TENDER ELANLARI
Reklam və elanlar

TENDER ELANLARI

Fövqəladə Hallar Nazirliyi Tikintidə Təhlükəsizliyə Nəzarət Dövlət Agentliyi ölkənin digər bölgələrində və 05 fevral 2019-cu il tarixində Şamaxı, İsmayıllı və Ağsu rayonlarında baş vermiş zəlzələnin nəticələrinin aradan qaldırılması məqsədi ilə ziyan dəymiş fərdi yaşayış evlərinin bərpası və tikintisi üzrə aşağıdakı Lotlar üzrə

TƏKLIFLƏR SORĞUSUNA DƏVƏT EDIR

Tender 8 lot üzrə keçirilir:

Lot 1 - Şamaxı rayonunun 1-ci Çabanı kəndində 1 ədəd, Hacılı kəndində 1 ədəd, 2 ci Çabanı kəndində 3 ədəd və Çarhan kəndində 1 ədəd və Şəhriyar küçəsi 25 ünvanında yaşayan fərdi yaşayış evinin bərpası (7 ev);

Lot 2 - Şamaxı rayonunda baş vermiş təbii fəlakət nəticəsində Şəhriyar qəsəbəsi, Qarabağ küçəsində yerləşən yaşayış binasının qəzalı vəziyyətə düşmüş çardaq hissəsinin yenidən qurulması;

Lot 3 - Şamaxı rayonunda baş vermiş təbii fəlakət nəticəsində ziyan dəymiş yaşayış evlərinin bərpası (24 ədəd) - əlavə işlər;

Lot 4 - Şamaxı şəhəri, Q.Nəbi küçəsində qəzalı vəziyyətə düşmüş 1 ədəd 2 otaqlı, Şəhriyar qəsəbəsində fərdi yaşayış evinin bərpası, Şamaxı rayonu, Avaxıl kəndində 1 ədəd iki otaqlı fərdi yaşayış evinin tikintisi

Lot 5 - Lerik rayonunda qəzalı vəziyyətə düşmüş 1 ədəd 3 otaqlı fərdi yaşayış evinin tikinti;

Lot 6 - Göyçay rayonunda 1 ədəd 2 otaqlı evin tikintisi və Qəbələ rayonu, Zarağan kəndində fərdi yaşayış evinin gücləndirilməsi və bərpası;

Lot 7 - Bakı ş.Yasamal rayonu, B.Bağırova küçəsi 613-cü məhəllədə yerləşən avtomobil dayanacağının avtomatik yanğınsöndürmə (spinker) qurğusu (dəyişiklik edilmiş layihə);

Lot 8 - Abşeron rayonu, Xırdalan şəhəri, 27-ci məhəllə, 1B ünvanında 5 mərtəbəli, 4 bloklu zirzəmili çoxmənzilli yaşayış binasında 30 saylı mənzildə təmir işləri və həmin çoxmənzilli yaşayış binasında və yaxınlığındakı fərdi yaşayış evlərinə dəymiş ziyan (əlavə işlər).

Tender iştirakçılarına təklif edilir ki, öz tender təkliflərini möhürlənmiş, imzalanmış şəkildə ikiqat zərflərdə yazılı surətdə təqdim etsinlər.

Müqaviləni yerinə yetirmək üçün tender iştirakçıları lazımi maliyyə və texniki imkanlara malik olmalıdırlar.

Tenderdə iştirak etmək istəyənlər hər lot üzrə aşağıdakı məbləğdə iştirak haqqını göstərilən hesaba köçürdükdən sonra Azərbaycan dilində tərtib olunmuş əsas şərtlər toplusu və iş həcmlərini Bakı şəhəri, Füzuli küçəsi 69 5-ci mərtəbə Agentliyin TOOBM-i (Əlaqələndirici şəxs : Dilarə Qasımova, telefon: 512 22 68) ünvanından ala bilərlər.

İştirak haqqı:

Lot 1 - 50 manat

Lot 2 - 50 manat

Lot 3 - 100 manat

Lot 4 - 60 manat

Lot 5 - 50 manat

Lot 6 - 50 manat

Lot 7 - 60 manat

Lot 8 - 50 manat

TOOBM-in bank rekvizitləri:

A1.Emitent (ödəyən bank) Dövlət Xəzinədarlıq Agentliyi

Kodu: 210005

VÖEN: 1401555071

M/h: AZ41NABZ01360100000000003944

SWIFT CTREAZ22

FHN TOOBM

Xəzinə hesab kitabı:2658301-(003272)

H/h AZ22CTRE00000000000002658301

VÖEN: 1500495621

Fond:7

İqtisadi təsnifat:142330

Funksional təsnifat:1433

İştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır

İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər:

- Tenderdə iştirak etmək üçün yazılı müraciət;

- Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi;

- Tender təklifi (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır);

- Tender təklifi dəyərinin 1 %-i həcmində bank təminatı (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır);

- Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında müvafiq vergi orqanından arayış;

- İddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti;

- İddiaçının son bir ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı;

- İddiaçının tam adı hüquqi statusu, nizamnaməsi qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri; lisenziyası

- İddiaçılar müvafiq mallar üzrə mənşə və uyğunluq sertifikatları;

- Digər sənədlər.

Sənədlər Azərbaycan dilində, 2 nüsxədə (əsli və surəti) tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır).

 Tender proseduru "Dövlət satınalmaları haqqında" qanuna uyğun keçiriləcəkdir.

 İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün yuxarıda göstərilən sənədləri möhürlənmiş ikiqat zərfdə 15/11/2021 10:00-a qədər Bakı şəhəri, Füzuli küçəsi 69 5-ci mərtəbə, (522-ci otağ) ünvanına təqdim etməlidirlər.

 Göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş zərflər açılmadan geri qaytarılacaqdır.

 İddiaçıların təklifləri 15/11/2021-ci il tarixində, saat 12:00-da Füzuli küçəsi 69 ünvanında açılacaqdır.

 İddiaçıların səlahiyyətli nümayəndələri iştirak edə bilərlər.


TENDERDƏ İŞTİRAKA DƏVƏT (TİD) "Daşkəsən Dəmir Filiz" MMC Şimal-qərb dəmir filizi mədənində üstaçma, partlayış və  süxurdaşıma işlərinin satın alınması üzrə

AÇIQ TENDERƏ DƏVƏT EDİR

Müqaviləni yerinə yetirmək üçün tender iştirakçıları lazımi maliyyə və texniki imkanlara malik olmalıdırlar. İxtisas uyğunluğunun müəyyənləşdirilməsində analoji işlərdə təcrübəsi, maliyyə vəziyyəti, müqavilənin vaxtında yerinə yetirilməsi üçün zəruri potensial meyarlara üstünlük veriləcəkdir. Tenderdə iştirak etmək istəyənlər iştirak haqqını aşağıda göstərilən hesaba köçürdükdən sonra ödəniş sənədini və tenderdə iştirak etmək üçün rəsmi müraciət ərizəsini "Daşkəsən Dəmir Filiz" MMC-nin Tender Komissiyasına (Bakı şəhəri, Səbail rayonu, Mikayıl Müşfiq 2H, Əlaqələndirici şəxs: Anna Elyaşina, E-poçt: [email protected], Tel: 012-505-02-02, I-V günlər, saat 09:00-dan 18:00-dək) təqdim etməklə Azərbaycan dilində tərtib olunmuş Əsas Şərtlər Toplusunu əldə edə bilərlər.

İştirak haqqı: 800 (səkkiz yüz) manat

Satınalan təşkilat: "Daşkəsən Dəmir Filiz" MMC

VÖEN: 4900437551

Bank : Paşa Bank ASC

KOD: 505141

Müxbir Hesabı: AZ82NABZ01360100000000071944

VÖEN: 1700767721

SWIFT PAHAAZ22

H/HESABI: AZ37PAHA38010AZNHC0100306452

İştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.

İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidir:

1. İddiaçının tam adı, hüquqi statusu, nizamnaməsi, qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri (Əgər sənəd elektron formada alınıbsa notarial təsdiq edilməsi mütləqdir);

2. Tender təklifi (təkliflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır);

3. Tender təklifi dəyərinin 1%-i həcmində bank təminatı (tender təklifinin təminatının qüvvədə olma müddəti tender təklifinin qüvvədə olma müddətindən 30 bank günü çox olmalıdır);

4. Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərinin, habelə son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergi ödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması barədə arayış (Arayış 2021-ci ilin oktyabr ayında verilmiş olmalıdır və malgöndərənin öz öhdəliklərini yerinə yetirmək üçün potensial imkana malik olmasını təsdiq etməlidir, həmçinin arayışı verən orqan tərəfindən və ya notarial qaydada təsdiq olunmalıdır);

5. İddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti (2020-ci il üzrə);

6. İddiaçının son bir ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı (Əgər sənəd elektron formada alınıbsa notarial təsdiq edilməsi mütləqdir. Bank arayışı 2021-ci ilin oktyabr ayında verilmiş olmalıdır);

7. Satınalma müqaviləsinin icrasını təmin etmək üçün iddiaçılar tərəfindən müvafiq sahədə peşəkarlığının, təcrübəsinin, texniki imkanlarının, işçi qüvvəsinin, idarəetmə səriştəsinin, etibarlığının olması, ixtisaslı kadr imkanlarının mövcudluğu barədə təsdiqedici sənədlər (büdcə və ya fərdi sahibkarlarla müqavilələrin surətləri, layihənin həyata keçirilməsində iştirak edəcək işçilərin CV və mövcud sertifikatları);

8. Satınalma müqaviləsini bağlamaq səlahiyyətinin olması; Malgöndərənin (podratçının) kommersiya qurumunun dövlət reyestrindən çıxarışının və vergi uçotunda olduğunu təsdiq edən sənədin surəti (sənədin notarial qaydada təsdiq edilməsi mütləqdir);

9. Mikro, kiçik və orta sahibkarlıq meyarlarına uyğun olması barədə məlumat (Azərbaycan Respublikası Statistika Komitəsindən alınmalıdır. Əgər sənəd elektron formada alınıbsa notarial təsdiq edilməsi mütləqdir);

10. Öz əmlakından sərbəst və məhdudiyyətsiz istifadə etmək imkanı, habelə ödəmə qabiliyyəti olması barədə sənəd (Malgöndərən (podratçı) sənədi uçotda olduğu vergi orqanından almalıdır. Əgər sənəd elektron formada alınıbsa notarial qaydada təsdiq edilməsi mütləqdir. Arayış 2021-ci ilin oktyabr ayında verilmiş olmalıdır);

11. Müflis elan olunmaması, əmlakı üzərinə həbs qoyulmaması, ödənişə yönəlmiş girovun olmaması, məhkəmənin qərarı ilə kommersiya fəaliyyəti dayandırılmış şəxs olmaması barədə sənəd;

12. Satınalma prosedurlarının başlanmasından əvvəlki 5 il ərzində özlərinin, habelə işlərini idarə edənlərin, qulluqçularının peşəkar fəaliyyətləri, yaxud satınalma müqaviləsinin bağlanması üçün ixtisas göstəricilərini yanlış göstərmələri ilə əlaqədar cinayətə görə məhkum olunmaması, yaxud onların müvafiq peşə fəaliyyətləri ilə məşğul olmasının məhkəmə qaydasında qadağan edilməməsinə dair məhkumluq haqqında arayış (DİN və ya ASAN xidmət mərkəzlərindən);

13. Tikintisinə icazə tələb olunan bina və qurğuların tikinti-quraşdırma işlərinə dair lisenziya və Əlavələri: qazma-partlayış işləri və qaya torpaqlarının çıxarılması;

14. Digər müvafiq sənədlər (Əsas Şərtlər Toplusunda müəyyən edilmiş müvafiq sənədlər).

Sənədlər Azərbaycan dilində, 2 nüsxədə (əsli və surəti) təqdim olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Tender proseduru "Dövlət satınalmaları haqqında" Azərbaycan Respublikasının Qanununa uyğun keçiriləcəkdir.

İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün yuxarıda göstərilən sənədləri (tender təklifi və tender təklifinin təminatı istisna olmaqla) 18 noyabr 2021-ci il saat 15:00-a qədər, tender təklifi və tender təklifinin təminatını isə möhürlənmiş, imzalanmış və ikiqat zərfdə olmaqla 2 nüsxədə (əsli və surəti) 26 noyabr 2021-ci il saat 15:00-a qədər "Daşkəsən Dəmir Filiz" MMC-nin Tender Komissiyasına Bakı şəhəri, Səbail rayonu, Mikayıl Müşfiq küç., 2H ünvanına təqdim etməlidirlər. Göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş zərflər açılmadan geri qaytarılacaqdır.

Tender üzrə təklif zərflərinin açılışı 29 noyabr 2021-ci il saat 15:00-da Bakı şəhəri, Səbail rayonu, Mikayıl Müşfiq küç., 2H ünvanında keçiriləcəkdir. İddiaçıların səlahiyyətli nümayəndələri açılışda iştirak edə bilərlər.


TENDERDƏ İŞTİRAKA DƏVƏT (TİD) "Daşkəsən Dəmir Filiz" MMC Cənub-şərq dəmir filizi mədənində üstaçma, partlayış və  süxurdaşıma işlərinin satın alınması üzrə

AÇIQ TENDERƏ DƏVƏT EDİR

Müqaviləni yerinə yetirmək üçün tender iştirakçıları lazımi maliyyə və texniki imkanlara malik olmalıdırlar. İxtisas uyğunluğunun müəyyənləşdirilməsində analoji işlərdə təcrübəsi, maliyyə vəziyyəti, müqavilənin vaxtında yerinə yetirilməsi üçün zəruri potensial meyarlara üstünlük veriləcəkdir. Tenderdə iştirak etmək istəyənlər iştirak haqqını aşağıda göstərilən hesaba köçürdükdən sonra ödəniş sənədini və tenderdə iştirak etmək üçün rəsmi müraciət ərizəsini "Daşkəsən Dəmir Filiz" MMC-nin Tender Komissiyasına (Bakı şəhəri, Səbail rayonu, Mikayıl Müşfiq 2H, Əlaqələndirici şəxs: Anna Elyaşina, E-poçt: [email protected], Tel: 012-505-02-02, I-V günlər, saat 09:00-dan 18:00-dək) təqdim etməklə Azərbaycan dilində tərtib olunmuş Əsas Şərtlər Toplusunu əldə edə bilərlər.

İştirak haqqı: 800 (səkkiz yüz) manat

Satınalan təşkilat: "Daşkəsən Dəmir Filiz" MMC

VÖEN: 4900437551

Bank : Paşa Bank ASC

KOD: 505141

Müxbir Hesabı: AZ82NABZ01360100000000071944

VÖEN: 1700767721

SWIFT PAHAAZ22

H/HESABI: AZ37PAHA38010AZNHC0100306452

İştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.

İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidir:

1. İddiaçının tam adı, hüquqi statusu, nizamnaməsi, qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri (Əgər sənəd elektron formada alınıbsa notarial təsdiq edilməsi mütləqdir);

2. Tender təklifi (təkliflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır);

3. Tender təklifi dəyərinin 1%-i həcmində bank təminatı (tender təklifinin təminatının qüvvədə olma müddəti tender təklifinin qüvvədə olma müddətindən 30 bank günü çox olmalıdır);

4. Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərinin, habelə son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergi ödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması barədə arayış (Arayış 2021-ci ilin oktyabr ayında verilmiş olmalıdır və malgöndərənin öz öhdəliklərini yerinə yetirmək üçün potensial imkana malik olmasını təsdiq etməlidir, həmçinin arayışı verən orqan tərəfindən və ya notarial qaydada təsdiq olunmalıdır);

5. İddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti (2020-ci il üzrə);

6. İddiaçının son bir ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı (Əgər sənəd elektron formada alınıbsa notarial təsdiq edilməsi mütləqdir. Bank arayışı 2021-ci ilin oktyabr ayında verilmiş olmalıdır);

7. Satınalma müqaviləsinin icrasını təmin etmək üçün iddiaçılar tərəfindən müvafiq sahədə peşəkarlığının, təcrübəsinin, texniki imkanlarının, işçi qüvvəsinin, idarəetmə səriştəsinin, etibarlığının olması, ixtisaslı kadr imkanlarının mövcudluğu barədə təsdiqedici sənədlər (büdcə və ya fərdi sahibkarlarla müqavilələrin surətləri, layihənin həyata keçirilməsində iştirak edəcək işçilərin CV və mövcud sertifikatları);

8. Satınalma müqaviləsini bağlamaq səlahiyyətinin olması; Malgöndərənin (podratçının) kommersiya qurumunun dövlət reyestrindən çıxarışının və vergi uçotunda olduğunu təsdiq edən sənədin surəti (sənədin notarial qaydada təsdiq edilməsi mütləqdir);

9. Mikro, kiçik və orta sahibkarlıq meyarlarına uyğun olması barədə məlumat (Azərbaycan Respublikası Statistika Komitəsindən alınmalıdır. Əgər sənəd elektron formada alınıbsa notarial təsdiq edilməsi mütləqdir);

10. Öz əmlakından sərbəst və məhdudiyyətsiz istifadə etmək imkanı, habelə ödəmə qabiliyyəti olması barədə sənəd (Malgöndərən (podratçı) sənədi uçotda olduğu vergi orqanından almalıdır. Əgər sənəd elektron formada alınıbsa notarial qaydada təsdiq edilməsi mütləqdir. Arayış 2021-ci ilin oktyabr ayında verilmiş olmalıdır);

11. Müflis elan olunmaması, əmlakı üzərinə həbs qoyulmaması, ödənişə yönəlmiş girovun olmaması, məhkəmənin qərarı ilə kommersiya fəaliyyəti dayandırılmış şəxs olmaması barədə sənəd;

12. Satınalma prosedurlarının başlanmasından əvvəlki 5 il ərzində özlərinin, habelə işlərini idarə edənlərin, qulluqçularının peşəkar fəaliyyətləri, yaxud satınalma müqaviləsinin bağlanması üçün ixtisas göstəricilərini yanlış göstərmələri ilə əlaqədar cinayətə görə məhkum olunmaması, yaxud onların müvafiq peşə fəaliyyətləri ilə məşğul olmasının məhkəmə qaydasında qadağan edilməməsinə dair məhkumluq haqqında arayış (DİN və ya ASAN xidmət mərkəzlərindən);

13. Tikintisinə icazə tələb olunan bina və qurğuların tikinti-quraşdırma işlərinə dair lisenziya və Əlavələri: qazma-partlayış işləri və qaya torpaqlarının çıxarılması;

14. Digər müvafiq sənədlər (Əsas Şərtlər Toplusunda müəyyən edilmiş müvafiq sənədlər).

Sənədlər Azərbaycan dilində, 2 nüsxədə (əsli və surəti) təqdim olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). Tender proseduru "Dövlət satınalmaları haqqında" Azərbaycan Respublikasının Qanununa uyğun keçiriləcəkdir.

İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün yuxarıda göstərilən sənədləri (tender təklifi və tender təklifinin təminatı istisna olmaqla) 18 noyabr 2021-ci il saat 15:00-a qədər, tender təklifi və tender təklifinin təminatını isə möhürlənmiş, imzalanmış və ikiqat zərfdə olmaqla 2 nüsxədə (əsli və surəti) 26 noyabr 2021-ci il saat 15:00-a qədər "Daşkəsən Dəmir Filiz" MMC-nin Tender Komissiyasına Bakı şəhəri, Səbail rayonu, Mikayıl Müşfiq küç., 2H ünvanına təqdim etməlidirlər. Göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş zərflər açılmadan geri qaytarılacaqdır.

Tender üzrə təklif zərflərinin açılışı 29 noyabr 2021-ci il saat 15:00-da Bakı şəhəri, Səbail rayonu, Mikayıl Müşfiq küç., 2H ünvanında keçiriləcəkdir. İddiaçıların səlahiyyətli nümayəndələri açılışda iştirak edə bilərlər.


AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASI İCBARİ TİBBİ SIĞORTA ÜZRƏ DÖVLƏT AGENTLİYİ

"TİBBİ ƏRAZİ BÖLMƏLƏRİNİ İDARƏETMƏ BİRLİYİ" PUBLİK HÜQUQİ ŞƏXS "YENİ KLİNİKA" PUBLİK HÜQUQİ ŞƏXSİ "Təmizlik vasitələrinin satın alınması üzrə"

AÇIQ TENDERƏ (eTender) DƏVƏT EDİR

Tender 1 LOT üzrə keçirilir.

Tender iştirakçılarına təklif edilir ki, https://www.etender.gov.az - dövlət satınalmalarının vahid internet Portalına (Portal) elektron imzaları vasitəsilə daxil olsunlar və tender haqqında ətraflı məlumatı əldə etsinlər. Müqaviləni yerinə yetirmək üçün tender iştirakçıları lazımi maliyyə, texniki, kadr, anbar imkanlarına və təcrübəyə malik olmalıdırlar. Tenderdə müvafiq LOT üzrə iştirak etmək istəyən təşkilatlar müəyyən edilən məbləğdə iştirak haqqını göstərilən hesaba köçürdükdən sonra müsabiqə üzrə təkliflərini Portal vasitəsi ilə təqdim edə bilərlər.

Tenderlə əlaqədar məlumat almaq üçün:

Əlaqələndirici şəxs: Məhərrəmova Səbinə (satınalmalar üzrə mütəxəssis).

Ünvan: Bakı şəhəri, Heydər Əliyev pr-ti, 142

E-mail: [email protected]

Tel.: (+994 12) 505-62-31

LOT 2: Təmizlik vasitələrinin satın alınması

İştirak haqqı: 225.00 (iki yüz iyirmi beş) manat

TƏŞKİLAT: "Yeni Klinika" Publik Hüquqi Şəxsi

BANKIN ADI: Kapitalbank Bakı şəhər filialı

KOD: 200026

VÖEN: 9900003611

M/HESABI: AZ37NABZ01350100000000001944

SWIFT BIK: AIIBAZ2XXXX

H/HESABI: AZ65AIIB38060019440804748102

VÖEN: 1604005991

İştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.

İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər:

1. İddiaçının tam adı, hüquqi statusu, Nizamnaməsi, qeydiyyatdan keçdiyi ölkə, dövlət qeydiyyat sənədləri (reyestrdən çıxarış və VÖEN) (hüquqi sənədlərin surətləri tender elanı verildiyi tarixdən sonrakı tarixə notarial qaydada təsdiqli olmalıdır);

2. İddiaçının hüquqi ünvanı və bank rekvizitləri (İddiaçının rəsmi firma blankında imzalı/möhürlü);

3. Tender təklifi (təkliflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 45 bank günü qüvvədə olmalıdır);

4. Tender təklifinin ümumi dəyərinin ən azı 1%-i həcmində bank təminatı (bank təminatı təkliflərin qüvvədə olma tarixdən sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır);

5. Malgöndərənin (podratçının) son bir ildəki (əgər daha az müddət fəaliyyət göstərirsə, bütün fəaliyyəti dövründəki) maliyyə vəziyyəti barədə bank tərəfindən təqdim edilmiş arayış (oktyabr 2020 - oktyabr 2021 dövrü üçün);

6. Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərinin, habelə son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergi ödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması barədə arayış (01.10.2021-ci il tarixindən sonrakı tarixə təqdim olunmuş arayış olmalıdır);

7. İddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq edilmiş maliyyə hesabatının surəti;

8. İddaiaçının mikro, kiçik vəya orta sahibkarlıq meyarlarına uyğun olması haqqında müvafiq dövlət orqanından (Dövlət Statistika Komitəsi) arayış;

9. Satınalma prosedurlarının başlanmasından əvvəlki 5 il ərzində özlərinin, habelə işlərini idarə edənlərin, qulluqçularının peşəkar fəaliyyətləri, yaxud satınalma müqaviləsinin bağlanması üçün ixtisas göstəricilərini yanlış göstərmələri ilə əlaqədar cinayətə görə məhkum olunmaması, yaxud onların müvafiq peşə fəaliyyətləri ilə məşğul olmasının məhkəmə qaydasında qadağan edilməməsi barədə sənəd (məhkumluq haqqında arayış 01.10.2021-ci il tarixindən sonrakı tarixə təqdim olunmuş arayış olmalıdır);

10. Müflis elan olunmaması, əmlakı üzərinə həbs qoyulmaması, ödənişə yönəlmiş girovun olmaması, məhkəmənin qərarı ilə kommersiya fəaliyyəti dayandırılmış şəxs olmaması barədə yüklülük haqqında arayış (01.10.2021-ci il tarixindən sonrakı tarixə təqdim olunmuş arayış olmalıdır);

11. Öz əmlakından sərbəst və məhdudiyyətsiz istifadə etmək imkanı, habelə ödəmə qabiliyyəti olması barədə sənəd (01.10.2021-ci il tarixindən sonrakı tarixə təqdim olunmuş arayış olmalıdır);

12. İddiaçının analoji işlərdə iş təcrübəsi, maddi-texniki, kadr və məhsulları saxlamaq üçün anbar imkanları barəsində rəsmi məlumat;

13. Satınalma predmeti üzrə təklif olunacaq məhsulların keyfiyyət göstəriciləri, saxlanma şəraiti haqqında məlumat və müvafiq sertifikatları.

Qeyd olunan sənədlər Azərbaycan dilində, düzgün tərtib olunub vaxtında təqdim edildiyi təqdirdə, satınalan təşkilat tenderdə iştirak etmək istəyən malgöndərəni (podratçını) iddiaçı kimi qeydə alacaqdır.

Tenderin başlama tarixi və vaxtı: 28 oktyabr 2021-ci il saat 09:00. İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün yuxarıda göstərilən sənədləri (tender təklifi və təklifin bank təminatı istisna olmaqla) təkliflərinin açılışına 7 bank günü qalana qədər - 24 noyabr 2021-ci il saat 10:00-a qədər; tender təklifi və təklifin bank təminatını 02 dekabr 2021-ci il saat 10:00-a qədər PORTAL vasitəsilə təqdim etməlidirlər.

İddiaçıların təklifləri 03 dekabr 2021-ci il saat 10:00-da açılacaqdır.

İddiaçılar açılışın nəticələri ilə Portal vasitəsilə tanış ola bilərlər.

QEYD: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və digər prosedurlar yalnız elektron qaydada PORTAL vasitəsilə aparılacaqdır.