TENDER ELANLARI
Reklam və elanlar

TENDER ELANLARI

"Azərbaycan Xəzər Dəniz Gəmiçiliyi" QSC "Dənizçi" MTK-nın 1-ci mərtəbəsi  uşaq bağçası olmaqla yüksək mərtəbəli yaşayış binalarının isitmə sistemi xidmətinin (mal-material və işçiliklə birlikdə) satınalınması məqsədilə

AÇIQ MÜSABİQƏ ELAN EDİR

Müsabiqədə iştirak etmək istəyən şəxslər www.asco.az səhifəsinə daxil olmaqla elanlar bölməsindən əlavə sənədləri və ətraflı məlumat əldə edə  bilərlər. Müraciət üçün son müddət 2021-ci il 12 noyabr saat 17:00-dəkdir.

Sənədlər Azərbaycan dilində 2 nüsxədə (əsli və surəti) tərtib olunmalıdır (xarici dildəki tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə edilməlidir).

Göstərilən vaxtdan gec təqdim olunan zərflər açılmadan geri qaytarılacaqdır.

Ünvan: AZ1003, Bakı şəhəri, Neftçilər prospekti, 2.

Əlaqə telefonu: (012) 404-37-00, daxili: 1171.


Azərbaycan Respublikasının Mədəniyyət Nazirliyi yanında Mədəni İrsin Qorunması, İnkişafı və Bərpası üzrə Dövlət Xidməti

AÇIQ TENDER ELAN EDIR

Tender iştirakçılarına təklif edilir ki, https://www.etender.gov.az - dövlət satınalamalarının vahid internet portalına (Portal) elektron imzaları vasitəsilə daxil olsunlar və tender haqqında ətraflı məlumat əldə etsinlər. Müqaviləni yerinə yetirmək üçün tender iştirakçıları lazımi maliyyə və texniki imkanlara malik olmalıdırlar. Tenderdə iştirak etmək istəyən şəxslər lot üzrə müəyyən edilən məbləğdə iştirak haqqı "ASAN ödəniş" sistemi ilə hesaba köçürdükdən sonra Azərbaycan dilində tərtib olunmuş Əsas Şərtlər Toplusunu əldə edə və müsabiqə üzrə təkliflərini Portal vasitəsi ilə təqdim edə bilərlər.

Lot 01 - Tovuz rayonu, Yanıxlı kəndində yerləşən Məscidin bərpası üzrə layihə-smeta sənədlərinin hazırlanması işlərinin satın alınması.

İştirak haqqı: 150 azn

İştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.

AZ 1000, Bakı şəhəri, Səbail rayonu, Ü.Hacıbəyli küçəsi 84, Hökumət evi,

5-ci giriş qapısı, 2-ci mərtəbə

Bank rekvizitləri:

VÖEN: 1700654831

Bankın adı: Dövlət Xəzinədarlıq Agentliyi

VÖEN: 1401555071

M\H: AZ41NABZ01360100000000003944

H\H: AZ04CTRE00000000000004628501

Kodu: 210005

SWIFT: CTREAZ22

Tenderdə iştirak etmək üçün iddiaçılar aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər:

1. Tenderdə iştirak etmək üçün ərizə;

2. Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi;

3. Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması barədə müvafiq vergi orqanından arayış (arayışların əslləri və tarixləri tender elanından sonra olmalıdır);

4. İddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti;

5. İddiaçının son bir ildəki maliyyə vəziyyəti barədə arayış;

6. İddiaçının tam adı, hüquqi statusu, nizamnaməsi, qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və bank rekvizitləri;

7. Tender təklifi (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır);

8. Tender təklifi dəyərinin 1%-i həcmində bank təminatı (təminatın qüvvədə olma müddəti tender təklifinin qüvvədə olma müddətindən 30 bank günü çox olmalıdır);

9. Mikro, kiçik və orta sahibkarlıq subyektlərinə aid olması ilə bağlı məlumat (Statistika Komitəsindən arayış);

10. Əsas Şərtlər Toplusunda müəyyən edilmiş digər müvafiq sənədlər;

11. Satınalma prosedurlarının başlanmasından əvvəlki 5 il ərzində özlərinin, habelə işlərini idarə edənlərin, qulluqçularının peşəkar fəaliyyətləri, yaxud satınalma müqaviləsinin bağlanması üçün ixtisas göstəricilərini yanlış göstərmələri ilə əlaqədar cinayətə görə məhkum olunmaması, yaxud onların müvafiq peşə fəaliyyətləri ilə məşğul olmasının məhkəmə qaydasında qadağan edilməməsi barədə müvafiq dövlət orqanından arayış.

Sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender sənədləri Azərbaycan dilində tərcümə olunmalıdır). İddiaçılar tender ilə bağlı sualları Portal vasitəsilə Satınalan Təşkilata ünvanlaya bilər. Tender proseduru "Dövlət satınalmaları haqqında" Azərbaycan Respublikasının Qanununa uyğun dövlət satınalmalarının vahid internet portalı (www.etender.gov.az) vasitəsilə keçiriləcəkdir.

İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün yuxarıda qeyd olunan sənədləri 11 noyabr 2021-ci il saat 15:00 tarixinə qədər, tender təklifi və bank zəmanətini isə 19 noyabr 2021-ci il saat 15:00-a qədər PORTAL VASİTƏSİLƏ təqdim etməlidirlər.

İddiaçıların təklifləri 22 noyabr 2021-ci il saat 15:00-da açılacaqdır. İddiaçılar açılışın nəticələri barədə Portal vasitəsilə tanış ola bilərlər.

QEYD: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün digər prosedurlar yalnız elektron qaydada Portal vasitəsi ilə aparılır.

Əlaqələndirici şəxs: Fərid Almazov. Telefon nömrəsi: (+99412) 493 22 04, e-mail: [email protected].


Azərbaycan Respublikasının Mədəniyyət Nazirliyi yanında Mədəni İrsin Qorunması, İnkişafı və Bərpası üzrə Dövlət Xidməti

AÇIQ TENDER ELAN EDIR

Tender iştirakçılarına təklif edilir ki, https://www.etender.gov.az - dövlət satınalamalarının vahid internet portalına (Portal) elektron imzaları vasitəsilə daxil olsunlar və tender haqqında ətraflı məlumat əldə etsinlər. Müqaviləni yerinə yetirmək üçün tender iştirakçıları lazımi maliyyə və texniki imkanlara malik olmalıdırlar. Tenderdə iştirak etmək istəyən şəxslər lot üzrə müəyyən edilən məbləğdə iştirak haqqı "ASAN ödəniş" sistemi ilə hesaba köçürdükdən sonra Azərbaycan dilində tərtib olunmuş Əsas Şərtlər Toplusunu əldə edə və müsabiqə üzrə təkliflərini Portal vasitəsi ilə təqdim edə bilərlər.

Lot 01 - Abşeron rayonu, Novxanı qəsəbəsində yerləşən Şah Sultan Hüseyn məscidinin bərpası üzrə layihə-smeta sənədlərinin hazırlanması işlərinin satın alınması.

İştirak haqqı: 150 azn

İştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.

AZ 1000, Bakı şəhəri, Səbail rayonu, Ü.Hacıbəyli küçəsi 84, Hökumət evi,

5-ci giriş qapısı, 2-ci mərtəbə

Bank rekvizitləri:

VÖEN: 1700654831

Bankın adı: Dövlət Xəzinədarlıq Agentliyi

VÖEN: 1401555071

M\H: AZ41NABZ01360100000000003944

H\H: AZ04CTRE00000000000004628501

Kodu: 210005

SWIFT: CTREAZ22

Tenderdə iştirak etmək üçün iddiaçılar aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər:

1. Tenderdə iştirak etmək üçün ərizə;

2. Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi;

3. Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması barədə müvafiq vergi orqanından arayış (arayışların əslləri və tarixləri tender elanından sonra olmalıdır);

4. İddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti;

5. İddiaçının son bir ildəki maliyyə vəziyyəti barədə arayış;

6. İddiaçının tam adı, hüquqi statusu, nizamnaməsi, qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və bank rekvizitləri;

7. Tender təklifi (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır);

8. Tender təklifi dəyərinin 1%-i həcmində bank təminatı (təminatın qüvvədə olma müddəti tender təklifinin qüvvədə olma müddətindən 30 bank günü çox olmalıdır);

9. Mikro, kiçik və orta sahibkarlıq subyektlərinə aid olması ilə bağlı məlumat (Statistika Komitəsindən arayış);

10. Əsas Şərtlər Toplusunda müəyyən edilmiş digər müvafiq sənədlər;

11. Satınalma prosedurlarının başlanmasından əvvəlki 5 il ərzində özlərinin, habelə işlərini idarə edənlərin, qulluqçularının peşəkar fəaliyyətləri, yaxud satınalma müqaviləsinin bağlanması üçün ixtisas göstəricilərini yanlış göstərmələri ilə əlaqədar cinayətə görə məhkum olunmaması, yaxud onların müvafiq peşə fəaliyyətləri ilə məşğul olmasının məhkəmə qaydasında qadağan edilməməsi barədə müvafiq dövlət orqanından arayış.

Sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender sənədləri Azərbaycan dilində tərcümə olunmalıdır). İddiaçılar tender ilə bağlı sualları Portal vasitəsilə Satınalan Təşkilata ünvanlaya bilər. Tender proseduru "Dövlət satınalmaları haqqında" Azərbaycan Respublikasının Qanununa uyğun dövlət satınalmalarının vahid internet portalı (www.etender.gov.az) vasitəsilə keçiriləcəkdir.

İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün yuxarıda qeyd olunan sənədləri 11 noyabr 2021-ci il saat 15:00 tarixinə qədər, tender təklifi və bank zəmanətini isə 19 noyabr 2021-ci il saat 15:00-a qədər PORTAL VASİTƏSİLƏ təqdim etməlidirlər.

İddiaçıların təklifləri 22 noyabr 2021-ci il, saat 15:00-da açılacaqdır. İddiaçılar açılışın nəticələri barədə Portal vasitəsilə tanış ola bilərlər.

QEYD: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün digər prosedurlar yalnız elektron qaydada Portal vasitəsi ilə aparılır.

Əlaqələndirici şəxs: Fərid Almazov. Telefon nömrəsi: (+99412) 493 22 04, e-mail: [email protected].


Azərbaycan Respublikasının Mədəniyyət Nazirliyi yanında Mədəni İrsin Qorunması, İnkişafı və Bərpası üzrə Dövlət Xidməti

AÇIQ TENDER ELAN EDIR

Tender iştirakçılarına təklif edilir ki, https://www.etender.gov.az - dövlət satınalamalarının vahid internet portalına (Portal) elektron imzaları vasitəsilə daxil olsunlar və tender haqqında ətraflı məlumat əldə etsinlər. Müqaviləni yerinə yetirmək üçün tender iştirakçıları lazımi maliyyə və texniki imkanlara malik olmalıdırlar. Tenderdə iştirak etmək istəyən şəxslər lot üzrə müəyyən edilən məbləğdə iştirak haqqı "ASAN ödəniş" sistemi ilə hesaba köçürdükdən sonra Azərbaycan dilində tərtib olunmuş Əsas Şərtlər Toplusunu əldə edə və müsabiqə üzrə təkliflərini Portal vasitəsi ilə təqdim edə bilərlər.

Lot 01 - Gədəbəy rayonu ərazisində yerləşən "Qız qalası"nın bərpası üzrə layihə-smeta sənədlərinin hazırlanması işlərinin satın alınması.

İştirak haqqı: 200 azn

İştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.

AZ 1000, Bakı şəhəri, Səbail rayonu, Ü.Hacıbəyli küçəsi 84, Hökumət evi,

5-ci giriş qapısı, 2-ci mərtəbə

Bank rekvizitləri:

VÖEN: 1700654831

Bankın adı: Dövlət Xəzinədarlıq Agentliyi

VÖEN: 1401555071

M\H: AZ41NABZ01360100000000003944

H\H: AZ04CTRE00000000000004628501

Kodu: 210005

SWIFT: CTREAZ22

Tenderdə iştirak etmək üçün iddiaçılar aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər:

1. Tenderdə iştirak etmək üçün ərizə;

2. Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi;

3. Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması barədə müvafiq vergi orqanından arayış (arayışların əslləri və tarixləri tender elanından sonra olmalıdır);

4. İddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti;

5. İddiaçının son bir ildəki maliyyə vəziyyəti barədə arayış;

6. İddiaçının tam adı, hüquqi statusu, nizamnaməsi, qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və bank rekvizitləri;

7. Tender təklifi (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır);

8. Tender təklifi dəyərinin 1%-i həcmində bank təminatı (təminatın qüvvədə olma müddəti tender təklifinin qüvvədə olma müddətindən 30 bank günü çox olmalıdır);

9. Mikro, kiçik və orta sahibkarlıq subyektlərinə aid olması ilə bağlı məlumat (Statistika Komitəsindən arayış);

10. Əsas Şərtlər Toplusunda müəyyən edilmiş digər müvafiq sənədlər;

11. Satınalma prosedurlarının başlanmasından əvvəlki 5 il ərzində özlərinin, habelə işlərini idarə edənlərin, qulluqçularının peşəkar fəaliyyətləri, yaxud satınalma müqaviləsinin bağlanması üçün ixtisas göstəricilərini yanlış göstərmələri ilə əlaqədar cinayətə görə məhkum olunmaması, yaxud onların müvafiq peşə fəaliyyətləri ilə məşğul olmasının məhkəmə qaydasında qadağan edilməməsi barədə müvafiq dövlət orqanından arayış.

Sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender sənədləri Azərbaycan dilində tərcümə olunmalıdır). İddiaçılar tender ilə bağlı sualları Portal vasitəsilə Satınalan Təşkilata ünvanlaya bilər. Tender proseduru "Dövlət satınalmaları haqqında" Azərbaycan Respublikasının Qanununa uyğun dövlət satınalmalarının vahid internet portalı (www.etender.gov.az) vasitəsilə keçiriləcəkdir.

İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün yuxarıda qeyd olunan sənədləri 11 noyabr 2021-ci il saat 15:00 tarixinə qədər, tender təklifi və bank zəmanətini isə 19 noyabr 2021-ci il saat 15:00-a qədər PORTAL VASİTƏSİLƏ təqdim etməlidirlər.

İddiaçıların təklifləri 22 noyabr 2021-ci il saat 15:00-da açılacaqdır. İddiaçılar açılışın nəticələri barədə Portal vasitəsilə tanış ola bilərlər.

QEYD: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və digər bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada Portal vasitəsi ilə aparılır.

Əlaqələndirici şəxs: Fərid Almazov. Telefon nömrəsi: (+99412) 493 22 04, e-mail: [email protected].


HİNDİSTANIN BAKIDAKI SƏFİRLİYİ (AZƏRBAYCAN)

****

TENDER ELANI

Mötəbər, nüfuzlu və təcrübəli şirkətlər Bakı şəhəri, Nərimanov rayonu, Gənclik, Olimpiya küçəsi 6A, AZ 1072 ünvanında yerləşən Hindistan Səfirliyinin binasında hərtərəfli təmizlik xidmətlərinin göstərilməsi üzrə möhürlü tenderlər təqdim etməyə dəvət olunur.

Möhürlü zərfdəki tenderlər / təkliflər 10 noyabr 2021-ci il tarixinədək Hindistanın Bakıdakı Səfirliyinə təqdim olunmalıdır. Daha ətraflı məlumatı http://eprocure.gov.in/cppp və yaxud https://www.indianembassybaku.gov.in saytının əsas səhifəsində "Tender Elanları" bölməsindən əldə etmək olar və yaxud Hindistanın Bakıdakı Səfirliyinə [email protected]  e-mail ünvanı və yaxud 994 12 5646344 / 54 telefon nömrələri vasitəsilə müraciət edə bilərsiniz.


Azərbaycan Respublikasının Mədəniyyət Nazirliyi yanında Mədəni İrsin Qorunması, İnkişafı və Bərpası üzrə Dövlət Xidməti

AÇIQ TENDER ELAN EDIR

Tender iştirakçılarına təklif edilir ki, https://www.etender.gov.az - dövlət satınalamalarının vahid internet portalına (Portal) elektron imzaları vasitəsilə daxil olsunlar və tender haqqında ətraflı məlumat əldə etsinlər. Müqaviləni yerinə yetirmək üçün tender iştirakçıları lazımi maliyyə və texniki imkanlara malik olmalıdırlar. Tenderdə iştirak etmək istəyən şəxslər lot üzrə müəyyən edilən məbləğdə iştirak haqqı "ASAN ödəniş" sistemi ilə hesaba köçürdükdən sonra Azərbaycan dilində tərtib olunmuş Əsas Şərtlər Toplusunu əldə edə və müsabiqə üzrə təkliflərini Portal vasitəsi ilə təqdim edə bilərlər.

Lot 01 - Bakı şəhəri, Sabunçu rayonu, Nardaran qəsəbəsində yerləşən "Nardaran qəsri"nin bərpası üzrə layihə-smeta sənədlərinin hazırlanması işlərinin satın alınması.

İştirak haqqı: 100 azn

İştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.

AZ 1000, Bakı şəhəri, Səbail rayonu, Ü.Hacıbəyli küçəsi 84, Hökumət evi,

5-ci giriş qapısı, 2-ci mərtəbə

Bank rekvizitlər i:

VÖEN: 1700654831

Bankın adı: Dövlət Xəzinədarlıq Agentliyi

VÖEN: 1401555071

M\H: AZ41NABZ01360100000000003944

H\H: AZ04CTRE00000000000004628501

Kodu: 210005

SWIFT: CTREAZ22

Tenderdə iştirak etmək üçün iddiaçılar aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər:

1. Tenderdə iştirak etmək üçün ərizə;

2. Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi;

3. Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması barədə müvafiq vergi orqanından arayış (arayışların əslləri və tarixləri tender elanından sonra olmalıdır);

4. İddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti;

5. İddiaçının son bir ildəki maliyyə vəziyyəti barədə arayış;

6. İddiaçının tam adı, hüquqi statusu, nizamnaməsi, qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və bank rekvizitləri;

7. Tender təklifi (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır);

8. Tender təklifi dəyərinin 1%-i həcmində bank təminatı (təminatın qüvvədə olma müddəti tender təklifinin qüvvədə olma müddətindən 30 bank günü çox olmalıdır);

9. Mikro, kiçik və orta sahibkarlıq subyektlərinə aid olması ilə bağlı məlumat (Statistika Komitəsindən arayış);

10. Əsas Şərtlər Toplusunda müəyyən edilmiş digər müvafiq sənədlər;

11. Satınalma prosedurlarının başlanmasından əvvəlki 5 il ərzində özlərinin, habelə işlərini idarə edənlərin, qulluqçularının peşəkar fəaliyyətləri, yaxud satınalma müqaviləsinin bağlanması üçün ixtisas göstəricilərini yanlış göstərmələri ilə əlaqədar cinayətə görə məhkum olunmaması, yaxud onların müvafiq peşə fəaliyyətləri ilə məşğul olmasının məhkəmə qaydasında qadağan edilməməsi barədə müvafiq dövlət orqanından arayış.

Sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender sənədləri Azərbaycan dilində tərcümə olunmalıdır). İddiaçılar tender ilə bağlı sualları Portal vasitəsilə Satınalan Təşkilata ünvanlaya bilər. Tender proseduru "Dövlət satınalmaları haqqında" Azərbaycan Respublikasının Qanununa uyğun dövlət satınalmalarının vahid internet portalı (www.etender.gov.az) vasitəsilə keçiriləcəkdir.

İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün yuxarıda qeyd olunan sənədləri 11 noyabr 2021-ci il saat 15:00 tarixinə qədər, tender təklifi və bank zəmanətini isə 19 noyabr 2021-ci il saat 15:00-a qədər PORTAL VASİTƏSİLƏ təqdim etməlidirlər.

İddiaçıların təklifləri 22 noyabr 2021-ci il saat 15:00-da açılacaqdır. İddiaçılar açılışın nəticələri barədə Portal vasitəsilə tanış ola bilərlər.

QEYD: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün digər prosedurlar yalnız elektron qaydada Portal vasitəsi ilə aparılır.

Əlaqələndirici şəxs: Fərid Almazov. Telefon nömrəsi: (+99412) 493 22 04, e-mail: [email protected].


Azərbaycan Respublikasının Mədəniyyət Nazirliyi yanında Mədəni İrsin Qorunması, İnkişafı və Bərpası üzrə Dövlət Xidməti

AÇIQ TENDER ELAN EDIR

Tender iştirakçılarına təklif edilir ki, https://www.etender.gov.az - dövlət satınalamalarının vahid internet portalına (Portal) elektron imzaları vasitəsilə daxil olsunlar və tender haqqında ətraflı məlumat əldə etsinlər. Müqaviləni yerinə yetirmək üçün tender iştirakçıları lazımi maliyyə və texniki imkanlara malik olmalıdırlar. Tenderdə iştirak etmək istəyən şəxslər lot üzrə müəyyən edilən məbləğdə iştirak haqqı "ASAN ödəniş" sistemi ilə hesaba köçürdükdən sonra Azərbaycan dilində tərtib olunmuş Əsas Şərtlər Toplusunu əldə edə və müsabiqə üzrə təkliflərini Portal vasitəsi ilə təqdim edə bilərlər.

Lot 01 - Gədəbəy rayonu ərazisində yerləşən "Koroğlu qalası"nın bərpası üzrə layihə-smeta sənədlərinin hazırlanması işlərinin satın alınması.

İştirak haqqı: 200 azn

İştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.

AZ 1000, Bakı şəhəri, Səbail rayonu, Ü.Hacıbəyli küçəsi 84, Hökumət evi,

5-ci giriş qapısı, 2-ci mərtəbə

Bank rekvizitləri:

VÖEN: 1700654831

Bankın adı: Dövlət Xəzinədarlıq Agentliyi

VÖEN: 1401555071

M\H: AZ41NABZ01360100000000003944

H\H: AZ04CTRE00000000000004628501

Kodu: 210005

SWIFT: CTREAZ22

Tenderdə iştirak etmək üçün iddiaçılar aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər:

1. Tenderdə iştirak etmək üçün ərizə;

2. Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi;

3. Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması barədə müvafiq vergi orqanından arayış (arayışların əslləri və tarixləri tender elanından sonra olmalıdır);

4. İddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti;

5. İddiaçının son bir ildəki maliyyə vəziyyəti barədə arayış;

6. İddiaçının tam adı, hüquqi statusu, nizamnaməsi, qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və bank rekvizitləri;

7. Tender təklifi (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır);

8. Tender təklifi dəyərinin 1%-i həcmində bank təminatı (təminatın qüvvədə olma müddəti tender təklifinin qüvvədə olma müddətindən 30 bank günü çox olmalıdır);

9. Mikro, kiçik və orta sahibkarlıq subyektlərinə aid olması ilə bağlı məlumat (Statistika Komitəsindən arayış);

10. Əsas Şərtlər Toplusunda müəyyən edilmiş digər müvafiq sənədlər;

11. Satınalma prosedurlarının başlanmasından əvvəlki 5 il ərzində özlərinin, habelə işlərini idarə edənlərin, qulluqçularının peşəkar fəaliyyətləri, yaxud satınalma müqaviləsinin bağlanması üçün ixtisas göstəricilərini yanlış göstərmələri ilə əlaqədar cinayətə görə məhkum olunmaması, yaxud onların müvafiq peşə fəaliyyətləri ilə məşğul olmasının məhkəmə qaydasında qadağan edilməməsi barədə müvafiq dövlət orqanından arayış.

Sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender sənədləri Azərbaycan dilində tərcümə olunmalıdır). İddiaçılar tender ilə bağlı sualları Portal vasitəsilə Satınalan Təşkilata ünvanlaya bilər. Tender proseduru "Dövlət satınalmaları haqqında" Azərbaycan Respublikasının Qanununa uyğun dövlət satınalmalarının vahid internet portalı (www.etender.gov.az) vasitəsilə keçiriləcəkdir.

İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün yuxarıda qeyd olunan sənədləri 11 noyabr 2021-ci il saat 15:00 tarixinə qədər, tender təklifi və bank zəmanətini isə 19 noyabr 2021-ci il saat 15:00-a qədər PORTAL VASİTƏSİLƏ təqdim etməlidirlər.

İddiaçıların təklifləri 22 noyabr 2021-ci il saat 15:00-da açılacaqdır. İddiaçılar açılışın nəticələri barədə Portal vasitəsilə tanış ola bilərlər.

QEYD: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və digər bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada Portal vasitəsi ilə aparılır.

Əlaqələndirici şəxs: Fərid Almazov. Telefon nömrəsi: (+99412) 493 22 04, e-mail: [email protected].


Azərbaycan Tibb Universiteti 2 LOT üzrə

AÇIQ TENDER ELAN EDİR

Lot-1. Azərbaycan Tibb Universitetinin tədris və yataqxana binalarının fasadlarında yararsız dekorativ elementlərin yenisi ilə əvəzlənməsi və həyətyanı sahəsinin abadlaşdırılması.

Lot-2. Azərbaycan Tibb Universitetinin Vətən uğrunda şəhid olmuş tələbə və məzunlarının xatirə abidəsinin inşası.

Tender iştirakçılarına təklif edilir ki, https://www.etender.gov.az/ - dövlət satınalmalarının vahid internet Portalına (Portal) elektron imzaları vasitəsilə daxil olsunlar və tender haqqında ətraflı məlumatı əldə etsinlər. Müqaviləni yerinə yetirmək üçün tender iştirakçıları lazımi maliyyə və texniki imkanlara malik olmalıdırlar. Tenderdə iştirak etmək istəyən təşkilatlar lot üzrə müəyyən edilən məbləğdə iştirak haqqını göstərilən hesaba köçürdükdən sonra müsabiqə üzrə təkliflərini Portal vasitəsilə təqdim edə bilərlər.

İştirak haqqı:

Lot 1: 250 AZN

Lot 2: 130 AZN

Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi üçün satınalan təşkilatın bank rekvizitləri:

Təşkilat: Azərbaycan Tibb Universiteti

VÖEN: 1400457111

Hesab: AZ96AIIB38060019440137243111

Bank: Kapital Bank ASC Nəsimi filialı

VÖEN: 9900003611

Kodu: 200112

M/H: AZ37NABZ01350100000000001944

S.W.İ.F.T: AIIBAZ2X

İştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.

İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər;

1. İddiaçının tam adı, hüquqi statusu, nizamnaməsi, qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri;

2. Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi;

3. Tender təklifi (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır);

4. Tender təklifi dəyərinin 1 %-i həcmində bank təminatı (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır);

5. Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında müvafiq vergi orqanından arayış;

6. İddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti;

7. İddiaçının son bir ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı;

8. Podratçının müəyyən etdiyi digər sənədlər.

Sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender sənədləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). İddiaçılar tender ilə bağlı sualları Portal vasitəsilə Satınalan Təşkilata ünvanlaya bilərlər. Tender proseduru "Dövlət satınalmaları haqqında" Azərbaycan Respublikasının Qanununa uyğun keçiriləcəkdir.

İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün ixtisas göstəricilərinə dair sənədləri LOT-1 üzrə 29.10.2021-ci il saat 15:00 tarixinə qədər və tender təklifi ilə bank təminatı sənədlərini 10.11.2021-ci il saat 15:00 tarixinə qədər PORTAL VASİTƏSİLƏ təqdim etməlidirlər. İddiaçıların təklifləri 11.11.2021-ci il saat 15:00 tarixinə qədər portal vasitəsilə təqdim etməlidirlər. İddiaçılar açılışın nəticələri ilə Portal vasitəsilə tanış ola bilərlər.

LOT-2 üzrə 01.11.2021-ci il 15:00 tarixinə qədər və tender təklifi ilə bank təminatı sənədlərini 11.11.2021-ci il saat 15:00 tarixinə qədər PORTAL VASİTƏSİLƏ təqdim etməlidirlər. İddiaçıların təklifləri 12.11.2021-ci il saat 15:00 tarixinə qədər portal vasitəsilə təqdim etməlidirlər. İddiaçılar açılışın nəticələri ilə Portal vasitəsilə tanış ola bilərlər.

QEYD: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və digər bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada PORTAL vasitəsilə aparılır.


Azərbaycan Respublikasının Mədəniyyət Nazirliyi yanında Mədəni İrsin Qorunması, İnkişafı və Bərpası üzrə Dövlət Xidməti

AÇIQ TENDER ELAN EDIR

Tender iştirakçılarına təklif edilir ki, https://www.etender.gov.az - dövlət satınalamalarının vahid internet portalına (Portal) elektron imzaları vasitəsilə daxil olsunlar və tender haqqında ətraflı məlumat əldə etsinlər. Müqaviləni yerinə yetirmək üçün tender iştirakçıları lazımi maliyyə və texniki imkanlara malik olmalıdırlar. Tenderdə iştirak etmək istəyən şəxslər lot üzrə müəyyən edilən məbləğdə iştirak haqqı "ASAN ödəniş" sistemi ilə hesaba köçürdükdən sonra Azərbaycan dilində tərtib olunmuş Əsas Şərtlər Toplusunu əldə edə və müsabiqə üzrə təkliflərini Portal vasitəsi ilə təqdim edə bilərlər.

Lot 01 - Bakı şəhəri, Xəzər rayonu, Mərdəkan qəsəbəsində yerləşən Xanbaba hamamının bərpası üzrə layihə-smeta sənədlərinin hazırlanması işlərinin satın alınması.

İştirak haqqı: 100 azn

İştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.

AZ 1000, Bakı şəhəri, Səbail rayonu, Ü.Hacıbəyli küçəsi 84, Hökumət evi,

5-ci giriş qapısı, 2-ci mərtəbə

Bank rekvizitləri:

VÖEN: 1700654831

Bankın adı: Dövlət Xəzinədarlıq Agentliyi

VÖEN: 1401555071

M\H : AZ41NABZ01360100000000003944

H\H : AZ04CTRE00000000000004628501

Kodu : 210005

SWIFT: CTREAZ22

Tenderdə iştirak etmək üçün iddiaçılar aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər:

1. Tenderdə iştirak etmək üçün ərizə;

2. Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi;

3. Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması barədə müvafiq vergi orqanından arayış ( arayışların əslləri və tarixləri tender elanından sonra olmalıdır);

4. İddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti;

5. İddiaçının son bir ildəki maliyyə vəziyyəti barədə arayış;

6. İddiaçının tam adı, hüquqi statusu, nizamnaməsi, qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və bank rekvizitləri;

7. Tender təklifi (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır);

8. Tender təklifi dəyərinin 1-%-i həcmində bank təminatı (təminatın qüvvədə olma müddəti tender təklifinin qüvvədə olma müddətindən 30 bank günü çox olmalıdır);

9. Mikro, kiçik və orta sahibkarlıq subyektlərinə aid olması ilə bağlı məlumat (Statistika Komitəsindən arayış);

10. Əsas Şərtlər Toplusunda müəyyən edilmiş digər müvafiq sənədlər;

11. Satınalma prosedurlarının başlanmasından əvvəlki 5 il ərzində özlərinin, habelə işlərini idarə edənlərin, qulluqçularının peşəkar fəaliyyətləri, yaxud satınalma müqaviləsinin bağlanması üçün ixtisas göstəricilərini yanlış göstərmələri ilə əlaqədar cinayətə görə məhkum olunmaması, yaxud onların müvafiq peşə fəaliyyətləri ilə məşğul olmasının məhkəmə qaydasında qadağan edilməməsi barədə müvafiq dövlət orqanından arayış.

Sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender sənədləri Azərbaycan dilində tərcümə olunmalıdır). İddiaçılar tender ilə bağlı sualları Portal vasitəsilə Satınalan Təşkilata ünvanlaya bilər. Tender proseduru "Dövlət satınalmaları haqqında" Azərbaycan Respublikasının Qanununa uyğun dövlət satınalmalarının vahid internet portalı (www.etender.gov.az) vasitəsilə keçiriləcəkdir.

İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün yuxarıda qeyd olunan sənədləri 11 noyabr 2021-ci il saat 15:00-tarixinə qədər, tender təklifi və bank zəmanətini isə 19 noyabr 2021-ci il saat 15:00-a qədər PORTAL VASİTƏSİLƏ təqdim etməlidirlər.

İddiaçıların təklifləri 22 noyabr 2021-ci il saat 15:00-da açılacaqdır. İddiaçılar açılışın nəticələri barədə Portal vasitəsilə tanış ola bilərlər.

QEYD: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün digər prosedurlar yalnız elektron qaydada Portal vasitəsi ilə aparılır.

Əlaqələndirici şəxs: Fərid Almazov. Telefon nömrəsi: (+99412) 493 22 04, e-mail: [email protected].


Azərbaycan Respublikasının Mədəniyyət Nazirliyi yanında Mədəni İrsin Qorunması, İnkişafı və Bərpası üzrə Dövlət Xidməti

AÇIQ TENDER ELAN EDIR

Tender iştirakçılarına təklif edilir ki, https://www.etender.gov.az - dövlət satınalamalarının vahid internet portalına (Portal) elektron imzaları vasitəsilə daxil olsunlar və tender haqqında ətraflı məlumat əldə etsinlər. Müqaviləni yerinə yetirmək üçün tender iştirakçıları lazımi maliyyə və texniki imkanlara malik olmalıdırlar. Tenderdə iştirak etmək istəyən şəxslər lot üzrə müəyyən edilən məbləğdə iştirak haqqı "ASAN ödəniş" sistemi ilə hesaba köçürdükdən sonra Azərbaycan dilində tərtib olunmuş Əsas Şərtlər Toplusunu əldə edə və müsabiqə üzrə təkliflərini Portal vasitəsi ilə təqdim edə bilərlər.

Lot 01 - Bakı şəhəri, Xəzər rayonu, Mərdəkan qəsəbəsində yerləşən "Kiçik Mərdəkan qəsri"nin bərpası üzrə layihə-smeta sənədlərinin hazırlanması işlərinin satın alınması.

İştirak haqqı: 100 azn

İştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.

AZ 1000, Bakı şəhəri, Səbail rayonu, Ü.Hacıbəyli küçəsi 84, Hökumət evi,

5-ci giriş qapısı, 2-ci mərtəbə

Bank rekvizitləri:

VÖEN: 1700654831

Bankın adı: Dövlət Xəzinədarlıq Agentliyi

VÖEN: 1401555071

M\H : AZ41NABZ01360100000000003944

H\H : AZ04CTRE00000000000004628501

Kodu : 210005

SWIFT: CTREAZ22

Tenderdə iştirak etmək üçün iddiaçılar aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər:

1. Tenderdə iştirak etmək üçün ərizə;

2. Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi;

3. Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması barədə müvafiq vergi orqanından arayış (arayışların əslləri və tarixləri tender elanından sonra olmalıdır);

4. İddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti;

5. İddiaçının son bir ildəki maliyyə vəziyyəti barədə arayış;

6. İddiaçının tam adı, hüquqi statusu, nizamnaməsi, qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və bank rekvizitləri;

7. Tender təklifi (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır);

8. Tender təklifi dəyərinin 1%-i həcmində bank təminatı (təminatın qüvvədə olma müddəti tender təklifinin qüvvədə olma müddətindən 30 bank günü çox olmalıdır);

9. Mikro, kiçik və orta sahibkarlıq subyektlərinə aid olması ilə bağlı məlumat (Statistika Komitəsindən arayış);

10. Əsas Şərtlər Toplusunda müəyyən edilmiş digər müvafiq sənədlər;

11. Satınalma prosedurlarının başlanmasından əvvəlki 5 il ərzində özlərinin, habelə işlərini idarə edənlərin, qulluqçularının peşəkar fəaliyyətləri, yaxud satınalma müqaviləsinin bağlanması üçün ixtisas göstəricilərini yanlış göstərmələri ilə əlaqədar cinayətə görə məhkum olunmaması, yaxud onların müvafiq peşə fəaliyyətləri ilə məşğul olmasının məhkəmə qaydasında qadağan edilməməsi barədə müvafiq dövlət orqanından arayış.

Sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender sənədləri Azərbaycan dilində tərcümə olunmalıdır). İddiaçılar tender ilə bağlı sualları Portal vasitəsilə Satınalan Təşkilata ünvanlaya bilər. Tender proseduru "Dövlət satınalmaları haqqında" Azərbaycan Respublikasının Qanununa uyğun dövlət satınalmalarının vahid internet portalı (www.etender.gov.az) vasitəsilə keçiriləcəkdir.

İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün yuxarıda qeyd olunan sənədləri 11 noyabr 2021-ci il saat 15:00 tarixinə qədər, tender təklifi və bank zəmanətini isə 19 noyabr 2021-ci il saat 15:00-a qədər PORTAL VASİTƏSİLƏ təqdim etməlidirlər.

İddiaçıların təklifləri 22 noyabr 2021-ci il saat 15:00-da açılacaqdır. İddiaçılar açılışın nəticələri barədə Portal vasitəsilə tanış ola bilərlər.

QEYD: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün digər prosedurlar yalnız elektron qaydada Portal vasitəsi ilə aparılır.

Əlaqələndirici şəxs: Fərid Almazov. Telefon nömrəsi: (+99412) 493 22 04, e-mail: [email protected].


Azərbaycan Respublikasının Mədəniyyət Nazirliyi yanında Mədəni İrsin Qorunması, İnkişafı və Bərpası üzrə Dövlət Xidməti

AÇIQ TENDER ELAN EDIR

Tender iştirakçılarına təklif edilir ki, https://www.etender.gov.az - dövlət satınalamalarının vahid internet portalına (Portal) elektron imzaları vasitəsilə daxil olsunlar və tender haqqında ətraflı məlumat əldə etsinlər. Müqaviləni yerinə yetirmək üçün tender iştirakçıları lazımi maliyyə və texniki imkanlara malik olmalıdırlar. Tenderdə iştirak etmək istəyən şəxslər lot üzrə müəyyən edilən məbləğdə iştirak haqqı "ASAN ödəniş" sistemi ilə hesaba köçürdükdən sonra Azərbaycan dilində tərtib olunmuş Əsas Şərtlər Toplusunu əldə edə və müsabiqə üzrə təkliflərini Portal vasitəsi ilə təqdim edə bilərlər.

Lot 01 - "Qədim Şəmkir şəhəri" (orta əsrlər) abidəsinin və yaxınlığında yerləşən körpü qalıqlarının bərpa-konservasiyası üzrə layihə-smeta sənədlərinin hazırlanması (I mərhələ) işlərinin satın alınması.

İştirak haqqı: 200 azn

İştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.

AZ 1000, Bakı şəhəri, Səbail rayonu, Ü.Hacıbəyli küçəsi 84, Hökumət evi, 5-ci giriş qapısı, 2-ci mərtəbə

Bank rekvizitləri:

VÖEN: 1700654831

Bankın adı: Dövlət Xəzinədarlıq Agentliyi

VÖEN: 1401555071

M\H : AZ41NABZ01360100000000003944

H\H : AZ04CTRE00000000000004628501

Kodu : 210005

SWIFT: CTREAZ22

Tenderdə iştirak etmək üçün iddiaçılar aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər:

1. Tenderdə iştirak etmək üçün ərizə;

2. Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi;

3. Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması barədə müvafiq vergi orqanından arayış (arayışların əslləri və tarixləri tender elanından sonra olmalıdır);

4. İddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti;

5. İddiaçının son bir ildəki maliyyə vəziyyəti barədə arayış;

6. İddiaçının tam adı, hüquqi statusu, nizamnaməsi, qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və bank rekvizitləri;

7. Tender təklifi (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır);

8. Tender təklifi dəyərinin 1%-i həcmində bank təminatı (təminatın qüvvədə olma müddəti tender təklifinin qüvvədə olma müddətindən 30 bank günü çox olmalıdır);

9. Mikro, kiçik və orta sahibkarlıq subyektlərinə aid olması ilə bağlı məlumat (Statistika Komitəsindən arayış);

10. Əsas Şərtlər Toplusunda müəyyən edilmiş digər müvafiq sənədlər;

11. Satınalma prosedurlarının başlanmasından əvvəlki 5 il ərzində özlərinin, habelə işlərini idarə edənlərin, qulluqçularının peşəkar fəaliyyətləri, yaxud satınalma müqaviləsinin bağlanması üçün ixtisas göstəricilərini yanlış göstərmələri ilə əlaqədar cinayətə görə məhkum olunmaması, yaxud onların müvafiq peşə fəaliyyətləri ilə məşğul olmasının məhkəmə qaydasında qadağan edilməməsi barədə müvafiq dövlət orqanından arayış.

Sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender sənədləri Azərbaycan dilində tərcümə olunmalıdır). İddiaçılar tender ilə bağlı sualları Portal vasitəsilə Satınalan Təşkilata ünvanlaya bilər. Tender proseduru "Dövlət satınalmaları haqqında" Azərbaycan Respublikasının Qanununa uyğun dövlət satınalmalarının vahid internet portalı (www.etender.gov.az) vasitəsilə keçiriləcəkdir.

İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün yuxarıda qeyd olunan sənədləri 11 noyabr 2021-ci il saat 15:00 tarixinə qədər, tender təklifi və bank zəmanətini isə 19 noyabr 2021-ci il saat 15:00-a qədər PORTAL VASİTƏSİLƏ təqdim etməlidirlər.

İddiaçıların təklifləri 22 noyabr 2021-ci il saat 15:00-da açılacaqdır. İddiaçılar açılışın nəticələri barədə Portal vasitəsilə tanış ola bilərlər.

QEYD: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün digər prosedurlar yalnız elektron   qaydada Portal vasitəsi ilə aparılır.

Əlaqələndirici şəxs: Fərid Almazov. Telefon nömrəsi: (+99412) 493 22 04, e-mail: [email protected].


Azərbaycan Respublikasının Mədəniyyət Nazirliyi yanında Mədəni İrsin Qorunması, İnkişafı və Bərpası üzrə Dövlət Xidməti

AÇIQ TENDER ELAN EDIR

Tender iştirakçılarına təklif edilir ki, https://www.etender.gov.az - dövlət satınalamalarının vahid internet portalına (Portal) elektron imzaları vasitəsilə daxil olsunlar və tender haqqında ətraflı məlumat əldə etsinlər. Müqaviləni yerinə yetirmək üçün tender iştirakçıları lazımi maliyyə və texniki imkanlara malik olmalıdırlar. Tenderdə iştirak etmək istəyən şəxslər lot üzrə müəyyən edilən məbləğdə iştirak haqqı "ASAN ödəniş" sistemi ilə hesaba köçürdükdən sonra Azərbaycan dilində tərtib olunmuş Əsas Şərtlər Toplusunu əldə edə və müsabiqə üzrə təkliflərini Portal vasitəsi ilə təqdim edə bilərlər.

Lot 01 - Gədəbəy rayonu, Səbətkeçməz kəndində yerləşən "1 nömrəli körpü"nün bərpası üzrə layihə-smeta sənədlərinin hazırlanması işlərinin satın alınması.

İştirak haqqı: 50 azn

İştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.

AZ 1000, Bakı şəhəri, Səbail rayonu, Ü.Hacıbəyli küçəsi 84, Hökumət evi,

5-ci giriş qapısı, 2-ci mərtəbə

Bank rekvizitləri:

VÖEN: 1700654831

Bankın adı: Dövlət Xəzinədarlıq Agentliyi

VÖEN: 1401555071

M\H: AZ41NABZ01360100000000003944

H\H: AZ04CTRE00000000000004628501

Kodu: 210005

SWIFT: CTREAZ22

Tenderdə iştirak etmək üçün iddiaçılar aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər:

1. Tenderdə iştirak etmək üçün ərizə;

2. Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi;

3. Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması barədə müvafiq vergi orqanından arayış (arayışların əslləri və tarixləri tender elanından sonra olmalıdır);

4. İddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti;

5. İddiaçının son bir ildəki maliyyə vəziyyəti barədə arayış;

6. İddiaçının tam adı, hüquqi statusu, nizamnaməsi, qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və bank rekvizitləri;

7. Tender təklifi (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır);

8. Tender təklifi dəyərinin 1%-i həcmində bank təminatı (təminatın qüvvədə olma müddəti tender təklifinin qüvvədə olma müddətindən 30 bank günü çox olmalıdır);

9. Mikro, kiçik və orta sahibkarlıq subyektlərinə aid olması ilə bağlı məlumat (Statistika Komitəsindən arayış);

10. Əsas Şərtlər Toplusunda müəyyən edilmiş digər müvafiq sənədlər;

11. Satınalma prosedurlarının başlanmasından əvvəlki 5 il ərzində özlərinin, habelə işlərini idarə edənlərin, qulluqçularının peşəkar fəaliyyətləri, yaxud satınalma müqaviləsinin bağlanması üçün ixtisas göstəricilərini yanlış göstərmələri ilə əlaqədar cinayətə görə məhkum olunmaması, yaxud onların müvafiq peşə fəaliyyətləri ilə məşğul olmasının məhkəmə qaydasında qadağan edilməməsi barədə müvafiq dövlət orqanından arayış.

Sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender sənədləri Azərbaycan dilində tərcümə olunmalıdır). İddiaçılar tender ilə bağlı sualları Portal vasitəsilə Satınalan Təşkilata ünvanlaya bilər. Tender proseduru "Dövlət satınalmaları haqqında" Azərbaycan Respublikasının Qanununa uyğun dövlət satınalmalarının vahid internet portalı (www.etender.gov.az) vasitəsilə keçiriləcəkdir.

İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün yuxarıda qeyd olunan sənədləri 11 noyabr 2021-ci il saat 15:00 tarixinə qədər, tender təklifi və bank zəmanətini isə 19 noyabr 2021-ci il saat 15:00-a qədər PORTAL VASİTƏSİLƏ təqdim etməlidirlər.

İddiaçıların təklifləri 22 noyabr 2021-ci il saat 15:00-da açılacaqdır. İddiaçılar açılışın nəticələri barədə Portal vasitəsilə tanış ola bilərlər.

QEYD: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün digər prosedurlar yalnız elektron qaydada Portal vasitəsi ilə aparılır.

Əlaqələndirici şəxs: Fərid Almazov. Telefon nömrəsi: (+99412) 493 22 04, e-mail: [email protected].


Azərbaycan Respublikasının Mədəniyyət Nazirliyi yanında Mədəni İrsin Qorunması, İnkişafı və Bərpası üzrə Dövlət Xidməti

AÇIQ TENDER ELAN EDIR

Tender iştirakçılarına təklif edilir ki, https://www.etender.gov.az - dövlət satınalamalarının vahid internet portalına (Portal) elektron imzaları vasitəsilə daxil olsunlar və tender haqqında ətraflı məlumat əldə etsinlər. Müqaviləni yerinə yetirmək üçün tender iştirakçıları lazımi maliyyə və texniki imkanlara malik olmalıdırlar. Tenderdə iştirak etmək istəyən şəxslər lot üzrə müəyyən edilən məbləğdə iştirak haqqı "ASAN ödəniş" sistemi ilə hesaba köçürdükdən sonra Azərbaycan dilində tərtib olunmuş Əsas Şərtlər Toplusunu əldə edə və müsabiqə üzrə təkliflərini Portal vasitəsi ilə təqdim edə bilərlər.

Lot 01 - Bərdə rayonu, Şirvanlı kəndində yerləşən hamamın bərpası üzrə layihə-smeta sənədlərinin hazırlanması işlərinin satın alınması.

İştirak haqqı: 150 azn

İştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.

AZ 1000, Bakı şəhəri, Səbail rayonu, Ü.Hacıbəyli küçəsi 84, Hökumət evi,

5-ci giriş qapısı, 2-ci mərtəbə

Bank rekvizitləri:

VÖEN: 1700654831

Bankın adı: Dövlət Xəzinədarlıq Agentliyi

VÖEN: 1401555071

M\H: AZ41NABZ01360100000000003944

H\H: AZ04CTRE00000000000004628501

Kodu: 210005

SWIFT: CTREAZ22

Tenderdə iştirak etmək üçün iddiaçılar aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər:

1. Tenderdə iştirak etmək üçün ərizə;

2. Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi;

3. Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması barədə müvafiq vergi orqanından arayış (arayışların əslləri və tarixləri tender elanından sonra olmalıdır);

4. İddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti;

5. İddiaçının son bir ildəki maliyyə vəziyyəti barədə arayış;

6. İddiaçının tam adı, hüquqi statusu, nizamnaməsi, qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və bank rekvizitləri;

7. Tender təklifi (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır);

8. Tender təklifi dəyərinin 1%-i həcmində bank təminatı (təminatın qüvvədə olma müddəti tender təklifinin qüvvədə olma müddətindən 30 bank günü çox olmalıdır);

9. Mikro, kiçik və orta sahibkarlıq subyektlərinə aid olması ilə bağlı məlumat (Statistika Komitəsindən arayış);

10. Əsas Şərtlər Toplusunda müəyyən edilmiş digər müvafiq sənədlər;

11. Satınalma prosedurlarının başlanmasından əvvəlki 5 il ərzində özlərinin, habelə işlərini idarə edənlərin, qulluqçularının peşəkar fəaliyyətləri, yaxud satınalma müqaviləsinin bağlanması üçün ixtisas göstəricilərini yanlış göstərmələri ilə əlaqədar cinayətə görə məhkum olunmaması, yaxud onların müvafiq peşə fəaliyyətləri ilə məşğul olmasının məhkəmə qaydasında qadağan edilməməsi barədə müvafiq dövlət orqanından arayış.

Sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender sənədləri Azərbaycan dilində tərcümə olunmalıdır). İddiaçılar tender ilə bağlı sualları Portal vasitəsilə Satınalan Təşkilata ünvanlaya bilər. Tender proseduru "Dövlət satınalmaları haqqında" Azərbaycan Respublikasının Qanununa uyğun dövlət satınalmalarının vahid internet portalı (www.etender.gov.az) vasitəsilə keçiriləcəkdir.

İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün yuxarıda qeyd olunan sənədləri 11 noyabr 2021-ci il, saat 15:00 tarixinə qədər, tender təklifi və bank zəmanətini isə 19 noyabr 2021-ci il saat 15:00-a qədər PORTAL VASİTƏSİLƏ təqdim etməlidirlər.

İddiaçıların təklifləri 22 noyabr 2021-ci il saat 15:00-da açılacaqdır. İddiaçılar açılışın nəticələri barədə Portal vasitəsilə tanış ola bilərlər.

QEYD: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və bütün digər prosedurlar yalnız elektron qaydada Portal vasitəsi ilə aparılır.

Əlaqələndirici şəxs: Fərid Almazov. Telefon nömrəsi: (+99412) 493 22 04, e-mail: [email protected].