TENDER ELANLARI
Reklam və elanlar

TENDER ELANLARI

"Azəralüminium" MMC

AÇIQ TENDERƏ DƏVƏT EDİR

Tender bir (lot) lot üzrə keçirilir:

LOT-1. 220 000 Ton Qumvari metallurji sinifli gil-torpaq (Al2O3)

Tender iştirakçılarına təklif edilir ki, öz tender təkliflərini möhürlənmiş, imzalanmış şəkildə, ikiqat zərflərdə yazılı sürətdə təqdim etsinlər. Müqaviləni yerinə yetirmək üçün tender iştirakçıları lazımı maliyyə və texniki imkanlara malik olmalıdırlar.

Tenderdə iştirak etmək istəyənlər lot üzrə iştirak haqqını aşağıdakı hesaba köçürdükdən sonra Azərbaycan dilində tərtib olunmuş əsas şərtlər toplusunu Gəncə şəhəri, Yevlax şossesi 53 ünvanından ala bilərlər.

Əlaqə telefonu: (+99450) 273 13 45

Əlaqələndirici şəxs: Sofiya Aşirova

Email: [email protected]

Tenderdə iştirak haqqı: 750 (yeddi yüz əlli) manat

Rekvizitlər:

VÖEN: 1305481501

Bank: "Azərbaycan Beynəlxalq Bankı "Gəncə" filialı

Kod: 509352

VÖEN: 9900001881

M/h: AZ03NABZ01350100000000002944

S.W.I.F.T. BIK:İBAZAZ2X

IBAN:AZ36IBAZ40040019446110810255 AZN

İştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.

İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər:

- tenderdə iştirak etmək üçün yazılı müraciət;

- tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi;

- tender təklifi (zərflərin açıldığı tarixdən sonra 30 bank günü müddətində qüvvədə olmalıdır);

- malların təhvil verilmə qrafiki;

- tender təklifi dəyərinin 1 faizi həcmində bank təminatı (zərflərin açıldığı tarixdən sonra 60 bank günü qüvvədə olmalıdır);

- Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında müvafiq vergi orqanından arayış;

- İddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının sürəti;

- İddiaçının son bir ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı;

- İddiaçının tam adı, hüquqi statusu, nizamnaməsi, qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri;

- İddiaçının son bir ildə analoji işlər üzrə təcrübəsi və potensial imkanı haqqında məlumat. Sənədlər Azərbaycan dilində 2 nüsxədə (əsli və sürəti) tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır).

Tender proseduru "Dövlət satınalmaları haqqında" qanuna uyğun keçiriləcəkdir.

İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün yuxarıda göstərilən sənədləri (tender təklifi, bank zəmanəti və malların təchiz olunma qrafiki istisna olmaqla) 28 dekabr 2022-ci il tarixinə qədər, malların təchiz olunma qrafiki, tender təklifi və bank zəmanətini isə möhürlənmiş ikiqat zərfdə 6 yanvar 2023-cü il 18:00-dək Azərbaycan, Bakı şəhəri, Yasamal rayonu, İzmir 14, ASK Villa, 3-cü mərtəbə Azəralüminium MMC, tender komissiyasının sədri Oqtay Rəfiyevin diqqətinə təqdim etməlidirlər. Göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş zərflər açılmadan geri qaytarılacaqdır. İddiaçıların təklifləri 9 yanvar 2023-cü il tarixində Azərbaycan, Bakı şəhəri, Yasamal rayonu, İzmir 14, AZ1065, ASK Villa, 3-cü mərtəbə, Azəralüminium MMC ünvanında açılacaqdır.

İddiaçıların səlahiyyətli nümayəndələri iştirak edə bilərlər.


"Azeraluminium" LLC

CALL FOR TENDER

The tender is held in one lot:

Lot-1. Purchase of Sandy Metallurgical grade of alumina (Al2O3) - 220 000 tonnes

Bidders are required to submit their tender proposals in a sealed, signed, double envelopes in a written form. Bidders must have the necessary financial and technical capacities to fulfill the contract.

All Biddrers can get Instructions for Tenderers prepared in English language at Ganja, Yevlakh Highway 53 after transferring participation fee to the following account:

Contact number: (+99450) 273 13 45

Contact person: Sofiya Ashirova

Email: [email protected]

Participation Fee: 442 (four hundred forty two) USD

Bank details:

Beneficiary name: Azeraluminium LLC

TAX Number: 1305481501

Bank: Azerbaijan International Bank Ganja Branch  

SWIFT BIC: IBAZAZ2X

Account of the Beneficiary:

AZ26IBAZ40140018406110810255

Code: 509352

Correspondent account: Citibank N.A. New York

SWIFT BIC: CITIUS33

Account number: 36083186

Participation fee is non-refundable.

Bidders must submit the following documents to participate in the tender:

- Written application for participation in the tender;

- Bank document on payment of participation fee;

- Tender proposal (must be valid within 30 banking days from the date of opening of the envelopes);

- Goods delivery schedule;

- Bank guarantee in the amount of 1% of the value of the tender proposal (must be valid within 60 banking days after the date of opening of the envelope);

-financial report for the last year approved by the tax authorities on the activities of the Bidder.

- Bank statement on the financial condition of the Bidder for the past year;

- full name, legal status, Charter, country of registration and bank details;

- Information on the participant's experience and capabilities over the past year. Documents should be prepared in 2 versions (original and copy).

The tender procedure will be carried out in accordance with the Azerbaijan Republic State Procurement Law.

Bidders must submit the aforementioned documents (with the exception of tender proposal, bank guarantee and Goods delivery schedule) till 6:00 p.m. December 28, 2022, and the Goods delivery schedule, tender proposal and bank guarantee in a sealed double envelope must be submitted till 6:00 p.m. January 6, 2023. The sealed envelopes shall be submitted to Azerbaijan, Baku, Yasamal district, İzmir 14, ASK Villa, 3rd floor, Azeraluminium LLC to attention of chairman of tender comittiee Oqtay Rafiyev. Envelopes submitted after the deadline will be returned unopened. Participants' proposals will be opened on January 9, 2023 at 2:00p.m. in Azerbaijan, Baku, Yasamal district, İzmir 14, ASK Villa, 3rd floor, Azeraluminium LLC's meeting room.

Bidder representative can participate in tender proposal opening ceremony.


Təkrar

Azərbaycan Respublikasının Mənzil İnşaatı Dövlət Agentliyinin tabeliyində "MİDA" Məhdud Məsuliyyətli Cəmiyyəti Füzuli şəhərində 8,90 ha torpaq sahəsində çoxmənzilli yaşayış binalarının tikintisi ilə əlaqədar satınalmalar üzrə

AÇIQ TENDER ELAN EDİR

Tender 2 lot üzrə keçirilir:

Lot-5 - 25, 26, 27, 28, 29, 30 və 31 nömrəli çoxmənzilli yaşayış binalarının tikintisi

Lot-6 - 32, 33, 34, 35, 36, 37 və 38 nömrəli çoxmənzilli yaşayış binalarının tikintisi

Tender iştirakçılarına təklif edilir ki, öz tender təkliflərini imzalanmış, möhürlənmiş, ikiqat bağlamada, yazılı surətdə təqdim etsinlər. Tender təkliflərinin qiymətləndirilməsi və müqayisəsi tenderin əsas şərtlər toplusunda müəyyənləşdirilmiş kəmiyyətcə qiymətləndirilən meyarlar əsasında həyata keçiriləcəkdir.

Tender predmeti haqqında ətraflı məlumat tenderin əsas şərtlər toplusunda verilir. Maraqlananlar tenderin əsas şərtlər toplusunu (Azərbaycan dilində hazırlanmış) tenderdə iştirak etmək üçün yazılı müraciət edib qeydiyyata alındıqdan sonra hər bir lot üzrə aşağıdakı hesaba qeyd olunan məbləğdə iştirak haqqı ödəməklə Bakı şəhəri, Nəsimi rayonu, Süleyman Rüstəm küçəsi, 31 ünvanından (əlaqələndirici şəxs: Əliyev Vüqar Təyyar oğlu, telefon: (+99412) 594-54-01, daxili 239, email: [email protected]) ala bilərlər.

Benefisiarın adı: "MİDA" Məhdud Məsuliyyətli Cəmiyyəti

Hesab nömrə:

AZ18AIIB38030019440029636102

VÖEN: 1701953921

B1.Benefisiar (alan): Kapital Bank ASC

Adı: Mərkəz filialı

Kodu: 200026

VÖEN: 9900003611

S.W.İ.F.T.: AIIBAZ2X

Müxbir hesab:

AZ37NABZ01350100000000001944

İştirak haqqı hər bir lot üzrə

Lot 1 - 1200 (bir min iki yüz) manat

Lot 2 - 1200 (bir min iki yüz) manat

Ödənilmiş iştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.

Podratçılar iddiaçı statusu almaq və tenderdə iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədləri (rəsmi blankda və möhürlə təsdiq olunmuş qaydada) təqdim etməlidirlər.

1. Tenderdə iştirak etmək üçün ərizə;

2. İştirak haqqının ödənilməsini təsdiq edən bank sənədi;

3. Tender təklifi (tender təklifi zərflərinin açıldığı gündən sonra azı 60 (altmış) bank günü qüvvədə olmalıdır);

4. Tender təklifinin təminatı - bank zəmanəti (təklifin ümumi qiymətinin 1 (bir) faizi məbləğində və tender təklifinin qüvvədə olma müddətindən 30 (otuz) bank günü çox qüvvədə olmalıdır);

5. Podratçı haqqında tələb olunan sənədlər. Bu sənədlərə aşağıdakılar daxildir:

lPodratçının tam adı, hüquqi statusu, nizamnaməsi, qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri;

lAzərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında müvafiq vergi və sosial müdafiə orqanından arayış;

lPodratçının son 3 (üç) ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti;

lPodratçının son 3 (üç) ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı;

lPodratçının inşa etdiyi analoji tikililər barədə "Tikinti obyektinin istismarına icazə" sənədinin surəti;

lPodratçının ixtisas göstəricilərinə dair məlumatlar (bu məlumatlar tenderin əsas şərtlər toplusunda tələb olunan sənəd və formalarda təqdim edilməlidir);

- Podratçının son 3 (üç) il (2019-2021) ərzində "Tikinti obyektinin istismarına icazə" sənədi əsasında təhvil verdiyi çoxmənzilli yaşayış binalarında mənzillərin ümumi sahəsi azı 15 000 (on beş min) m2 təşkil etməlidir;

- Podratçının son 3 (üç) il (2019-2021) ərzində tikinti quraşdırma işləri üzrə maliyyə dövriyyəsi azı 30 000 000,00 (otuz milyon) manat olmalıdır.

lDigər sənədlər: tenderdə xarici şirkətlər iştirak etdikdə onların Azərbaycanda nümayəndəliyinin olmasını təsdiq edən sənədlər.

İddiaçılar 1, 2 və 5-ci bəndlərdə qeyd olunan sənədləri 16 dekabr 2022-ci il saat 17:00-dək Tender komissiyasına təqdim etməlidirlər. Həmin sənədlərdən hər hansı birini təqdim etməyən və ya ixtisas göstəricilərinə dair tələblərə uyğun olmayan iddiaçının tender təklifi qəbul olunmur.

İddiaçılar öz tender təkliflərini (imzalanmış, möhürlənmiş, ikiqat bağlama zərfdə) 26 dekabr 2022-ci il saat 17:00-dək yuxarıda qeyd olunan ünvana təqdim etməlidirlər. Göstərilən tarixdən gec təqdim olunan zərflər açılmadan geri qaytarılacaqdır. Tender təklifi zərfləri 27 dekabr 2022-ci il saat 15:00-da "MİDA" MMC-də açılacaqdır.