TENDER ELANLARI
Reklam və elanlar

TENDER ELANLARI

AMEA İNFORMASİYA TEXNOLOGİYALARI İNSTİTUTU

AÇIQ TENDERƏ DƏVƏT EDİR

Tender bir lot üzrə keçirilir:

Lot 1: Qeyri-maddi aktivlərin satınalınmasına dair.

Tender iştirakçılarına təklif edilir ki, https://www.etender.gov.az - dövlət satınalmalarının vahid internet Portalına (Portal) elektron imzaları vasitəsilə daxil olsunlar və tender haqqında ətraflı məlumatı əldə etsinlər. Müqaviləni yerinə yetirmək üçün tender iştirakçıları lazımi maliyyə və texniki imkanlara malik olmalıdırlar. Tenderdə iştirak etmək istəyən təşkilatlar lot üzrə müəyyən edilən iştirak haqqını göstərilən hesaba köçürdükdən sonra Əsas Şərtlər Toplusunu əldə edə və müsabiqə üzrə təkliflərini Portal vasitəsilə təqdim edə bilərlər.

İştirak haqqı:

Lot 1: Qeyri-maddi aktivlərin satınalınmasına dair- 150 AZN

Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi üçün satınalan təşkilatın bank rekvizitləri:

Alan bank: Dövlət Xəzinədarlığı Agentliyi,

VÖEN: 1401555071,

Kod: 210005,

M/H: AZ41NABZ01360100000000003944,

S.W.İ.F.T: CTREAZ22,

Alan təşkilat: AMEA İnformasiya Texnologiyaları İnstitutu,

VÖEN: 1300308241,

Büdcə təsnifatının kodu: 142330, büdcə səviyyəsinin kodu: 7,

H/H: AZ77CTRE00000000000004138404

İştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.

İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər:

1. Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi barədə təsdiqedici sənədi;

2. İddiaçının tam adı, hüquqi statusu, nizamnaməsi, qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və bank rekvizitləri (hüquqi sənədlərin surətləri notarial qaydada təsdiqli olmalıdır);

3. Tender təklifi (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır);

4. Tender təklifi dəyərinin 1% -i həcmində bank təminatı (tender təklifinin qüvvədə olma müddətindən 30 bank günü çox olmalıdır);

5. Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında müvafiq vergi orqanından arayış;

6. Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergiödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması haqqında müvafiq vergi orqanından arayış;

7. İddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti;

8. İddiaçının son bir ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı;

9. İddiaçının analoji işlərdə təcrübəsi, maddi-texniki və kadr imkanları haqqında rəsmi məlumat;

10.  İddiaçıların son üç ildə üzərinə götürdüyü öhdəlikləri yerinə yetirmədiyinə görə məhkəmə araşdırmalarına cəlb olunub-olunmaması barədə rəsmi məlumat.

11. İddiaçının mikro, kiçik və orta sahibkarlıq subyektinə aid edilməsi barədə müvafiq dövlət statistika orqanından arayış.

Sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır. Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununa uyğun keçiriləcəkdir.

İddiaçılar tenderdə  iştirak etmək üçün  yuxarıda göstərilən sənədləri (tender təklifi və bank təminatı istisna olmaqla)  12.08.2021-ci il saat 12:00-a qədər, tender təklifi və bank təminatını isə 20.08.2021-ci il saat 18:00-a qədər Portal vasitəsilə təqdim etməlidirlər. Portal vasitəsilə  göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş müraciətlər qəbul olunmayacaqdır.

Tender zərfləri 23 .08.2021-ci il saat 12:00 tarixində açılacaqdır.

İddiaçıların səlahiyyətli nümayəndələri iştirak edə bilərlər.

Ünvan:  AZ 1141, Bakı şəhəri, B. Vahabzadə  küç., 9A

Qeyd: tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və digər bütün prosedurlar elektron qaydada portal vasitəsilə aparılır.


“ASK ŞÜŞƏ” MMC

AÇIQ TENDERƏ DƏVƏT EDİR

Tender 1 lot üzrə keçirilir:

Lot 1 - 150 ton gil-torpağın daşınması xidməti (12 gediş).

Satınalınacaq xidmətin marşrutu: Gəncə şəhərindən Bakı şəhəri, Qaradağ rayonu, Salyan şossesi 25, “ASK ŞÜŞƏ” MMC-nin anbarı.

Tender iştirakçılarına təklif edilir ki, öz tender təkliflərini dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə təqdim etsinlər.

Müqaviləni yerinə yetirmək üçün tender iştirakçıları lazımi maliyyə və texniki imkanlarına malik olmalıdırlar.

Tenderdə iştirak etmək istəyənlər lot üzrə aşağıdakı məbləğdə iştirak haqqını göstərilən hesaba köçürdükdən sonra Azərbaycan dilində tərtib olunmuş əsas şərtlər toplusunu https://etender.gov.az/ dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə adı çəkilən tenderin bölməsində əldə edə bilərlər. (əlaqələndirici şəxs Təyublı Mirteyub  (tel.+994 (55) 226-40-34, +994 (12) 505-95-11 (daxili - 422) email: [email protected]).

İştirak haqqı: Lot 1-  20 (iyirmi) manat

İştirak haqqı “asan ödəniş” vasitəsi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı (https://etender.gov.az/) üzərindən həyata keçirilməlidir.

İştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.

İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər:

1.Tenderdə iştirak etmək üçün onlayn müraciət (etender.gov.az);

2.Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi;

3.Tender təklifi (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 (otuz) bank günü qüvvədə olmalıdır);

4.Tender təklifinin 1% həcmində təminat (tender təklifinin qüvvədə olma müddətindən ən azı  30 (otuz) bank günü çox qüvvədə olmalıdır);

5.Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında müvafiq vergi orqanından arayış (əsli və ya notarial qaydada təsdiq olunmuş sürəti);

6.İddiaçının son 1 (bir) ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatı (müvafiq vergi departamenti tərəfindən təsdiq olunmuş);

7.İddiaçının son 1 (bir) ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı (əsli);

8.İddiaçının mikro, kiçik, orta və iri sahibkarlıq subyektlərinə aid olması ilə bağlı məlumat (Arayış Dövlət Statistika Komitəsi tərəfindən alınmalıdır);

9.İddiaçının tam adı hüquqi statusu,nizamnaməsi qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri;

10. İddiaçının son 1 (bir) il ərzində gördüyü analoji işlər haqqındakı məlumat;

11.İri sahibkarlara elektron satınalmada iştirak etmək Nazirlər Kabinetinin No 556 nömrəli qərarına əsasən icazə verilmir (işçi sayı 250 nəfərdən artıq olduğu təqdirdə).

Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” qanuna uyğun keçiriləcəkdir.

İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün yuxarıda göstərilən sənədləri (tender təklifi və bank təminatı istisna olmaqla) 13.08.2021-ci il saat 12:00 tarixinə qədər, tender təklifini isə 23.08.2021-ci il saat 12:00-a qədər dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə təqdim etməlidirlər.

İddiaçıların təklifləri 24.08.2021-ci il saat 12:00-da dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə açılacaqdır.

İddiaçıların səlahiyyətli nümayəndələri iştirak edə bilərlər.


“ASK ŞÜŞƏ” MMC

AÇIQ TENDERƏ DƏVƏT EDİR

Tender 1 lot üzrə keçirilir:

Lot 1 - Daşınma xidməti.

Satınalınacaq xidmətin siyahısı: 1400 ton dolomitin (21 vaqon) Yalama sərhəd məntəqəsindən Qaradağ stansiyasına daşınması və boş vaqonların geri qaytarılması.

Tender iştirakçılarına təklif edilir ki, öz tender təkliflərini dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə təqdim etsinlər.

Müqaviləni yerinə yetirmək üçün tender iştirakçıları lazımi maliyyə və texniki imkanlarına malik olmalıdırlar.

Tenderdə iştirak etmək istəyənlər lot üzrə aşağıdakı məbləğdə iştirak haqqını göstərilən hesaba köçürdükdən sonra Azərbaycan dilində tərtib olunmuş əsas şərtlər toplusunu https://etender.gov.az/ dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə adı çəkilən tenderin bölməsində əldə edə bilərlər. (əlaqələndirici şəxs Təyublı Mirteyub  (tel.+994 (55) 226-40-34, +994 (12) 505-95-11 (daxili - 422) email: [email protected]).

İştirak haqqı: Lot 1-  100 (yüz) manat

İştirak haqqı “asan ödəniş” vasitəsi ilə dövlət satınalmalarının vahid internet portalı (https://etender.gov.az/) üzərindən həyata keçirilməlidir.

İştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.

İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər:

1.Tenderdə iştirak etmək üçün onlayn müraciət (etender.gov.az);

2.Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi;

3.Tender təklifi (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 (otuz) bank günü qüvvədə olmalıdır);

4.Tender təklifinin 1% həcmində təminat (tender təklifinin qüvvədə olma müddətindən ən azı  30 (otuz) bank günü çox qüvvədə olmalıdır);

5.Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında müvafiq vergi orqanından arayış (əsli və ya notarial qaydada təsdiq olunmuş sürəti);

6.İddiaçının son 1 (bir) ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatı (müvafiq vergi departamenti tərəfindən təsdiq olunmuş);

7.İddiaçının son 1 (bir) ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı (əsli);

8.İddiaçının mikro, kiçik, orta və iri sahibkarlıq subyektlərinə aid olması ilə bağlı məlumat (Arayış Dövlət Statistika Komitəsi tərəfindən alınmalıdır);

9.İddiaçının tam adı hüquqi statusu,nizamnaməsi qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri;

10. İddiaçının son 1 (bir) il ərzində gördüyü analoji işlər haqqındakı məlumat;

11.İri sahibkarlara elektron satınalmada iştirak etmək Nazirlər Kabinetinin No 556 nömrəli qərarına əsasən icazə verilmir (işçi sayı 250 nəfərdən artıq olduğu təqdirdə).

Tender proseduru “Dövlət satınalmal

arı haqqında” qanuna uyğun keçiriləcəkdir.

İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün yuxarıda göstərilən sənədləri (tender təklifi və bank təminatı istisna olmaqla) 13.08.2021-ci il saat 13:00 tarixinə qədər, tender təklifini isə 23.08.2021-ci il saat 12:00-a qədər dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə təqdim etməlidirlər.

İddiaçıların təklifləri 24.08.2021-ci il saat 13:00-da dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə açılacaqdır.

İddiaçıların səlahiyyətli nümayəndələri iştirak edə bilərlər.


FÖVQƏLADƏ HALLAR NAZİRLİYİNİN AKADEMİYASI

AÇIQ TENDERƏ DƏVƏT EDİR

Tender 1 lot üzrə keçirilir:

lot 1 - İnzibati binanın şüşələrinin və fasadının şüşələrinin yuyulması 

Tenderdə iştirak etmək istəyənlər lot üzrə aşağıdakı məbləğdə iştirak haqqını göstərilən hesaba köçürdükdən sonra Açıq tenderin elektron şərtlər toplusunu 26.07.2021-ci il saat 09:00 tarixindən sonra əldə edə bilərsiniz

İştirak haqqı

lot 1 - 50 manat (Asan ödənişlə portal vasitəsilə ödənilməlidir)

İştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.

İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər:

Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış;

Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən tasiq olunmuş maliyyə arayışının surəti;

Rekvizitlər;

Nizamnamə;

İddiaçının son bir ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı;

Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi;

Tender təklifi (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır);

Tender təklifi dəyərinin 1 % -i həcmində bank təminatı (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 60 bank günü qüvvədə olmalıdır);

Sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender təklifləri Azərbaycan dilinə  tərcümə olunmalıdır).

Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” qanuna uyğun keçiriləcəkdir.

İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün yuxarıda göstərilən sənədləri (tender təklifi və bank təminatı istisna olmaqla) 18 avqust 2021-ci il saat 10:00 tarixinə qədər, tender təklifi və bank təminatını isə 26 avqust 2021-ci il saat 13:00-a qədər etender.gov.az saytı vastəsilə təqdim etməlidirlər.

Göstərilən vaxtdan gec təqdim olunmuş sənədlər  qəbul edilməyəcək.

İddiaçıların təklifləri 27 avqust 2021-ci il saat 10:00-da açlacaq.

QEYD: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və digər bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada PORTAL vasitəsilə aparılır.