TENDER ELANLARI
Reklam və elanlar

TENDER ELANLARI

Bakı Sağlamlıq Mərkəzi publik hüquqi şəxs 2021-ci il üçün aşağıda qeyd edilmiş Lot üzrə

AÇIQ TENDER ELAN EDIR

Lot-2-ci Elan

Dərman preparatlarının və Tibbi sərfiyyat mallarının satınalınması.

Tenderdə iştirak etmək üçün iddiaçılar Lot üzrə 2000 (iki min) manat iştirak haqqını aşağıdakı hesaba köçürdükdən sonra ödəniş qəbzi ilə birlikdə müraciət məktubu Azadlıq pr.112 ünvanına təqdim edə və şərtlər toplusunu əldə edə bilərsiniz.

Alan müəssisə: Bakı Sağlamlıq Mərkəzi Publik Hüquqi Şəxs

Bank rekvizitləri:

Azərbaycan Beynəlxalq Bankı Nəsimi filialı

Kod: 805614

VÖEN: 9900001881

“Bakı Sağlamlıq Mərkəzi” PHŞ

H/H: AZ96İBAZ38060019446072055207

M/H: AZ03NABZ01350100000000002944

VÖEN:1402500641

S.W.İ.F.T. İBAZAZ2X

İştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.

Tender təkliflərinin qiymətləndirilməsində aşağıdakı əsas meyarlara üstünlük veriləcəkdir: Mövcud qanunvericiliyə uyğun olaraq ən səmərəli tender təklifinə, yüksək keyfiyyətə, analoji işlər üzrə iş təcrübəsinə, kadr potensialına, maliyyə və texniki imkanlarına.

-tender təklifi- zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 40 bank günü qüvvədə olmalıdır;

-tender təklifi dəyərinin 1 faizi həcmində bank təminatı (zərflər açıldıqdan sonra ən azı 70 bank günü qüvvədə olmaqla tender təklifi ilə birlikdə təqdim edilir. Bank təminatını tender təklifi ilə təqdim etməyən iddiaçının tender təklifi etibarsız sayılır və qiymətləndirməyə buraxılmır);

Texniki göstəricilərinə dair meyarlar:

Məhsulların sifariş zamanı qüsursuz və tələb olunan vaxtda ünvana çatdırılması;

Malların funksional xüsusiyyətləri.

Tenderdə iştirak etmək istəyən iddiaçılar aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər:

1.Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi;

2. Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında vergi orqanından arayış (arayış 2021-ci ildə ikinci rübdə verilmiş olmalıdır və malgöndərənin öz öhdəliklərini yerinə yetirmək üçün potensial imkana malik olmasını təsdiq etməlidir);

3. İddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatlarının surəti (arayış 2021-ci ildə verilmiş olmalıdır və malgöndərənin öz öhdəliklərini yerinə yetirmək üçün potensial imkana malik olmasını təsdiq etməlidir);

4.Tender təklifi dəyərinin 1%-i həcmində bank təminatı (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 70 bank günü qüvvədə olmalıdır);

5.Tender təklifi (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 40 bank günü qüvvədə olmalıdır);

6. İddiaçının son bir ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı;

7.İddiaçının tam adı, hüquqi statusu, nizamnamə, qeydiyyatdan keçdiyi ölkə, rekvizitləri;

8. “Tender iştirakçısının komplekt anket” Forması;

9. “İxtisas göstəriciləri üzrə Məlumat” Forması.

Tender proseduru haqqında ətraflı məlumat tenderin əsas şərtlər toplusunda verilir. Maraqlananlar tenderin əsas şərtlər toplusunu (Azərbaycan dilində hazırlanmış) tenderdə iştirak etmək üçün yazılı müraciət edib qeydiyyata alındıqdan sonra yuxarıdakı hesaba lot üzrə qeyd olunan məbləğdə iştirak haqqı ödəməklə Bakı şəhəri, Azadlıq pr., 112 ünvanından əldə edə bilərlər.

İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün yuxarıda göstərilən sənədləri Azərbaycan dilində, 2 nüsxədə (əsli və surəti) 01.10.2021-ci il saat 16:00 tarixinə qədər, tender təklifi ilə bank təminatı sənədlərini isə möhürlənmiş ikiqat zərfdə 11.10.2021-ci il saat 17:00 tarixinə qədər Azadlıq pr., 112 ünvanına təqdim etməlidirlər. Göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş zərflər açılmadan geri qaytarılacaqdır.

İddiaçıların təkliflərinin açılışı 12.10.2021-ci il saat 16:00 tarixində Azadlıq pr., 112 ünvanında aparılacaqdır. Açılışda iddiaçıların səlahiyyətli nümayəndələri iştirak edə bilərlər.

Sənədlər Azərbaycan dilində, 2 nüsxədə (əsli və surəti) tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender sənədləri Azərbaycan dilinə tərcümə olumalıdır). İddiaçı tender ilə bağlı sualları Tender haqqında əlavə məlumatları aşağıdakı ünvandan ala bilər.

Bakı şəhəri, Azadlıq prospekti, 112

Telefon: 0512297020.


Şabran Suvarma Sistemləri İdarəsi

AÇIQ TENDERƏ DƏVƏT EDİR

Tender iştirakçılarına təklif edilir ki, öz tender təkliflərini dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron formada təqdim etsinlər. Tender təkliflərinin qiymətləndirilməsində aşağıdakı meyarlara üstünlük veriləcəkdir: aşağı qiymət, yüksək keyfiyyət, müqavilənin vaxtında yerinə yetirilməsi, podratçının aidiyyəti xidmətlər üzrə ixtisas göstəricilərinin uyğunluğu.

Müqavilənin tələb olunan yerinə yetirilmə müddəti: 30.12.2021-ci il tarixinə kimidir.

Tenderlə əlaqədar məlumat almaq üçün elektron qaydada əlaqələndirici şəxsə müraciət edə bilərsiniz.

Əlaqələndirici şəxs: Bəybalayev Elnur

Ünvan: Şabran şəhəri, Meliorator küçəsi

E-mail: [email protected]

Tel.: (02335)3-33-26

Tender 1 (bir) lot üzrə keçiriləcək.

Lot-1 “Torpaq məcralı kanalın beton üzlüyə alınması işləri üçün layihə-smetanın hazırlanması işlərinin satınalınması”.

Maraqlananlar tenderin əsas şərtlər toplusunu (əsas şərtlər toplusu Azərbaycan dilində hazırlanmışdır) tenderdə iştirak etmək üçün elektron müraciət etdikdən və aşağıda qeyd olunan hesaba lot üzrə 50 (əlli) manat məbləğində vəsaiti ödədikdən sonra dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron qaydada ala bilərlər. Ödənilmiş iştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.

Bank rekvizitləri:

Şabran Suvarma Sistemləri İdarəsi

H/h: AZ75CTRE00000000000002354901

VÖEN: 5000051611

Bank: DXA

VÖEN: 1401555071

Kod: 210005

M/h: AZ41NABZ01360100000000003944

S.W.İ.F.T: CTRE AZ 22 

Malgöndərənlər (podratçılar) iddiaçı statusu almaq və tenderdə iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədləri təsdiq olunmuş qaydada elektron formada təqdim etməlidirlər:

1. İştirak haqqının ödənilməsini təsdiq edən bank sənədi;

2. Tender təklifi (tender təklifləri zərflərin açıldığı gündən sonra azı 30 (otuz) bank günü qüvvədə olmalıdır);

3. Tender təklifinin birinci əlavəsi kimi tender təklifinin ümumi qiymətinin 1 (bir) faizi məbləğində tender təklifinin təminatı - bank zəmanəti (təminatın qüvvədə olma müddəti tender təklifinin qüvvədə olma müddətindən azı 30 (otuz) bank günü çox olmalıdır);

4. Malgöndərən (podratçı) haqqında tələb olunan sənədlər. Bu sənədlərə aşağıdakılar daxildir:

4.1. Malgöndərənin (podratçının) tam adı, hüquqi statusu, qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri;

4.2. Malgöndərənin (podratçının) son bir ildəki (əgər daha az müddət fəaliyyət göstərirsə, bütün fəaliyyət dövründəki) maliyyə vəziyyəti barədə bank sənədi;

4.3. Malgöndərənin (podratçının) ixtisas göstəricilərinə dair məlumat (bu məlumatlar tenderin əsas şərtlər toplusunda tələb olunan sənədlərdə və formalarda təqdim olunmalıdır).

- Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında müvafiq vergi orqanlarından arayışlar;

- Vergilər Nazirliyi tərəfindən həmin iddiaçıların işçilərinin sayı, əmlakları, avadanlıqları, lazımi texniki imkanlarının olmasına dair rəsmi arayış;

Sosial Müdafiə Fondu tərəfindən fonda borcu olub-olmaması barədə arayış;

4.4. İddiaçıların müvafiq mallar üzrə mənşə və uyğunluq sertifikatları.

Malgöndərənlər (podratçılar) 1 və 4-cü bəndlərdə qeyd olunan sənədləri 30.09.2021-ci il saat 15:00 tarixə kimi Tender Komissiyasına dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə elektron təqdim etməlidirlər.

Malgöndərənlər (podratçılar) öz tender təkliflərini 08.10.2021-ci il saat 15:00-a qədər elektron portal vasitəsilə təqdim etməlidirlər.

Göstərilən tarixdən gec təqdim olunan təkliflər dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə qəbul olunmayacaqdır.

Tender təklifləri zərfləri 11.10.2021-ci il tarixində saat 15:00-da elektron portal vasitəsilə açılacaqdır.


“LUKOYL-Azərbaycan” QSC tender elan edir

Hörmətli xanımlar və cənablar !

Bununla Sizi işlərin (xidmət, təchizat) yerinə yetirilməsinə dair tenderdə iştirak etməyə dəvət edirik: “LUKOİL-Azərbaycan” QSC-nin obyektlərində video müşahidə və keyfiyyətə nəzarət sistemlərinin modernləşdirilməsi.

Keçiriləcək tender barədə ümümi məlumat:

Sifarişci: “LUKOYL-Azərbaycan” QSC, ünvan: Azərbaycan, Bakı ş. Z.Tağıyev küç.13

Əlaqə telefonu: +99412-49741138; e-mail: [email protected]

Əlaqələndirici şəxs: Lalə Mikayılova

İşin (xidmət, təchizat) başlanma və bitmə baxtı: tenderin nəticələrinə əsasən

Tender sənədlərinin tam komplekti, təqdim olunmuş tenderdə iştirak üçün Müraciət ilə yanaşı qoyulmuş tələblərə uyğun əlavə zəruri sənədlərin ekspertizasından sonra, sizin ünvana göndəriləcəkdir.

Tenderdə iştirak üçün Müraciətinin təqdim edilməsi və lazımi tender sənədlərinin əldə olunması müddəti:

16 sentyrabr 2021-ci il, 18:00-dək

Tender təklifinin təqdim etmə müddəti:

01 oktyabr 2021-ci il, 18:00-dək yuxarıda göstərilən ünvana təqdim edilməlidir.

Tenderin (1-ci mərhələ) keçirilmə vaxtı və yeri:

04 oktyabr 2021-ci il, 11:00-da, yuxarıda göstərilmiş ünvan

“Namizədin tenderdə iştirak üçün Müraciətinin” və “Sənaye təhlükəsizliyi, əməyin və ətraf mühitin mühafizəsi tələblərinə uyğun Dərəcə anketinin” forması, eyni zamanda diğər məlumatı dəvətdə göstərilən telefonlar və elektron poçtu vasitəsi ilə əldə etmək olar.

Sizin tender təklifiniz, tenderin keçirildiyi tarixdən sonra ən azı 90 gün ərzində qüvvədə olmalıdır.


ЗАО "ЛУКОЙЛ-Азербайджан" объявляет тендер

Уважаемые дамы и господа!

Настоящим приглашаем вас принять участие в тендере на выполнение работ (услуг, поставки): Модернизация систем видеонаблюдения и контроля качества на объектах ЗАО "ЛУКОЙЛ-Азербайджан"

Общая информация о проводимом тендере:

Заказчик: ЗАО "ЛУКОЙЛ-Азербайджан", расположенное Азербайджан, г.Баку, ул.З.Тагиева, 13,

Контактный телефон: +99412-4974138, e-mail: [email protected]

Контактное лицо: Лала Микаилова

Дата начала и окончания работ (услуг, поставки): по итогам тендера.

Полный комплект тендерной документации направляется в Ваш адрес после экспертизы полученной заявки на участие в тендере с приложением необходимых документов на предмет соответствия предъявляемым требованиям.

Срок подачи заявки на участие в тендере и приобретения тендерной документации:

до 18.00 16 сентября 2021 г.

Срок предоставления тендерных предложений:

до 18:00 01 октября 2021 г. по адресу, указанному выше.

Время и место проведения тендера (первый этап):

11:00 04 октября 2021 г. по адресу, указанному выше.

Формы "Заявки на участие в тендере" и "Квалификационной анкеты претендента на соответствие требованиям промышленной безопасности, охраны труда и окружающей среды", а также иную информацию можно получить по указанным в приглашении телефонам и адресу электронной почты.

Срок действия ваших тендерных предложений должен составлять не менее 90 календарных дней, начиная с даты проведения тендера.