Kotirovka
Reklam və elanlar

Kotirovka

“ASK AYAQQABI FABRİKİ” MMC

KOTİROVKA SORĞUSUNA DƏVƏT EDİR

Müxtəlif növ ayaqqabıların satın alınması

Müsabiqə iştirakçılarına təklif edilir ki, öz kotirovka təkliflərini möhürlənmiş, imzalanmış şəkildə ikiqat zərflərdə yazılı surətdə təqdim etsinlər.

Müqaviləni yerinə yetirmək üçün müsabiqə iştirakçıları lazımi maliyyə və texniki imkanlarına malik olmalıdırlar.

Kotirovkada iştirak etmək istəyənlər aşağıdakı məbləğdə iştirak haqqını göstərilən hesaba köçürdükdən sonra şərtlər toplusunu əldə edə bilərlər. Əlaqələndirici şəxs: Səbinə Xanəhmədova, telefon: +994(12)4124626  və ya [email protected]

İştirak haqqı: 100.00 manat

Satınalan təşkilat: “ASK Ayaqqabı Fabriki” MMC

VÖEN: 2004900751

Bank: “Azərbaycan Beynəlxalq Bankı” ASC

Bankın VÖEN-i: 9900001881

Kod: 805584

SWİFT: İBAZAZ2X

Müxbir hesabı: AZ03NABZ01350100000000002944

Alanın hesabı H/H: AZ11İBAZ40040019446118105202

İştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.

İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər:

1. Kotirovka sorğusunda iştirak etmək üçün yazılı müraciət

2. Kotirovkada iştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi

3. Kotirovka təklifi (təkliflərin açıqlandığı tarixindən sonra azı 30 (otuz) bank günü qüvvədə olmalıdır)

4. Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərinin, habelə son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması haqqında müvafiq vergi orqanından arayış (qeydiyyatı 01.07.2021-ci il tarixindən sonra olmalıdır)

5. İddiaçının son 1 (bir) ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təqdim olunmuş maliyyə hesabatı (2020-ci il üzrə vergi orqanına təqdim edilmiş mənfəət (gəlir) vergisinin bəyannaməsinin surəti)

6. İddiaçının son 1 (bir) bir ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı

7. İddiaçının tam adı, hüquqi statusu, nizamnaməsi, qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri

8. İddiaçının mikro, kiçik, orta və iri sahibkarlıq subyektlərinə aid olması ilə bağlı məlumat (arayış Dövlət Statistika Komitəsi tərəfindən verilir)

9. İddiaçıların müvafiq satınalma müqaviləsini təmin etmək üçün müvafiq sahədə peşəkarlığının, kadr potensialı, işçi qüvvəsi və texniki imkanlarının olması barədə məlumatlar

10. İddiaçının son 3 (üç) illik analoji iş təcrübəsi, yerinə yetirdiyi işlər və müqavilələr barədə məlumatlar.

Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” AR Qanununa uyğun keçiriləcəkdir.

İddiaçılar kotirovka sorğusunda iştirak etmək üçün yuxarıda göstərilən sənədləri (kotirovka təklifi daxil) 29 sentyabr 2021-ci il saat 12:00-a qədər Bakı şəh., Binəqədi rayonu, Binəqədi şosesi 53 ünvanına təqdim etməlidirlər.

Göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş zərflər açılmadan geri qaytarılacaqdır.

Zərflərin açılması ilə bağlı kotirovka proseduru  29 sentyabr 2021-ci il saat 14:00-da yuxarıda qeyd olunan ünvanda keçiriləcəkdir.

İddiaçıların səlahiyyətli nümayəndələri iştirak edə bilərlər.


“İnnovasiya və Təchizat Mərkəzi” PHŞ tərəfindən 2021-ci il üzrə dövlət büdcəsi vəsaiti hesabına Səhiyyə Nazirliyinin tabeçiliyində olan və mərkəzləşmiş tədbirlər büdcəsindən maliyyələşən tibb müəssisələrinin tələbatına uyğun olaraq tibbi və digər aparatlar, avadanlıqları satınalınması məqsədi ilə potensial imkanlara (işçi qüvvəsinə, təcrübəyə, maliyyə və texniki imkanlara) malik olan hüquqi və fiziki şəxsləri keçiriləcək açıq tenderdə iştirak etmək üçün dəvət edir.

- Səhiyyə Nazirliyinin tabeçiliyində olan tibb müəssisələrinin, həmçinin dövlət və tədbirlər proqramlarında istifadə olunan tibbi və digər aparatlar, avadanlıqların satınalınması.

Tender iştirak etmək istəyənlərə təklif edirik ki, //www.etender.gov.az - dövlət satınalmalarının vahid internet portalına (Portal) elektron imzaları vasitəsilə daxil olaraq tender haqqında ətraflı məlumat əldə etsinlər

Tender təklifləri “bal” sistemi üsulu ilə qiymətləndiriləcəkdir. Üstünlük veriləcək meyarlar: ən səmərəli qiymət, yüksək keyfiyyət, iddiaçının ixtisas göstəricilərinin uyğunluğu və qrafikə uyğun malların təhvil verilməsi.

Malların təchizatı (İşlərin və xidmətlərin yerinə yetirilməsi) 31.12.2021-ci il tarixə kimi nəzərdə tutulmuşdur.

Tenderdə iştirak etmək istəyənlər 08 oktyabr 2021-ci il saat 11:00-a kimi aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər:

- Tender prosedurunda iştirak etmək üçün yazılı müraciət;

- İddiaçının son bir ildəki maliyyə vəziyyəti barədə bank arayışı;

- İddiaçının hüquqi statusunu təsdiq edən sənədlər; - qeydiyyatdan keçdiyi ölkə, qeydiyyat şəhadətnaməsinin, nizamnamənin və digər hüquqi sənədlərin notarial təsdiq olunmuş surətləri, hüquqi ünvanı və bank rekvizitləri;

- İddiaçının potensial (peşəkarlıq, təcrübə, texniki və maliyyə imkanları, işçi qüvvəsi) imkanlarının olması haqqında məlumat;

- Müvafiq mallar üzrə mənşə və uyğunluq sertifikatları;

- Vergi orqanında təsdiq edilmiş Mənfəət vergisinin bəyənnaməsinin notarial surəti və ya əsli;

- ƏDV ödəyicisi olması haqqinda bildirişin notarial surəti;

- Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair təmin edilməmiş öhdəliklərin olub-olmaması barədə arayış;

- öz əmlakından sərbəst və məhdudiyyətsiz istifadə etmək imkanı, habelə ödəmə qabiliyyəti olması barədə məlumat;

- müflis elan olunmaması, əmlakı üzərinə həbs qoyulmaması, ödənişə yönəlmiş girovun olmaması, məhkəmənin qərarı ilə kommersiya fəaliyyəti dayandırılmış şəxs olmaması barədə məlumat;

- satınalma prosedurlarının başlanmasından əvvəlki 5 il ərzində özlərinin, habelə işlərini idarə edənlərin, qulluqçularının peşəkar fəaliyyətləri, yaxud satınalma müqaviləsinin bağlanması üçün ixtisas göstəricilərini yanlış göstərmələri ilə əlaqədar cinayətə görə məhkum olunmaması, yaxud onların müvafiq peşə fəaliyyətləri ilə məşğul olmasının məhkəmə qaydasında qadağan edilməməsi haqqında arayış;

- analoji işlər üzrə bağlanmış müqavilələrin surəti;

- Tender komissiyasının zəruri saydığı digər arayış və sənədlər.

İddiaçılar tender təklifini 18 oktyabr 2021-ci il tarixdə saat 17:00-a kimi elektron qaydada təqdim edərək dövlət satınalmalarının vahid internet portalında qeydiyyatdan keçməlidirlər.

Tenderin əsas şərtlər toplusu Azərbaycan dilində hazırlanmışdır.

Tenderdə iştirak haqqı 500 (beş yüz) manat müəyyənləşdirilmişdir və heç bir halda geri qaytarılmır.

İştirak haqqı aşağıdakı hesaba köçürülməlidir:

Alan: İnnovasiya və Təchizat Mərkəzi PHŞ

AZ 91 CTRE00000000000002128215(002741) Fond 7 maddə 142330

VÖEN 1300242201

Dövlət Xəzinədarlıq Agentliyi

VÖEN: 1401555071

M/h AZ41NABZ 01360100000000003944   

Kod 210005

SWİFT Bik CTREAZ 22

İddiaçılar Azərbaycan dilində hazırladıqları tender təkliflərini (tender açıldığı gündən sonra ən azı 30 bank günü ərzində qüvvədə olmalıdır) və təklifin 1 (bir) faizi məbləğində Bank təminatını (tender açıldığı gündən sonra ən azı 60 bank günü ərzində qüvvədə olmalıdır) 18 oktyabr 2021-ci il tarixdə saat 17:00-a qədər dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə təqdim etməlidirlər.

Gec təqdim edilmiş tender təklifləri qəbul olunmayacaqdır.

Tender təklifləri elektron formada 19 oktyabr 2021-ci il tarixdə saat 11:00-da dövlət satınalmalarının vahid internet portalında açıqlanacaqdır.

Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununa uyğun olaraq keçiriləcəkdir.

Qeyd: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və digər bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada portal vaitəsilə aparılır.