AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASI ALİ MƏHKƏMƏSİ DƏFTƏRXANA VƏ TƏSƏRRÜFAT MALLARININ SATINALINMASI MƏQSƏDİLƏ AÇIQ TENDERƏ (E-TENDER) DƏVƏT EDİR
Tender 1 (bir) Lot üzrə keçirilir.
LOT-1. Ali Məhkəməyə dəftərxana və təsərrüfat satınalınması
Xidmətlərin təchiz olunma müddəti - 2021-ci ilin 20 dekabradək
Müqaviləni yerinə yetirmək üçün tender iştirakçıları lazımi maliyyə imkanlarına və texniki göstəricilərə malik olmalıdırlar.
Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi üçün satınalan təşkilatın bank rekvizitləri: LOT-1. 120 manat (ASANPAY ödəniş sistemi vasitəsilə həyata keçirilir)
İştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.
Bank adı: Azərbaycan Respublikası Maliyyə Nazirliyi Dövlət Xəzinədarlıq Agentliyinin 4 saylı Xəzinə İdarəsi
Kodu: 210005
VÖEN: 2001462101
Müxbir hesab AZ41NABZ01360100000000003944
S.W.I.F.T.BIK: CTREAZ 22
Azərbaycan Respublikası Ali Məhkəməsi
Hesab № AZ85CTRE00000000000003027901
VÖEN: 1300189391
Büdcə təsnifatının kodu: 142330
Büdcə səviyyəsinin kodu: 7
İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər:
- tender təklifi (zərfin açıldığı gündən ən azı 30 bank günü müddətində qüvvədə olmalıdır);
- tender təklifi dəyərinin 1 (bir) faizi həcmində bank təminatı (zərflərin açıldığı tarixdən sonra 60 bank günü ərzində qüvvədə olmalıdır);
- Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərinin olmaması barədə vergi orqanı tərəfindən verilmiş arayış;
- Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergi ödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması barədə sənəd;
- iddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti;
- iddiaçının son bir il ərzində maliyyə vəziyyəti barədə bank arayışı;
- iddiaçının tam adı, hüquqi statusu, nizamnaməsinin surəti, qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri;
- Əmlakı üzərində həbs qoyulmaması, ödənişə yönəlmiş girovun olmaması, məhkəmənin qərarı ilə kommersiya fəaliyyəti dayandırılmaması barədə təsdiqedici sənəd;
- Müvafiq sahibkarlıq fəaliyyəti növünün həyata keçirilməsi və ya müəyyən hərəkətlərin yerinə yetirilməsi üçün müvafiq lisenziyaya və ya icazəyə malik olması;
- Digər sənədlər: iddiaçının ixtisasına dair məlumatlar.
Sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır).
Məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır. Məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür. Satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır. Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün yuxarıda göstərilən sənədləri (tender təklifi, bank təminatı istisna olmaqla) 26.10.2021-ci il saat 10:00-ə qədər, tender təklifi və bank zəmanətini isə 03.11.2021-ci il saat 18:00-ə qədər Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər.
Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq.
Zərflərin açılış tarixi və vaxtı: 04.11.2021-ci il tarixdə saat 10.00-da
QEYD: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və digər bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada PORTAL vasitəsilə aparılır.
AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASI ALİ MƏHKƏMƏSİ KARTRİCLƏRİN SATINALINMASI
MƏQSƏDİLƏ AÇIQ TENDERƏ (E-TENDER) DƏVƏT EDİR
Tender 1 (bir) Lot üzrə keçirilir.
LOT-1. Ali Məhkəməyə kartriclərin satınalınması
Xidmətlərin təchiz olunma müddəti - 2021-ci ilin 20 dekabradək
Müqaviləni yerinə yetirmək üçün tender iştirakçıları lazımi maliyyə imkanlarına və texniki göstəricilərə malik olmalıdırlar.
Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi üçün satınalan təşkilatın bank rekvizitləri: LOT-1. 100 manat (ASANPAY ödəniş sistemi vasitəsilə həyata keçirilir)
İştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.
Bank adı: Azərbaycan Respublikası Maliyyə Nazirliyi Dövlət Xəzinədarlıq Agentliyinin 4 saylı Xəzinə İdarəsi
Kodu: 210005
VÖEN: 2001462101
Müxbir hesab AZ41NABZ01360100000000003944
S.W.I.F.T.BIK: CTREAZ 22
Azərbaycan Respublikası Ali Məhkəməsi
Hesab № AZ85CTRE00000000000003027901
VÖEN: 1300189391
Büdcə təsnifatının kodu: 142330
Büdcə səviyyəsinin kodu: 7
İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər:
- tender təklifi (zərfin açıldığı gündən ən azı 30 bank günü müddətində qüvvədə olmalıdır);
- tender təklifi dəyərinin 1 (bir) faizi həcmində bank təminatı (zərflərin açıldığı tarixdən sonra 60 bank günü ərzində qüvvədə olmalıdır);
- Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərinin olmaması barədə vergi orqanı tərəfindən verilmiş arayış;
- Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergi ödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması barədə sənəd;
- iddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti;
- iddiaçının son bir il ərzində maliyyə vəziyyəti barədə bank arayışı;
- iddiaçının tam adı, hüquqi statusu, nizamnaməsinin surəti, qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri;
- Əmlakı üzərində həbs qoyulmaması, ödənişə yönəlmiş girovun olmaması, məhkəmənin qərarı ilə kommersiya fəaliyyəti dayandırılmaması barədə təsdiqedici sənəd;
- Müvafiq sahibkarlıq fəaliyyəti növünün həyata keçirilməsi və ya müəyyən hərəkətlərin yerinə yetirilməsi üçün müvafiq lisenziyaya və ya icazəyə malik olması;
- Digər sənədlər: iddiaçının ixtisasına dair məlumatlar.
Sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır).
Məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır. Məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür. Satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır. Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün yuxarıda göstərilən sənədləri (tender təklifi, bank təminatı istisna olmaqla) 26.10.2021-ci il saat 10:00-ə qədər, tender təklifi və bank zəmanətini isə 03.11.2021-ci il saat 18:00-ə qədər Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər.
Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq.
Zərflərin açılış tarixi və vaxtı: 04.11.2021-ci il tarixdə saat 10.00-da
QEYD: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və digər bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada PORTAL vasitəsilə aparılır.
AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASI ALİ MƏHKƏMƏSİ TƏMİZLİK İŞLƏRİNƏ DAİR XİDMƏTLƏRİN SATINALINMASI MƏQSƏDİLƏ AÇIQ TENDERƏ (E-TENDER) DƏVƏT EDİR
Tender 1 (bir) Lot üzrə keçirilir.
LOT-1. Ali Məhkəməyə təmizlik işlərinə dair xidmətlərin satınalınması
Xidmətlərin təchiz olunma müddəti - 2021-ci ilin 15 dekabradək
Müqaviləni yerinə yetirmək üçün tender iştirakçıları lazımi maliyyə imkanlarına və texniki göstəricilərə malik olmalıdırlar.
Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi üçün satınalan təşkilatın bank rekvizitləri: LOT-1. 100 manat (ASANPAY ödəniş sistemi vasitəsilə həyata keçirilir)
İştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.
Bank adı: Azərbaycan Respublikası Maliyyə Nazirliyi Dövlət Xəzinədarlıq Agentliyinin 4 saylı Xəzinə İdarəsi
Kodu: 210005
VÖEN: 2001462101
Müxbir hesab AZ41NABZ01360100000000003944
S.W.I.F.T.BIK: CTREAZ 22
Azərbaycan Respublikası Ali Məhkəməsi
Hesab № AZ85CTRE00000000000003027901
VÖEN: 1300189391
Büdcə təsnifatının kodu: 142330
Büdcə səviyyəsinin kodu: 7
İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər:
- tender təklifi (zərfin açıldığı gündən ən azı 30 bank günü müddətində qüvvədə olmalıdır);
- tender təklifi dəyərinin 1 (bir) faizi həcmində bank təminatı (zərflərin açıldığı tarixdən sonra 60 bank günü ərzində qüvvədə olmalıdır);
- Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərinin olmaması barədə vergi orqanı tərəfindən verilmiş arayış;
- Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergi ödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması barədə sənəd;
- iddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti;
- iddiaçının son bir il ərzində maliyyə vəziyyəti barədə bank arayışı;
- iddiaçının tam adı, hüquqi statusu, nizamnaməsinin surəti, qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri;
- Əmlakı üzərində həbs qoyulmaması, ödənişə yönəlmiş girovun olmaması, məhkəmənin qərarı ilə kommersiya fəaliyyəti dayandırılmaması barədə təsdiqedici sənəd;
- Müvafiq sahibkarlıq fəaliyyəti növünün həyata keçirilməsi və ya müəyyən hərəkətlərin yerinə yetirilməsi üçün müvafiq lisenziyaya və ya icazəyə malik olması;
- Digər sənədlər: iddiaçının ixtisasına dair məlumatlar.
Sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır).
Məlumat mübadiləsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır. Məxfi məlumatlarla əlaqədar satınalmalar zamanı belə məlumatların qorunması üçün satınalan təşkilat tərəfindən tədbirlər görülür. Satınalan təşkilat və ya onun adından malgöndərənə (podratçıya), həmçinin malgöndərənlər (podratçılar) tərəfindən satınalan təşkilata məlumatların ötürülməsi yalnız dövlət satınalmaları vahid internet portalı vasitəsilə aparılır. Kağız üsulu ilə təqdim edilmiş təkliflər və sorğular nəzərə alınmayacaq.
Dövlət satınalmaları vahid internet portalına daxil olma, təkliflərin təqdim edilməsi elektron imza və ya Asan imza vasitəsilə mümkündür.
İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün yuxarıda göstərilən sənədləri (tender təklifi, bank təminatı istisna olmaqla) 26.10.2021-ci il saat 10:00-a qədər, tender təklifi və bank zəmanətini isə 03.11.2021-ci il saat 18:00-a qədər Dövlət satınalmaları üzrə vahid internet portalı vasitəsi ilə təqdim etməlidirlər.
Müsabiqədə göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər və təkliflər qəbul olunmayacaq.
Zərflərin açılış tarixi və vaxtı: 04.11.2021-ci il tarixdə saat 10.00-da
QEYD: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və digər bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada PORTAL vasitəsilə aparılır.