirakı ilə onların təqdimolunma ardıcıllığı üzrə açılacaq və təkliflər elan ediləcəkdir.