TENDER ELANLARI
Reklam və elanlar

TENDER ELANLARI

Ədliyyə Nazirliyi Penitensiar Xidməti 2021-ci ildə PENİTENSİAR XİDMƏTİNƏ MƏXSUS İNZİBATİ BİNALAR KOMPLEKSİNİN QAZLAŞDIRILMASI xidmətinin satınalınması üçün

AÇIQ TENDER ELAN EDİR

PENİTENSİAR XİDMƏTİNƏ MƏXSUS İNZİBATİ BİNALAR KOMPLEKSİNİN QAZLAŞDIRILMASI satın alınması

PENİTENSİAR XİDMƏTİNƏ MƏXSUS İNZİBATİ BİNALAR KOMPLEKSİNİN QAZLAŞDIRILMASI  satınalınması ilin sonunadək başa çatdırılmalıdır.

Tenderdə iştirak etmək üçün iddiaçılar tender üzrə 300 (üç yüz) manat məbləğində pul vəsaitini aşağıdakı hesaba köçürdükdən sonra əsas şərtlər toplusunu tender komissiyasından ala bilərlər.

Dövlət Xəzinədarlıq Agentliyinin 1 saylı Xəzinədarlıq İdarəsi

Kod: 210005

VÖEN: 1401555071

Müxbir hesab:

AZ41NABZ01360100000000003944

SWİFT CTREAZ22

Alanın adı: Ədliyyə Nazirliyi Penitensiar Xidməti

Alanın vöeni: 1700246911

Alanın hesabı:

AZ63CTRE00000000000002478501

D 3. Büdcə təsnifatının kodu: 142330

D 4. Büdcə səviyyəsinin kodu: 7 fond 7

Təyinat: depozit

İştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.

İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər:

Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununa uyğun keçiriləcəkdir. İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün Qanunun 28.1-ci maddəsində uyğun olaraq, 16.08.2021-ci il saat 12:00-a qədər aşağıdakı sənədləri təqdim edir.

1. İddiaçının tam adı, hüquqi statusu, nizamnaməsi, qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri

2. Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi barədə bank sənədi

3. Tender təklifi (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 40 (qirx) bank günü qüvvədə olmalıdır)

4. Tender təklifi dəyərinin 1 (bir) %-i həcmində bank təminatı

5. Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında müvafiq vergi orqanından arayış

6. İddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti

7. İddiaçının son 1 (bir) ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı

8. Sahibkarlıq subyekti haqqında arayış

9. Müvafiq sahibkarlıq fəaliyyəti növünün həyata keçirilməsi və ya müəyyən hərəkətlərin yerinə yetirilməsi üçün Lisenzisya

10. Məhkumluq haqqında arayış

11. İddiaçının müvafiq mallar üzrə mənşə və uyğunluq sertifikatları.

Sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender sənədləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır, notariat qaydada təsdiq edilməlidir). İddiaçılar tender ilə bağlı sualları Portal vasitəsilə satınalan təşkilata ünvanlaya bilərlər.

Tender təklifi ilə bank təminatı sənədlərini 24.08.2021-ci il saat 12:00-a qədər elektron Portal vasitəsilə təqdim etməlidirlər.

İddiaçıların təklifləri 25.08.2021-ci il saat 12:00-da açılacaqdır. İddiaçılar açılışın nəticələri ilə elektron portal vasitəsilə tanış ola bilərlər.

Qeyd: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və digər bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada elektron portal vasitəsilə aparılır.


“Azərbaycan yaşıllaşdırma və landşaft quruluşu” ASC

AÇIQ TENDERƏ DƏVƏT EDİR

Təsərrüfat mallarının satın alınması.

“Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununun 50-1.1-ci maddəsinə əsasən açıq tender üsulunu tətbiq etməklə elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqədə yalnız mikro, kiçik və orta sahibkarlıq subyektləri iştirak edə bilərlər.

Tender iştirakçılarına təklif edilir ki, https://www.etender.gov.az/ - dövlət satınalmalarının vahid internet portalına (Portal) elektron imzaları vasitəsilə daxil olsunlar və tender haqqında ətraflı məlumatı əldə etsinlər. Müqaviləni yerinə yetirmək üçün tender iştirakçıları lazımi maliyyə və texniki imkanlara malik olmalıdırlar.

İştirak haqqının ödənilməsi yalnız “ASAN ödəniş” vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək istəyənlər müsabiqəyə daxil olduqdan sonra “Asan ödəniş et” düyməsini sıxaraq aidiyyəti keçid vasitəsilə lot üzrə 150 manat məbləğində iştirak haqqını ödəyərək Azərbaycan dilində tərtib olunmuş əsas şərtlər toplusunu Portal vasitəsilə əldə edə bilərlər. İştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.

Malgöndərənlərlə vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsi aparan vəzifəli şəxs: Məlikov Etibar, Tel.: (012) 424 32 83.

İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər:

Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi barədə təsdiqedici sənəd;

1.İddiaçının tam adı, hüquqi statusu, nizamnaməsi, qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və bank rekvizitləri (iddiaçının hüquqi sənədlərinin surəti notarial qaydada təsdiqli olmalıdır)

2.Tender təklifi (təklif zərflər açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır)

3.Tender təklifi dəyərinin 1%-i həcmində bank təminatı (tender təklifinin qüvvədə olma müddətindən 30 bank günü çox olmalıdır)

4.Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması, habelə son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergi ödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması haqqında müvafiq vergi orqanından arayış

5.İddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti

6.İddiaçının mikro, kiçik və orta sahibkarlıq subyektinə aid edilməsi barədə müvafiq dövlət statistika orqanından arayış

7.İddiaçının son bir ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı

8.Satınalma müqaviləsinin icrasını təmin etmək üçün müvafiq sahədə peşəkarlığı, təcrübəsi, texniki imkanları, işçi qüvvəsi, idarəetmə səriştəsi və etibarlığının olması

9.Müflis elan olunmaması, əmlakı üzərinə həbs qoyulmaması, ödənişə yönəlmiş girovun olmaması, məhkəmənin qərarı ilə kommersiya fəaliyyəti dayandırılmış şəxs olmaması

10.Satınalma prosedurlarının başlanmasından əvvəlki 5 il ərzində özlərinin, habelə işlərini idarə edənlərin, qulluqçularının peşəkar fəaliyyətləri, yaxud satınalma müqaviləsinin bağlanması üçün ixtisas göstəricilərini yanlış göstərmələri ilə əlaqədar cinayətə görə məhkum olunmaması, yaxud onların müvafiq peşə fəaliyyətləri ilə məşğul olmasının məhkəmə qaydasında qadağan edilməməsi

11.İddiaçıların müvafiq mallar üzrə mənşə və uyğunluq sertifikatları.

Sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender sənədləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). İddiaçılar tenderlə bağlı sualları Portal vasitəsilə satınalan təşkilata ünvanlaya bilərlər. Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununa uyğun keçiriləcəkdir. İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün tender təklifi və tender təklifinin bank təminatı istisna olmaqla, tələb olunan digər sənədləri 11.08.2021-ci il saat 11:00-a qədər və tender təklifi ilə bank təminatı sənədlərini 19.08.2021-ci il saat 18:00-a qədər Portal vasitəsilə təqdim etməlidirlər. İddiaçıların təklif zərfləri 20.08.2021-ci il saat 11:00-da açılacaqdır. İddiaçılar açılışın nəticələri ilə Portal vasitəsilə tanış ola bilərlər.

Qeyd: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və digər bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada Portal vasitəsilə aparılır.


“Azərbaycan yaşıllaşdırma və landşaft quruluşu” ASC

AÇIQ TENDERƏ DƏVƏT EDİR

Əks osmos membranların satın alınması.

“Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununun 50-1.1-ci maddəsinə əsasən açıq tender üsulunu tətbiq etməklə elektron satınalma vasitəsilə keçirilən müsabiqədə yalnız mikro, kiçik və orta sahibkarlıq subyektləri iştirak edə bilərlər.

Tender iştirakçılarına təklif edilir ki, https://www.etender.gov.az/ - dövlət satınalmalarının vahid internet portalına (Portal) elektron imzaları vasitəsilə daxil olsunlar və tender haqqında ətraflı məlumatı əldə etsinlər. Müqaviləni yerinə yetirmək üçün tender iştirakçıları lazımi maliyyə və texniki imkanlara malik olmalıdırlar.

İştirak haqqının ödənilməsi yalnız “ASAN ödəniş” vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Müsabiqədə iştirak etmək istəyənlər müsabiqəyə daxil olduqdan sonra “Asan ödəniş et” düyməsini sıxaraq aidiyyəti keçid vasitəsilə lot üzrə 200 manat məbləğində iştirak haqqını ödəyərək Azərbaycan dilində tərtib olunmuş əsas şərtlər toplusunu Portal vasitəsilə əldə edə bilərlər. İştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.

Malgöndərənlərlə vasitəçi olmadan əlaqəni təmin edən, onlarla məlumat mübadiləsi aparan vəzifəli şəxs: Məlikov Etibar, Tel.: (012) 424 32 83.

İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər:

Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi barədə təsdiqedici sənəd;

1.İddiaçının tam adı, hüquqi statusu, nizamnaməsi, qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və bank rekvizitləri (iddiaçının hüquqi sənədlərinin surəti notarial qaydada təsdiqli olmalıdır)

2.Tender təklifi (təklif zərflər açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır)

3.Tender təklifi dəyərinin 1%-i həcmində bank təminatı (tender təklifinin qüvvədə olma müddətindən 30 bank günü çox olmalıdır)

4.Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması, habelə son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergi ödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması haqqında müvafiq vergi orqanından arayış

5.İddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti

6.İddiaçının mikro, kiçik və orta sahibk

arlıq subyektinə aid edilməsi barədə müvafiq dövlət statistika orqanından arayış

7.İddiaçının son bir ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı

8.Satınalma müqaviləsinin icrasını təmin etmək üçün müvafiq sahədə peşəkarlığı, təcrübəsi, texniki imkanları, işçi qüvvəsi, idarəetmə səriştəsi və etibarlığının olması

9.Müflis elan olunmaması, əmlakı üzərinə həbs qoyulmaması, ödənişə yönəlmiş girovun olmaması, məhkəmənin qərarı ilə kommersiya fəaliyyəti dayandırılmış şəxs olmaması

10.Satınalma prosedurlarının başlanmasından əvvəlki 5 il ərzində özlərinin, habelə işlərini idarə edənlərin, qulluqçularının peşəkar fəaliyyətləri, yaxud satınalma müqaviləsinin bağlanması üçün ixtisas göstəricilərini yanlış göstərmələri ilə əlaqədar cinayətə görə məhkum olunmaması, yaxud onların müvafiq peşə fəaliyyətləri ilə məşğul olmasının məhkəmə qaydasında qadağan edilməməsi

11.İddiaçıların müvafiq mallar üzrə mənşə və uyğunluq sertifikatları.

Sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender sənədləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). İddiaçılar tenderlə bağlı sualları Portal vasitəsilə satınalan təşkilata ünvanlaya bilərlər. Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununa uyğun keçiriləcəkdir. İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün tender təklifi və tender təklifinin bank təminatı istisna olmaqla, tələb olunan digər sənədləri 11.08.2021-ci il saat 15:00-a qədər və tender təklifi ilə bank təminatı sənədlərini 19.08.2021-ci il saat 18:00-a qədər Portal vasitəsilə təqdim etməlidirlər. İddiaçıların təklif zərfləri 20.08.2021-ci il saat 15:00-da açılacaqdır. İddiaçılar açılışın nəticələri ilə Portal vasitəsilə tanış ola bilərlər.

Qeyd: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və digər bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada Portal vasitəsilə aparılır.


Azərbaycan Milli Elmlər Akademiyasının İşlər İdarəsi AMEA-nın Mərkəzi Nəbatat Bağında mühafizə xidmətinin satınalınması məqsədilə

AÇIQ TENDER ELAN EDİR

Tender 1 (bir) lot üzrə keçiriləcəkdir.

Lot-1. AMEA-nın Mərkəzi Nəbatat Bağında mühafizə xidmətinin satınalınması.

Tender iştirakçılarına təklif olunur ki, dövlət satınalmalarının https//www.etender.gov.az/ vahid internet portalına (portal) elektron imzaları vasitəsilə daxil olsunlar və tender haqqında ətraflı məlumatı əldə etsinlər. Müqaviləni yerinə yetirmək üçün tender iştirakçıları lazımi maliyyə və texniki imkanlara malik olmalıdır.

Tenderdə iştirak etmək istəyən təşkilatlar müəyyən məbləğdə iştirak haqqını aşağıda göstərilən hesaba köçürdükdən sonra Azərbaycan dilində tərtib olunmuş tenderin əsas şərtlər toplusunu dövlət satınalmalarının yuxarıda qeyd olunmuş vahid internet portalı vasitəsilə əldə edə və müsabiqə üçün təkliflərini təqdim edə bilərlər.

Tenderdə iştirak haqqı 100 (yüz) manatdır.

İddiaçılar iştirak haqqını satınalan təşkilatın aşağıdakı hesabına köçürməlidirlər.

Azərbaycan Milli Elmlər Akademiyasının İşlər İdarəsi

VÖEN: 1700007431    

Bank: DXA                  

Kod: 210005

VÖEN: 1401555071

M/H: AZ41NABZ01360100000000003944

SWİFT: CTREAZ22

H/H: AZ28CTRE00000000000004138316

Fond: 7, Büdcə təsnifatı kodu: 142330

İştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.

İddiaçılar tenderdə iştirak etmək üçün aşağıdakı sənədləri elektron formada təqdim etməlidirlər:

-  tenderdə iştirak haqqının ödənilməsini təsdiq edən bank sənədi;

- tender təklifi (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 30 (otuz) bank günü qüvvədə olmalıdır);

- tender təklifinin ümumi dəyərinin 1 (bir) faizi həcmində bank təminatı (təminatın qüvvədə olma müddəti tender təklifinin qüvvədə olma müddətindən ən azı 30 (otuz) bank günü çox olmalıdır).

İddiaçılar haqqında tələb olunan sənədlər aşağıdakılardır:

- fəaliyyəti haqqında Vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti;

-  satınalma müqaviləsini bağlamaq səlahiyyəti olması (iddiaçının hüquqi statusu, nizamnaməsi, dövlət reyestrindən çıxarışın və vergi uçotunda olduğunu təsdiq edən sənədin surəti, rekvizitləri və qeydiyyatdan keçdiyi ölkə);

-  iddiaçının Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış;

-   maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı (son 1 (bir) il);

-  son 1 (bir) il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergi ödəyicisinin Azərbaycan Respublikası Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması;

-  mühafizə xidmətinin göstərilməsinə dair Azərbaycan Respublikası Daxili İşlər Nazirliyi tərəfindən verilmiş lisenziya;

-   mənfəət vergi bəyannaməsi (əvvəlki ilin);

-  kommersiya qurumunun mikro, kiçik və orta sahibkarlıq subyekti meyarına aid olmalı və bu barədə vergi orqanından müvafiq arayış.

Sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır. İddiaçılar tenderlə bağlı sualları portal vasitəsilə satınalan təşkilata ünvanlaya bilərlər. Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununa uyğun həyata keçiriləcəkdir.

Tenderlə əlaqədar məlumat almaq üçün aşağıdakı şəxsə müraciət etmək olar.

Əlaqələndirici şəxs: Kamran Mustafayev

Ünvan: Bakı şəhəri, Səbail rayonu, İstiqlaliyyət küçəsi, 30 ünvanında yerləşən AMEA Rəyasət Heyətinin inzibati binası.

Telefon: (012) 492 83 98

E-mail: [email protected]

İddiaçılar tenderdə iştirak üçün sənədləri (tender təklifi və təklifin bank təminatı istisna olmaqla) 13 avqust 2021-ci il saat 16:00-a, tender təklifini və təklifin bank təminatını isə 23 avqust 2021-ci il saat 18:00-dək elektron portal vasitəsilə təqdim etməlidirlər.

Göstərilən tarixdən gec təqdim olunan təkliflər dövlət satınalmalarının vahid internet portal vasitəsilə qəbul olunmayacaqdır.

İddiaçıların tender təklifi zərfləri 24 avqust 2021-ci il saat 11:00-da dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsilə açılacaqdır. Elektron satınalmanın hər bir iştirakçısı onların təkliflərinin açılışını və qiymətləndirilməsini elektron portal vasitəsilə izləyə bilər.

Qeyd: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və digər bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada portal vasitəsilə aparılır.


Azərbaycan Respublikası Daxili İşlər Nazirliyinin Polis Akademiyası inzibati və yataqxana binalarının əsaslı təmiri

AÇIQ TENDER ELAN EDİR

Tender 1 lot üzrə keçirilir.

Tələb olunan sənədlər:

Vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış (01.07.2021-ci il tarixindən sonra alınmaqla zəruridir) və s.

Bank rekvizitləri:

Dövlət Xəzinədarlıq Agentliyi

KOD-210005

VÖEN-1401555071

M/h-AZ41NABZ01360100000000003944

SWİFT BİK-CTREAZ22

H/h-AZ04CTRE00000000000002077401

VÖEN-1200114691

BTK-142330 fond-7

İştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.

QEYD: tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və digər prosedurlar yalnız elektron qaydada portal vasitəsilə aparılır.

İddiaçılar tenderdə tələb olunan sənədləri 09 avqust 2021-ci il saat 11:00-dək portal vasitəsilə təqdim etməlidirlər.

Təklif zərfləri 12 avqust 2021-ci il saat 11:00-da portal vasitəsilə açılacaqdır.

Əlavə suallar üçün əlaqələndirici şəxs: Məmmədli Mətin, telefon: 012-454-30-58.


Mingəçevir Şəhər İcra Hakimiyyətinin Əsaslı Tikinti, Təmir və Abadlaşdırma Şöbəsi “Mingəçevir şəhərində çoxmənzilli yaşayış binalarının (on yeddi bina) dam örtüklərinin, fasadlarının və giriş bloklarının təmiri” işlərinin satınalınması üçün

AÇIQ TENDER ELAN EDIR

Lot üzrə. Mingəçevir şəhərində çoxmənzilli yaşayış binalarının (on yeddi bina) dam örtüklərinin, fasadlarının və giriş bloklarının təmiri işlərinin satınalınması

Tender iştirakçılarına təklif edilir ki, https://www.etender.gov.az/ - dövlət satınalmalarının vahid internet Portalına (Portal) elektron imzalar yaxud da asan imzalar vasitəsi ilə daxil olsunlar və tender haqqında ətraflı məlumatı əldə etsinlər. Müqaviləni yerinə yetirmək üçün tender iştirakçıları lazımi maliyyə və texniki imkanlara malik olmalıdırlar. Tenderdə iştirak etmək istəyən təşkilatlar lot üzrə müəyyən edilən məbləğdə iştirak haqqını göstərilən hesaba köçürdükdən sonra müsabiqə üzrə təkliflərini Portal vasitəsi ilə təqdim edə bilərlər.

İştirak haqqı: Lot üzrə - 500 manat

İştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.

Tenderdə iştirak haqqının ödənilməsi üçün satınalan təşkilatın bank rekvizitləri:

TƏŞKİLAT: Mingəçevir Şəhər İcra Hakimiyyətinin Əsaslı Tikinti, Təmir və Abadlaşdirma Şöbəsi

HESAB: AZ21AİİB33010019442900225129

VÖEN: 2700120241

BANK: Kapitalbank ASC-nin Mingəçevir filiali

Kodu: 200297

VÖEN: 9900003611

Müxbir hesab: AZ37NABZ01350100000000001944

S.W.İ.F.T: BİK AİİBAZ2X

İddiaçılar tenderdə iştİrak etmək üçün aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər :

Təşkilati və hüquqi sənədlər:

- Vergilərə və digər icbari öd

ənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında Dövlət Vergi Xidmətindən arayış ;

- İddiaçının son bir ildəki maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı;

- Fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının təsdiq olunmuş surəti

- Təsdiq olunmuş rekvizitlər barədə məlumat

- Qeydiyyatdan keçdiyi ölkə

- Nizamnamə

- İddaiaçının mikro, kiçik və orta sahibkarlıq meyarlarına uyğun olması barədə Dövlət Statistika Komitəsindən arayış

İxtisas göstəriciləri:

- Satınalma müqaviləsinin icrasını təmin etmək üçün müvafiq sahədə peşəkarlığının, təcrübəsinin, texniki imkanlarının, işçi qüvvəsinin, idarəetmə səriştəsinin, etibarlığının olması barədə təsdiqedici sənəd

- Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin,habelə son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergi ödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması barədə Dövlət Vergi Xidmətindən arayış

- Müflis elan olunmaması,əmlakı üzərinə həbs qoyulmaması, ödənişə yönəlmiş girovun olmaması, məhkəmənin qərarı ilə kommersiya fəaliyyəti dayandırılmış şəxs olmaması barədə Ədliyyə orqanından məlumat

- Satınalma prosedurlarının başlanmasından əvvəlki 5 il ərzində özlərinin, habelə işlərini idarə edənlərin, qulluqçuların peşəkarlıq fəaliyyətləri, yaxud satınalma müqaviləsinin bağlanması üçün ixtisas göstəricilərini yanlış göstərmələri ilə əlaqədar cinayətə görə məhkum olunmaması, yaxud onların müvafiq peşə fəaliyyəti ilə məşğul olmasıın məhkəmə qaydasında qadağan edilməməsi barədə DİN və ya Asan Xidmət Mərkəzlərindən məlumatlar

Tender təklifi:

- Qiymət təklifi bütün vergi və rüsumlar daxil olmaqla tender predmetinin tam həcmdə icrasını təmin etməlidir (Zərflərin açıldığı tarixdən ən azı 30 bank günü qüvvədə olmalıdır);

- Qiymət təklifinin dəyərinin 1%-i həcmində bank təminatı (zərflərin açıldığı tarixdən ən azı 60 bank günü qüvvədə olmalıdır).

Sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan tender sənədləri Azərbaycan dilinə tərcümə olunmalıdır). İddiaçılar tender ilə bağlı sualları portal vasitəsilə satınalınan təşkilata ünvanlaya bilər. Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” qanuna uyğun keçiriləcəkdir. İddiaçılar tenderdə iştirak üçün ixtisas göstəricilərinə dair sənədləri 13 avqust 2021-ci il saat 12:00 tarixə qədər və tender təklifi və bank təminatı sənədlərini 23 avqust 2021-ci il saat 12:00 tarixinə qədər portal vasitəsilə təqdim etməlidirlər. İddiaçının təklifləri 24 avqust 2021-cu il saat 12:00 tarixdə açılaçaqdır. İddiaçılar açılışın nəticələri ilə Portal vasitəsi ilə tanış ola bilərlər.

İddiaçılar malların alınması ilə bağlı ödənilməli olan bütün vergi və rüsumları öz təkliflərində nəzərə almalıdırlar.

Tenderin qalibi komissiya tərəfindən bal sistemi üzrə təyin edilir və təkliflərin qiymətləndirilməsi zamanı ən aşağı qiymət, tender predmetinin icrasını qısa müddətdə yerinə yetirməyə, potensial texniki, maliyyə imkanlarına malik, təcrübəli iddiaçıya üstünlük veriləcəkdir.

Satınalınacaq mallar il ərzində hissə-hissə sifarişi ilə (ay ərzində bi neçə dəfə ola bilər, lazım olduqca) alınacaq, müsabiqənin qalibi olmuş podratçı tərəfindən sifarişçiyə göstərilmiş ünvana çatdırılmaqla təhvil veriləcək.

Qeyd: Tenderdə iştirak, tenderin qiymətləndirilməsi və digər bütün prosedurlar yalnız elektron qaydada portal vasitəsilə aparılır.

E-şərtlər toplusunu 23 iyul 2021-ci il saat 12:00 tarixindən sonra əldə edə bilərsiz.


AZƏRBAYCAN DÖVLƏT AQRAR UNİVERSİTETİ 2021-ci il heyvanların saxlanılması üçün yemin alınması məqsədi ilə

AÇIQ TENDER ELAN EDIR

Tenderin başlama tarixi 22 iyul 2021-ci il saat 15:00 - bitmə tarixi 20 avqust 2021-ci il saat 12:00. Tələb olunan sənədlərin son təqdim edilmə tarixi 8 avqust 2021-ci il saat 12:00. Zərflərin açılış tarixi 23 avqust 2021-ci il saat 12:00. İştirak haqqı 240.0 manatdır.

Tender iddiaçılarına təklif edilir ki, öz tender təkliflərini etender.gov.az internet portalı vasitəsi ilə təqdim etsinlər.                                                                                           

Maraqlananlar əsas şərtlər toplusunu iştirak haqqını asan ödəniş vasitəsi ilə köçürdükdən sonra yuxarıda adı çəkilən portaldan əldə edə bilərlər. İştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.

Əlaqələndirici şəxs: Səadət Süleymanova

Əlaqə telefonu: 0556485804

Elektron ünvan: [email protected]